Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka vihreistä tai vasemmistosta presidentiksi?

Vierailija
15.08.2023 |

Olisi jo aika varsinkin vihreiden ja vasemmiston laittaa ehdokkaaksi joku nainen mutta kuka?
Hävettää olla vasemmiston vihreiden äänestäjä jos taas laitetaan ehdokkaaksi joku mies =(

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan amrikan ehdokkaita vanhoiksi valkoisiksi miehiksi ja sitten itse äänestetään Pekkaa 65-vuotiasta valkoista miestä.

Voiko kaksinaamaisempaa porukkaa ollakaan?

Miksei muuten Fatim Diarrasta tullut Vihreiden puheenjohtajaa?

Voisiko syynä olla rasismi?

Vierailija
42/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku naisehdokas olisi hyvä tuulahdus siihen äijä jengiin.

Veikkaan vahvasti, että Jutta Urpilainen tulee ehdokkaaksi ja sitten toivotaan, että Li Anderssonkin tulee mukaan niin saadaan eri ikäluokista.

Miksi sinä perusmies täällä riehut.. Luuletko että voit näin pakkaa sekoittaa.. Mene muistelemaan niitä Jussin 8v. Vieraissa oloa... 😁😁😁😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itke mitä lystäät... Äänestämme Haavistoa... Sitä paitsi on muitakin miesehdokkaita. Miksi persu eivät Purra laittaneet,,, pelkäsivätkö ettei menesty.. 😄

En tiedä miksi minulle itket persujen ehdokkaasta minä olen aina äänestänyt vihreitä mutta haluaisin naisena äänestää naista enkä mitään miestä.

Nytkö naiseksi muutuit.... 🙈

Olen kuule ollut ihan syntymästäni lähtien. Onko sinulle noin kova paikka kuvitella, että kaikki naiset eivät halua äänestää Haavistoa?

Vierailija
44/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä haukutaan amrikan ehdokkaita vanhoiksi valkoisiksi miehiksi ja sitten itse äänestetään Pekkaa 65-vuotiasta valkoista miestä.

Järkyttävää huomata, että jos minä kirjoitan etten halua äänestää Haavistoa vaan haluaisin mielummin äänestää naista niin täällä kerrotaan, että minä olen mies. Onko se todellakin näin ihmeellistä teille, että nainenkin voi äänestää naista eikä pelkästän Haavistoa?

Vierailija
45/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP:n ehdokashan on Jutta Urpilainen ja vasemmistoliiton oletettavasti Li Andersson.

Siitä huolimatta jo eka kierroksella Haavistoa varman päälle... 👍

Ehdottomasti näin. Muut tulokkaat vain hajottavat ääniä.

Vierailija
46/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että ei äänestetä rasistia presidentiksi Suomeen.. .

Vierailija
47/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että ei äänestetä rasistia presidentiksi Suomeen.. .

.

Vierailija
48/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li Andresson on kertonut harkitsevansa presidenttiehdokkuutta.

Haavisto on ehdolla valitsijayhdistyksen kautta, joten Vihreillä olisi kyllä mahdollisuus asettaa ehdokas puolueelle. En tiedä, miten järkevää olisi heidän kannaltaan lähteä jakamaan ääniä kahdelle vihreälle ehdokkaalle, eli eivätköhän mene Haaviston taakse virallisestikin.

Ihan sama mitä sössivät.

Vihervassuja ei äänestä enää kukaan.

Paitsi n. 40% kansasta, 80% mikäli mennään persujen mukaan eli kaikki muut on vihervassuja paitsi Persut.

Vierailija
49/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja äänestän naista presidentiksi. Haluan Suomeen naispresidentin, enkä taas jotain yli-ikäistä setämiestä, j

Suomalaiset naispoliitikot ovat sellaisia kuin ovat siksi että naiset ovat valmiita äänestämään ihan mitä tahansa kunhan sillä on vı**u.

Sitten ne saavat ihan mitä tahansa.

Vierailija
50/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja äänestän naista presidentiksi. Haluan Suomeen naispresidentin, enkä taas jotain yli-ikäistä setämiestä, j

Suomalaiset naispoliitikot ovat sellaisia kuin ovat siksi että naiset ovat valmiita äänestämään ihan mitä tahansa kunhan sillä on vı**u.

Kuten Haavistoa?

Vierailija
51/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Haavistoa?

Eikö sillä ole ihan julkisestikin poikapimppi?

Vierailija
52/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreistä tai vasemmistosta ei voi tulla maalle presidenttiä. Presidentti on arvojohtaja eikä noilla arvoilla voi todellakaan toimia sellaisena.

Vierailija
53/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne saavat ihan mitä tahansa.

Niin, kuten Puten ystävän Tarja Halosen.

Vierailija
54/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on homoseksuaali niin jotain on mennyt pieleen. En koe omaavani tässä asiassa yhtäläisyyttä tämmöisen kanssa. Joten ei Haavistolle ääntäni. Jos Li ehdokkaana, niin sinne ääni ja uskon meitä Li faneja olevan paljonkin.

Luuletko sinä perusmies, että näillä hölmöillä viesteilläsi muka hajottaisi pakkaa.. Pekka on suosittu yli puoluerajojen... Suomi ei suosi rasisteja. Piste. Tässä ei vaikuta sukupuoli eikä puolue vaan pätevyys. Pessa ei saa olla virassaan puolueellinen.

Pekka suosii ter ro riste ja. Roudasi pahamaineiselta Al H o lin leiriltä porukkaa Suomeen. Katsoin kerran dokumentin kyseisestä ter ror isti lei ris tä ja oli kyllä kauheaa menoa. Lapset ja naiset olivat ra dik ali soit un eet, toisia uhkailtiin vä ki val lal la ja joitakin ta pet tiin. Aivan järkyttävää menoa, kyseisen leirin te rror ist it ovat tur val lisuu sris ki eikä heitä olisi koskaan pitänyt tuoda Suomeen. Ei ikinä.

Vierailija
55/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomeen rasistista presidenttiä.

Vierailija
56/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei muuten Fatim Diarrasta tullut Vihreiden puheenjohtajaa?

Voisiko syynä olla rasismi?

Onko mitään eroa siinä, että täällä ehdokas on 65 v (työikäinen ) ja USA:n pressaehdokkaat 80 vuotiaita?

Vierailija
57/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Vierailija
58/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreistä tai vasemmistosta ei voi tulla maalle presidenttiä. Presidentti on arvojohtaja eikä noilla arvoilla voi todellakaan toimia sellaisena.

Kyllä se vaan Haavistosta tulee. On kokemus osaamista ym. Eikä ole rasistinen. 👍

Vierailija
59/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, mutta Paavosta tulisi kyllä hyvä kuningas.

kenestä niistä? Noita Paavoja on noissa politiikka piireissä niin monta.

Vierailija
60/66 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko Haavisto muka rasisti?

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän