Kuka vihreistä tai vasemmistosta presidentiksi?
Olisi jo aika varsinkin vihreiden ja vasemmiston laittaa ehdokkaaksi joku nainen mutta kuka?
Hävettää olla vasemmiston vihreiden äänestäjä jos taas laitetaan ehdokkaaksi joku mies =(
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja äänestän naista presidentiksi. Haluan Suomeen naispresidentin, enkä taas jotain yli-ikäistä setämiestä, jolla on paljon itseään nuorempi puoliso. Eikös noilla kaikilla miesehdokkailla ole itseään nuorempi puoliso? Noh, setämiehiä kaikki ainakin tuntuvat olevan. Ranskan miespresidentti sentään on kelpuuttanut puolisokseen paljon itseään vanhemman naisen.
Jospa Lindman lähtisi ehdolle, hänellä vanhempi ihana puoliso.
Miksi nainen? Halonen on huono esimerkki naispresidentistä.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ja vasemmisto ilmeisesti haluavat todistaa koko kansalle, että nainen ei pystykään siihen mihin mies ja siksi heidän ehdokkaansa on mies.
Valitettavan totta! Naiset ovat näkyvillä ja puheissa, kun mistään ei päätetä ja nyt, kun pitäisi oikeasti tehdä jotain niin sitten kaivetaan mies hoitamaan hommat =(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li Andresson on kertonut harkitsevansa presidenttiehdokkuutta.
Haavisto on ehdolla valitsijayhdistyksen kautta, joten Vihreillä olisi kyllä mahdollisuus asettaa ehdokas puolueelle. En tiedä, miten järkevää olisi heidän kannaltaan lähteä jakamaan ääniä kahdelle vihreälle ehdokkaalle, eli eivätköhän mene Haaviston taakse virallisestikin.
Ihan sama mitä sössivät.
Vihervassuja ei äänestä enää kukaan.
Tässä äänestetään parasta mahdollista presidenttiä. En ole vihreä, mutta äänestän Haavistoa hänen kokemus pohjalta...
En ole vihreä, mutta 🤣
Ja joo, on Pekalla paljon kokemusta ilkitöistä: CARUNAKATASTROFI, alaisten raju kiusaaminen, pompottelu ja yhdelle potkut, koska ei suostunut rikolliseen toimintaan isis-naisten tuotiin Suomeen ilman lupaa, toi rikolliset isisnaiset Suomeen, vaikka osa ei ollut edes suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja äänestän naista presidentiksi. Haluan Suomeen naispresidentin, enkä taas jotain yli-ikäistä setämiestä, jolla on paljon itseään nuorempi puoliso. Eikös noilla kaikilla miesehdokkailla ole itseään nuorempi puoliso? Noh, setämiehiä kaikki ainakin tuntuvat olevan. Ranskan miespresidentti sentään on kelpuuttanut puolisokseen paljon itseään vanhemman naisen.
Olet persu mies, ja yrität viesteilläsi luulla hajottavasi ääniä. Erehdyit... Äänestämme Haavistoa.
What ever, Haavistoa ei äänestä enää edes sen omat. Se on itse mokannut kaikki mahdollisuutensa paljastumalla hirviöksi.
En osaa sanoa, mutta Paavosta tulisi kyllä hyvä kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ja vasemmisto ilmeisesti haluavat todistaa koko kansalle, että nainen ei pystykään siihen mihin mies ja siksi heidän ehdokkaansa on mies.
Itke mitä lystäät... Äänestämme Haavistoa... Sitä paitsi on muitakin miesehdokkaita. Miksi persu eivät Purra laittaneet,,, pelkäsivätkö ettei menesty.. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät on asettuneet Haaviston taakse jos et tiennyt
Miten on mahdollista, että puolueet jotka kovaan ääneen kertovat naisten pystyvän samaan mihin mieskin niin eivät pysty löytämään yhtäkään naista ehdokkaaksi vaan täytyy laittaa mies?
Surkeeta sakkia kaikenkaikkiaan, onneksi kansakin sen tajusin viime vaaleissa.
Tajusi viime vaaleissa, ei tajunnut sitä edellisissä, tajusi sitä edellisissä, ei tajunnut sitä edellisissä jne. Joku voisi luulla, että tässä on joku kaava jolla on hyvin vähän tekemistä minkään tajuamisen kanssa, mutta en sitten tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Itke mitä lystäät... Äänestämme Haavistoa... Sitä paitsi on muitakin miesehdokkaita. Miksi persu eivät Purra laittaneet,,, pelkäsivätkö ettei menesty.. 😄
En tiedä miksi minulle itket persujen ehdokkaasta minä olen aina äänestänyt vihreitä mutta haluaisin naisena äänestää naista enkä mitään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan totta! Naiset ovat näkyvillä ja puheissa, kun mistään ei päätetä ja nyt, kun pitäisi oikeasti tehdä jotain niin sitten kaivetaan mies hoitamaan hommat =(
Ilmeisesti Pekan homous tekee hänestä ei miehen joten vihreät voivat häntä äänestää ilman tunnontuskia.
Vierailija kirjoitti:
Taisipa se Brigitte Macron iskeä silmänsä tulevaan presidentti-puolisoonsa jo silloin, kun Emmanuel oli vielä koulupoika. Puuma nappasi saaliin :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi minulle itket persujen ehdokkaasta minä olen aina äänestänyt vihreitä mutta haluaisin naisena äänestää naista enkä mitään miestä.
Nytkö naiseksi muutuit.... 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Pekan homous tekee hänestä ei miehen joten vihreät voivat häntä äänestää ilman tunnontuskia.
On kyllä myös este, sillä ei kansan syvät rivit ole vielä valmiita äänestämään homoa pressaksi.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta Paavosta tulisi kyllä hyvä kuningas.
Pitäisi vain keksiä ensin maa, että minne??
Jos ihminen on homoseksuaali niin jotain on mennyt pieleen. En koe omaavani tässä asiassa yhtäläisyyttä tämmöisen kanssa. Joten ei Haavistolle ääntäni. Jos Li ehdokkaana, niin sinne ääni ja uskon meitä Li faneja olevan paljonkin.
Joku naisehdokas olisi hyvä tuulahdus siihen äijä jengiin.
Veikkaan vahvasti, että Jutta Urpilainen tulee ehdokkaaksi ja sitten toivotaan, että Li Anderssonkin tulee mukaan niin saadaan eri ikäluokista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halonen oli hyvä presidentti. Hän oli se joka ensimmäisenä rikkoi sen lasikaton.
Ja muutti Suomen yhteiskunnnan rakennetta liberaalimpaan ja inhimillisenpään suuntaan.
Monet naiset ottivat hänestä mallia, ja rohkaistuivat politiikkaan. Hän on ollut monella esikuva.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on homoseksuaali niin jotain on mennyt pieleen. En koe omaavani tässä asiassa yhtäläisyyttä tämmöisen kanssa. Joten ei Haavistolle ääntäni. Jos Li ehdokkaana, niin sinne ääni ja uskon meitä Li faneja olevan paljonkin.
Luuletko sinä perusmies, että näillä hölmöillä viesteilläsi muka hajottaisi pakkaa.. Pekka on suosittu yli puoluerajojen... Suomi ei suosi rasisteja. Piste. Tässä ei vaikuta sukupuoli eikä puolue vaan pätevyys. Pessa ei saa olla virassaan puolueellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halonen oli hyvä presidentti. Hän oli se joka ensimmäisenä rikkoi sen lasikaton.
Ja muutti Suomen yhteiskunnnan rakennetta liberaalimpaan ja inhimillisenpään suuntaan.
Monet naiset ottivat hänestä mallia, ja rohkaistuivat politiikkaan. Hän on ollut monella esikuva.
Tämäkään persu puhe ei nyt vaan auta kääntämään naisäänestäjien mieliä. Turha lapsellinen yritys.. Pekka vaan on kaikista varteenotettavin. 👍😄