Millaisia kenkiä käytät, nyt kun syyskuu alkaa pian?
Kommentit (31)
Riippuu lämpötiloista. Monesti syyskuussakin käytän vielä sandaaleita.
En vielä mitään. Kuljen aina kesät paljain jaloin niin pitkään kuin mahdollista. Ja todellakin on edelleen tarpeeksi lämmin. Sitten syksymmällä kun on pakko, niin nilkkurit, lenkkarit, saappaat tai avokkaat.
Pistokasmalliset loaferit + villasukat tai sitten suoraan kumisaappaat
Riippuu tilanteesta. Töissä ja asioilla mustat nahka -, tai ruskeat mokkaloaferit. Jos tulee kylmät säät, niin chelsea nilkkurit. Koiraa ulkoiluttaessa tennarit ja vesisateella kumpparit.
Mulla on yleesä maiharit, nää on mun lempparit mitkä ostin vuosi sitten. https://revohka.fi/products/pitkavartiset-lentajan-maiharit-punainen
Tällä hetkellä tennareita ja maihareita sekaisin. Kelistä ja maastosta riippuen. Myöhemmin talvella heitän tennarit ja köykäisemmät maiharit kaappiin ja kaivan terrexit, nastakengät ja pakkassaappaat maihareiden jatkoksi. Ei toimistoja eikä edustamista
Nyt on marraskuu ja kengistä huomaa sen. Talvikengät.
Nahkanilkkurit on minulla käytössä syksyllä, talvella ja pitkälti keväällä. Asun kaupungin keskustassa, jossa katuja lämmitetään niiden sulana pitämisen vuoksi. Muualla käytän keliin paremmin sopivia kenkiä.
Nyt marraskuun alku ja eilen tuli vähän lunta tänne Stadiinkin. Olen kulkenut tennareissa ja muissa kesäkengissä. Eilen kaivoin talvikengät ja talvirotsit esille. Aika näyttää milloin vaihdan niihin. Toivottavasti tulee lyhyt ja vähäliminen talvi.
loput syyskuuta käytän varmaan kesäsandaaleja ja varvastossuja. Lenkkareita ja kumppareitasään mukaan alkukuun.