Pidän naisista, joilla on kapeat hartiat, isot rinnat ja muodokas peppu
Kommentit (75)
Yllätys; heteromies pitää isoista tisseistä. No eipä ole. T. Katkera a-kuppinen lauta joka ei saa miestä kuin kertapanoon
Oih, synnyttäjän lantio ja imettäjän rinnat 👍🏻
Onnea vaan etsintään. Tuollaisia naisia ei kauheasti ole. Pinkka kunnossa?
Oi ihanaa. Kysymys kuuluu, oketko sinä minun unelmieni mies ap.
Rinnat 75D. Blondi. 160/56.
Vierailija kirjoitti:
Muodokas, eli läski 🤭
Ei, vaan sellainen korkean estrogeenin aikaansaama peppu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodokas, eli läski 🤭
Ei, vaan sellainen korkean estrogeenin aikaansaama peppu :)
Testosta tulee halut ja kyvytkin 😉
Minkälaiset naiset pitävät sinusta, ap?
Vierailija kirjoitti:
Dogi-asennossa tuollainen kapeaharteinen jolla leveä pyöreä pylly on aika himottava näky. Filmeistä olen siis nähnyt, ei omakohtaisia kokemuksia.
Kylkiasennossa on mielestäni parempi tällaisen naisen kanssa.
Syy siihen miksi halusit jakaa tämän kanssamme on se että: ______________
Vierailija kirjoitti:
Yllätys; heteromies pitää isoista tisseistä. No eipä ole. T. Katkera a-kuppinen lauta joka ei saa miestä kuin kertapanoon
Höpsis, pidän enemmän a-kupista kuin c:stä ylöspäin olevista. Kaikki riippuu oikeastaan kehon muusta tasapainosta, jos kroppaa vaan ajatellaan
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoita tuota. Minä näen päivittäin kauniita naisia. Osalla on pienet rinnat, osalla suuremmat. Olipa nainen pitkä tai lyhyt, ei merkitystä. Etnisyys tai syntymämaa, ei merkitystä.
Ja varmaan tämä on vähän klisee, mutta kyllähän se aito hymy tekee lähes jokaisesta naisesta kauniin. Lisäksi positiivinen elämänasenne tekee naisesta haluttavan.
Itelle sattui tuollainen vaimo. Näytti nuorena aika lailla samalta kuin anime piirosten naiset. Naisellinen lantio, iso reisivako ja pullea viivapillu. En välttämättä tykännyt isoista rinnoista, mutta tuli kaupan päälle. Alunperin luulin ihailevani sporttisia tyttöjä, mutta naisellisuus vaikutti jäykistävästi suoraan liskoaivoihin ja olin myyty.
Kuvailit juuri mieheni ihanne naisen. Niitä tykkää katsella kaduilla ja juurikin videoilta ja alaston kuvista ja saa mieheni aivan kuumaksi.
T: vaimo joka ei todellakaan ole niin naisellinen ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu.
Kenelle ja mitä?
Fasismia!