Miksi Riikka Purra haluaa puolustaa Nordinia?
Tuo arkkitehti koulutuksen saanut myy valheita, rahameditaatiota. Väittää jopa hiusten tuuhentuvan ajatusten voimalla. Samoin näön etc.
Jätti kyyn pureman kissansa viemättä eläinlääkäriin (koska,"luonto parantaa"). Etc etc. Ja kaikessa on takana oma bisnes ja kurssien myynti netissä.
Miksi ihmeessä Purra häntä lähti puolustamaan?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/eb22a06b-4658-456f-b0b4-0459b8…
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Purra puolusta vain sitä, ettei ketään kuulu haukkua?
Näin ymmärsin otsikon perusteella. En ole lukenut linkkiä.
Anteeksi mitä? Eikö Purra itse ole haukkumisenmestari, jos on lukenut noita Purran vihakirjoituksia ja puheita?
Sinulla on tainnut mennä ohi ihmisapinat, mustat jätesäkit, joita ei tunne edes ihmiseksi jne..
Valavuori-showssa Maria selitti miten ei koskaan tule sairastumaan syöpään koska on vaan päättänyt niin ja muuta höpöä. Siinä aika monta katsojaa sai muodostaa mielipiteensä Mariasta ilman minkään median suodatusta.
Onkohan Persut pyytäneet Nordinia ehdokkaaksi joskus?
Mä olen itse lukenut noita sen päivityksiä välillä. Ja miten kuukautiskivutkin on vain jotain häpeää tms.
Ja Nordinia on vaikea kritisoida suoraan,koska tällä tapana poistaa kaikki kritiikki kursseistaan. Koska pääasia on tehdä rahaa.
Aidosti olen hämmentynyt tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä? Eikö Purra itse ole haukkumisenmestari, jos on lukenut noita Purran vihakirjoituksia ja puheita?
Sinulla on tainnut mennä ohi ihmisapinat, mustat jätesäkit, joita ei tunne edes ihmiseksi jne..
On tainnut jo noisssa 2008 kirjoituksissaan haukkua lähes kaikki muut paitsi valkoiset heteromiehet, vai taisipa haukkua heidätkin, varsinkin perussuomalaiset. Sellaista silloinen pienen lapsen kertaalleen jo eronnut korkeakoulutettu äiti.
Yritin tuossa ennen joulua mennä juttelemaan paikallisella torilla Perussuomalaisten kojulle. Mutta siellä oli vain sellaisia vanhoja ylipainoisia duunaripunaniskoja, joiden laukeamiseen riittäisi Halonen on lesbo-mantran hokeminen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0e708df-be38-4ae0-a855-6c3c22d8b…
Purra on jo vuosia jakanut Nordin arvopohjan ja disinformastion ja puolustanut häntä joka käänteessä. On Nordin suuri ihailija, ollut jo vuosia ja jakanut saman arvopohjan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä samoissa piireissä pyörivä Vapauden puolesta jengi aloitti mustamaalauskampanjan Hesaria vastaan, Nordin, Kirsi Salo. Samalla linjalla maanpetturi Bäckmanin kanssa.
Joo. Ihmettelin miten se Salokin hörähti.. oli ihan eri kuva silloinkun oli juontajan hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Purra on jo vuosia jakanut Nordin arvopohjan ja disinformastion ja puolustanut häntä joka käänteessä. On Nordin suuri ihailija, ollut jo vuosia ja jakanut saman arvopohjan.
Ja tällainen täysin arvostelukyvytön henkilö meillä on ministerinä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Persut pyytäneet Nordinia ehdokkaaksi joskus?
Mä olen itse lukenut noita sen päivityksiä välillä. Ja miten kuukautiskivutkin on vain jotain häpeää tms.
Ja Nordinia on vaikea kritisoida suoraan,koska tällä tapana poistaa kaikki kritiikki kursseistaan. Koska pääasia on tehdä rahaa.
Aidosti olen hämmentynyt tästä.
Nordin lähtisi varmaan jonkin Kristallipuolueen tai Vapauden lliiton ehdokkaaksi ellei nimenomaan halua enemmän näkyvyyttä perussuomalaisissa. Tai Kavoniuksen Totuuspuolueeseen, joka kuulostaa Nordinille hyvinkin sopivalta. Kyllähän vähän haiskahtaa että Purra havittelee tuon porukan suosiota.
Hovioikeuden tuomari ja joukko PS-poliitikkoja olivat perustamassa totuuspuoluetta
Puoluerekisterin uusin tulokas on Venäjän oikeuksia puolustava ja koronarokotteita vastustava totuuspuolue. HS selvitti, ketkä kannattivat puolueen rekisteröintiä.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009665655.html (maksumuuri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samaa huuhaa sakkia/niin rysssämielisyydessä kuin muissakin asioissa
Siis mitä? Onko Maria Nordin siis Venäjän agentti mielestäsi? Nyt on aika paksua jopa sinulta.
Nordin komppaaa huume-ja murhamies putinisti Gryningin kirjoituksia Venäjästä nja itsekin kirjoittaa kuin muutkin Suomen putinistit-. Gryning jauhaa putinismiaan mm. Levelillä ja Janus Putkosen striimissä.
Maria Nordin@MariaNordin
Kaikki mitä tiedetään mediasta, propagandasta ja sodista. Ja silti ihmiset menee lankaan Pitäähän uusi maailmanjärjestys jotenkin perustella.
https://twitter.com/MariaNordin/status/1496348807772225537
Tällaisista rikoksista lahtelainen eduskuntavaaliehdokas on tuomittu
Okei. Eli ei ole Nordin pelkkä terveysväittämä hör hö.
😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samaa huuhaa sakkia/niin rysssämielisyydessä kuin muissakin asioissa
Siis mitä? Onko Maria Nordin siis Venäjän agentti mielestäsi? Nyt on aika paksua jopa sinulta.
Nordin komppaaa huume-ja murhamies putinisti Gryningin kirjoituksia Venäjästä nja itsekin kirjoittaa kuin muutkin Suomen putinistit-. Gryning jauhaa putinismiaan mm. Levelillä ja Janus Putkosen striimissä.
Maria Nordin@MariaNordin
Kaikki mitä tiedetään mediasta, propagandasta ja sodista. Ja silti ihmiset menee lankaan Pitäähän uusi maailmanjärjestys jotenkin perustella.
https://twitter.com/MariaNordin/status/1496348807772225537
Tällaisista rikoksista lahtelainen eduskuntavaaliehdokas on tuomittu
Palstalla kovasti ahkeroiva putinistitrolli jakaa saman aatemaailman.
Vierailija kirjoitti:
Purra ei ole vieläkään tajunnut olevansa ministeri.
Hän ei ole tavallinen kansalainen.
Median tehtävä on aina kritisoida vallanpitäjiä. Vallanpitäjille nauretaan aina, heistä tehdään pilapiirroksia, heidän sanomisiaan syynätään tarkkaan. Tämä on koko demokratian ytimessä.
Valta on niin suuri, että vastuun pitää olla myös. Purran on nyt aika kasvaa uuteen rooliinsa.
Purran ja persujen tie hallituksessa on loppusuoralla. Ensi kuussa tulee muutoksia nykyiseen. Persuista ei vain ole hallitusvastuuseen. Purra ei enää sen kummemmin kasva, eikä sellaiseen olisi edes ko. hlön kohdalla mitään mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ai Purra? Hän joka kutsuu ihmisiä apinoiksi ja säkeiksi? 😂
Aivan aiheesta.
VKK/SKE kansanedustajaehdokas Venäjän ylistäjä Huuhtanen haukkuu ihmisiä silakoiksi, apinoiksi ja lampaiksi. Liekö muita lajeja repertuaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia? Onko tälle todisteita?
Itselleni tuli tämä juttu ihan puskista.
Ketjusta tuli mieleen, Jeesus kysyi kuka heittää ensimmäisen kiven, Marx kysyi onhan kaikilla riittävästi kiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on noin sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Sekä Purralla että Nordinilla on paljon hampaankolossa Helsingin Sanomia ja ylipäänsä vapaata mediaa kohtaan. He kokevat median jutut mustanmaalauksena ja "ajojahtina". Tähän siis pätee sanonta "viholliseni vihollinen on minun ystäväni".
Miksi yhdistit Hesarin ja vapaan median?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu paljastaa hyvin sen syyn, miksi Maria Nordinia ja muitankin eri tavalla ajattelevia tulee puolustaa. Mielestäni liberaalissa demokratiassa erilaiset mielipiteet pitää sallia ja henkilökohtaisesti puolustan ihan kaikkien oikeutta omaan mielipiteeseensä enkä hyväksy kenenkään väheksymistä ja lyttäämistä. Kaikille lukutaidottomille tiedoksi, että tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisin Nordinin kanssa samaa mieltä itse.
Tokihan jokaisella on oikeus ennalta estämättä ilmaista mielipiteensä, mutta yhtä varmasti vastuu seuraa perässä. Tässä nyt kuitenkin leikitään ihmisten hengellä ja terveydellä. Vaihtoehtohoitojen uhrit tarvitsevat myös heidän puolensa pitäjiä.
Olen osittain samaa mieltä, mutta vastuu omasta terveydestä on kyllä ihan jokaisella itsellään (ja nyky-yhtyeiskunnassa myös enenevässä määrin valtiolla).
Täytyy muistaa, että kukaan ei kuuntele Maria Nordinia tai muitakaan kansanparantajia sen takia, että heidän olisi pakko. Ei Maria Nordinilla ole mitään vastuuta kenenkään edessä siitä, mitä hän kirjoittaa, ellei suoraan vahingoita omalla toiminnallaan jotakuta ja täytä siten rikoksen tunnusmerkkejä.
Eikös se saanut jotain ukaaseja eli olisi saanut rangaistuksia ellei olisi korjannut vääriä ja vaarallisia terveysväittämiään.
Jaa, en tiedä tarkemmin, koska en tunne kyseisen henkilön tilannetta kovin tarkasti. Nopealla googlettamisella uhkasakko olisi kumottu oikeudessa? Joka tapauksessa puolustan edelleen hänen oikeuttaan oman sanomansa levittämiseen sananvapauden nimissä. Rikollista toimintaa en puolusta.
Kummallinen on vassareitten himo jahdata ihmisiä. Turha syyttää persuja maalittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu paljastaa hyvin sen syyn, miksi Maria Nordinia ja muitankin eri tavalla ajattelevia tulee puolustaa. Mielestäni liberaalissa demokratiassa erilaiset mielipiteet pitää sallia ja henkilökohtaisesti puolustan ihan kaikkien oikeutta omaan mielipiteeseensä enkä hyväksy kenenkään väheksymistä ja lyttäämistä. Kaikille lukutaidottomille tiedoksi, että tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisin Nordinin kanssa samaa mieltä itse.
Pitääkö myös kaikkia muita puoskareita ja huijareita yms. rikollisia puolustaa?
Puolustamisella tarkoitan sitä, että en ole valmis lyttäämään henkilöä ja haluan ylläpitää jokaisen oikeutta omaan mielipiteeseensä. En tietenkään arvosta millään tavalla rikollista toimintaa.
Kuitenkin rikollistenkin oikeutta omiin mielipiteisiinsä puolustan, enkä ole valmis haukkumaan ja lyttäämään jokaista ihmistä, joka on joskus saanut tuomion jostain.
Painotan edelleen lukutaidottomille, että tämä ei tarkoita sitä, että olisin ns. puoskareiden kanssa samaa mieltä yleisesti esimerkiksi vaikkapa energiahoidoista tai mistä yksisarvisista tai muista vähintäänkin arveluttavista uskomushoidoista.
Mielestäni ihmisten pitää kuitenkin saada ostaa myös yksisarvishoitoja, jos joku sellaista tarjoaa.
Varmaan joku lähdekritiikki olisi syytä muistaa.
"Asioista voi olla eri mieltä, mutta henkilöitä ei tarvitse talloa, vääristää ja mitätöidä"
Eikö kaikkien pitäisi olla tätä mieltä?
No Riikka on nyt siinä asemassa, että ei se voi tehdä mitään. Aina menee väärin. Jopa mattojen pesu.