Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KIITTÄKÄÄ SEISKA-LEHTEÄ, joka lähetti mulle Rosan värisen patteriRADION mielisairaalaan suljettujen ovien taakse jo ehkä jopa vähintään 15 vuotta sitten. Siinä ei ole mitään sähköjohtoa, mutta patterit toimi nyt kun muut radiot olivat aivan hiljaa.. Radio

Vierailija
16.08.2023 |

KIITTÄKÄÄ SEISKA-LEHTEÄ, joka lähetti mulle Rosan värisen patteriRADION mielisairaalaan suljettujen ovien taakse jo ehkä jopa vähintään 15 vuotta sitten. Siinä ei ole mitään sähköjohtoa, mutta patterit toimi nyt kun muut radiot olivat aivan hiljaa.. Radio Nova kuului jostain hirmu kaukaa ja joku kaukainen enkunkielinen kanava eli jotain elämää oli jossain vaikka sähköt olivat menneet ja oli täysin pilkkopimeää... Ulkona kuului olevan hirmuinen kaatosade, mutta ei nähnyt yhtään mitään... pelkkä hirveä ääni...

Mun pelastus oli lähes 20 vuotta sitten ostettu joku aasialainen patterilla toimiva myrskylyhty josta ajattelin, että se voisi vaikka räjähtää... niin kun moni muukin kummallinen teknillinen tai akullinen tai patterillinen tms laite... nehän ovat ylikehitettyjä... turhia... kontrolli- ja vanginvartijalaitteita... Eli kyllä tuli mieleen ajatus, että mitä nyt tapahtuu täällä maailmassa... meille kaikille... ja että eikö mitään voi tehdä...

Jos sullakin meni tämä kaikki eikä tämä ollut jotain aika paikallista niin KERRO SINÄKIN ÖISISTÄ KOKEMUKSISTASI! OLIKO JOTAIN JOTA OLISI PITÄNYT HUOMIOIDA? Minulla oli muutamia asioita, joita en ollut tullut ajatelleeksi TÄLLÄ KERTAA...

Keskiviikkona 16.08.2023, klo 11.06...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla