Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
15.08.2023 |

Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31

Kommentit (962)

Vierailija
1/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun missin pitäisi tykätä jostain örkistä? Lopettakaa jo hoi miehet täällä vinkuminen siitä,miksi naiset on kranttuja,kun tarkoitatte sillä sitä, että joku tason 3 mies ei kelpaa tason 9-10 naiselle.

Vierailija
2/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa näin naisen näkökulmasta Justin Bieber on todella ruma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lähestyn naisia, joista pidän. Jos saan pakit, lähestyn seuraavaa.

Vierailija
4/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa mies joutuu lähestymään niitä rumia naisia koska ne keskitasosta ylöspäin olevat naiset ei kelpuuta keskitason miehiä kumppaniksi.

Vierailija
5/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.

Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.

Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.

Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.

Vierailija
6/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luovuttanut naisasiat jo aikaa sitten. Kun 40 vuotiaaksi elää sinkkuna ja oppii tulemaan itsenäisesti toimeen ja naisasiat aina vaan tuntuu etäisiltä, niin toivo on mennyttä. En enää edes haaveile naisesta. Ehkä elämä tosiaan on helpompaakin näin. En ole pitkään aikaan ollut kiinnostunut kenestäkään naisesta ja ei kiinnosta "kamppailla" muitten urosten kanssa naaraasta.

Vierailija
7/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kuvailit juuri työpaikan kauneimman naisen miehen, joka on karvainen ja harteikas. Nainen on taasen sitä lajia, että leuka tippuu rinnuksille, kun näkee.

Vierailija
8/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa mies joutuu lähestymään niitä rumia naisia koska ne keskitasosta ylöspäin olevat naiset ei kelpuuta keskitason miehiä kumppaniksi.

Hyi naisia, kun heitä ei kiinnosta ylöspäin pariutumista yrittävä mies. Sitähän sinä tässä selität, omaa hypergamiaasi. Väännän vielä rautalangasta että moitit naisia siitä mitä itse teet.

Vierailija
9/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen taso ei määräydy ulkoisten seikkojen mukaan. Et uskalla lähestyä kauniita naisia, koska olet aikaansaamaton veltto luuseri.

Miehen taso määräytyy ulkonäön,koulutustason ja rahan mukaan.

Naisen taso määräytyy ulkonäön mukaan.

Ja luonteen.

Kiltti naapurintyttö menee örveltävän feikkaajan ohi.

Vierailija
10/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, eli

- miehissä on kolme tasoa: ylätaso, keskitaso ja alataso

- naisissa on kaksi tasoa: ylätaso (eli keskitasosta ylöspäin) ja alataso (eli rumat).

Näin sitä oppii uutta tänäänkin.

Vierailija
11/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.

Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.

Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.

Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.

No pidät heotä pelottavina ja olet ennakkoluuloinen. Mitä voi odottaa?

Vierailija
12/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen taso ei määräydy ulkoisten seikkojen mukaan. Et uskalla lähestyä kauniita naisia, koska olet aikaansaamaton veltto luuseri.

Naisen taso myös. Pitää olla nuori, nätti, mielellään ei juurikaan koulutettu tai ainakaan hyvässä asemassa työelämässä eikä varakkaampi kuin mies. 

Vierailija
13/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluulot ja ulkonäköön liittyvät tavat on sun omia, täysin sun hallinnassa olevia. Voit yrittää kehittää itseäsi esim. muuttamalla ennakkoluulojasi ja siisteyttäsi, tai voit alistua omien uskomuksiesi ja laiskuutesi vangiksi. Oma valinta.

Vierailija
14/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa näin naisen näkökulmasta Justin Bieber on todella ruma. 

Mä näin naisena en haukkuisi rumaksi, mutta ei ole mun tyyppiä lainkaan.

Tämä ketjukin vissiin koskee taas vaan niitä nuoria naisia, jotka fanittaa Bieberiä.

Vierailija
15/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun missin pitäisi tykätä jostain örkistä? Lopettakaa jo hoi miehet täällä vinkuminen siitä,miksi naiset on kranttuja,kun tarkoitatte sillä sitä, että joku tason 3 mies ei kelpaa tason 9-10 naiselle.

Ei ole tasoja

Vierailija
16/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän näköiset eli kauniit naiset kelpuuttaa vaan sen miesmallin kumppaniksi ja keskitason mies joutuu tyytymään siihen rumaan naiseen.

Naset yliarvioi oman tasonsa ja se keskitason nainen ja joskus jopa se ruma nainen luulee olevansa tosi kaunis eli korkeatasoinen nainen.

Miehille tässä tulee ongelmia ja miehet kärsii tästä.

Vierailija
17/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin naisenakin aluksi noin. Sitten aloin swaippaamaan Tinderissä kylmästi sen mukaan, kuka itseä kiinnosti. Kyllä se toinen osapuoli tekee sen harkinnan omassa päässään, ei minun sitä tarvitse hänen puolestaan tehdä. Nyt tapailen miestä, jonka meinasin alunperin laittaa vasuriin koska ajattelin olevani liian vanha.

Vierailija
18/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollainen ajatus on mieleesi alun perin tullut, mitä luulet? Vai oletko ujo muutenkin?

Olen varmaan ollut tuon tyylinen sinkkuna ollessani, mutta eipä tullut mieleen, että joku voisi pelätä ja pitää saavuttamattomana.

Vierailija
19/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: "Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua."

Noista mikään ei tee miehen "tasoa" alhaiseksi. Yleensä jos flaksi on ulkonäön takia heikko, kyse on epämiellyttävistä kasvonpiirteistä. Jos on hyvännäköinen naama, todellakin menee kuin kuumille kiville vaikka olisi superkarvainen eikä laittautuisi. By the way, moni nainen tykkää karvaisista miehistä.

Tässä yksi! Mä tykkään karvaisista! Etenkin jos mies on tumma jolloin ne karvat korostuu hienosti. Ainoastaan nenäkarvat häiritsee mutta nehän saa trimmattua. Mun tyyppiä nimenomaan oisi karvainen mies joka ei laittaudu liikoja.

Vierailija
20/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pasi täältä Niuvanniemestä, moi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi