Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää tuppautuko mukaan, jos teitä ei ole pyydetty!

Vierailija
15.08.2023 |

Ihan oikeasti. Jos haluaisin sinut mukaan ulkomaanmatkalle, johon olen lähdössä lapsuudenystäväni kanssa, pyytäisin sinua. Kaikki säästyvät kiusallisilta tilanteilta kun et päästä suustasi lausetta "mähän voisin lähteä mukaan!". Et voi lähteä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi puhut yksityisasioitasi ihmiselle, jota kohtaan olet niin vieraskorea ettet osaa edes sanoa ei?

Minä järjestin juurin illanvieton vanhojen kaverien kanssa ja onneksi kaikki muutkin ehdottelivat että kuka ja ketkä pitäisi kutsua mukaan, koska muuten olisi jäänyt kiireessä kivoja tyyppejä kutsumatta :/ Jos kaveri ei olisi sanonut että "hei saako Sannan kutsua kans?" niin lopputulos olisi ollut kummallinen. Ja ihan vaan siksi, että minä sähläsin eikä kukaan kehdannut kysyä.

Vierailija
22/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä akoilla kyllä ongelmia. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kollegani, jonka kanssa tein läheistä yhteistyötä, mutta josta en edes pitänyt, ehdotti, että lähtisimme yhdessä matkalle. Tyrmistyin. En näyttänyt hänelle, etten pitänyt hänestä, mutta aika hyvin onnistuin yhteistöissä, kun hän olisi halunnut peräti matkalle kanssani. Hän kertoi kaikille - ja kertoo yhä yhteistyömme päätyttyä -miten kivaa meillä oli yhdessä. 

Asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten....ei kiitos. 

Vierailija
24/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä lähden hyvän ystävän kanssa matkalle, en halua sinne muita. Saamme kerrankin puhua pitkän viikonlopun tai jopa viikon keskenämme kaikesta rauhassa, mihin arjessa pitkän välimatkan vuoksi ei ole mahdollisuutta. Ei kukaan kyllä ole tuppautunutkaan mukaamme. Päinvastoin, ovat iloisia, että saamme viettää kaksin aikaa. 

Vierailija
25/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut "kaikkien" kuullen matkasuunnitemistasi?

Niinpä. Kuka hullu vastaa mitään, jos joku kysyy kesälomasuunnitelmia?? Jos kertoo, niin menot on täysin "vapaata riistaa". Oma vika.

"Varmaan lähden jonnekkin matkalle, en oo vielä varmaksi päättänyt"

Tollasia vastauksia kun saa useampia, loppuu utelut.

Vierailija
26/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen ja.. minäkin tulen.. mennään kaikki!

Vierailija
27/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä lomailen yksin enkä halua toista mukaan lomalle. Oma hotellihuone mikä parhain eikä toista siinä pyörimässä. Kiertelen paikkoja omaan tahtiin ja käyn syömässä missä haluan. Ei kompromisseja. Tämä parasta.

Vierailija
28/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä lähden hyvän ystävän kanssa matkalle, en halua sinne muita. Saamme kerrankin puhua pitkän viikonlopun tai jopa viikon keskenämme kaikesta rauhassa, mihin arjessa pitkän välimatkan vuoksi ei ole mahdollisuutta. Ei kukaan kyllä ole tuppautunutkaan mukaamme. Päinvastoin, ovat iloisia, että saamme viettää kaksin aikaa. 

Minä olen nyt alkanut sekoittaa eri ystäviä ja lähdetään nyt reissuun kahden ystäväni kanssa ja oli mukavaa, kun molemmat suostuivat lähtemään vaikka he eivät niin hyvin tunne toisiaan. Reissussa on mukava ottaa rennosti ja porukassa mukavampaa. Kahdenkeskiset jutut voi sitten jutella puhelimessa tarkemmin tai muuten tavatessa. 

Vierailija
29/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen tilanne, kun tyyppi, jota ei halua matkalle mukaan, kehtaa alkaa ängetä mukaan. Tulee mieleen Solsidanin Ove, jolla ei ole tajua tai tahtoa tajuta, että juuri hänen seuransa ei ole toivottu.

Kyllä matkasuunnitelmia pitää olla lupa kertoilla ilman pelkoa, että joku ei-toivottu innostuu asiasta.

On olemassa niin sanottuja kavereita, joita kohtaan sympatian tunteminen on vaikeata esimerkiksi sen takia, että he vievät ison henkisen tilan muilta ja ovat valtavia energiasyöppöjä. Tällaisista henkilöistä on myös vaikea päästä eroon, kun eivät ymmärrä sitä, että yhteydenpidon lopettaminen todella tarkoittaa yhteydenpidon ja kaveruuden loppumista.

Vierailija
30/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin lähteä. Milloin oot lähdössä?!

Valitettavasti peruin jo koko matkan..

Ap

Aika tylyä lapsuudenystävääsi kohtaan, jos peruit sovitun matkan. 

Vierailija
31/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mainostat kaikille tutuille, että olet lähdössä etelään?

Varmaan samasta syystä kun mesoaa nyt tästäkin kaikille vaikka asiasta pitäisi puhua ihan vain tälle yhdelle ihmiselle.

Puhuin myös hänelle ja lopputulos oli se, että hän loukkaantui ja minulle jäi sellainen olo, että olen jotenkin ikävä ihminen. Tämä oli vaan ilmoitus kaikille vastaisuuden varalle, jottei tällaisia tilanteita syntyisi. Ja koskee siis ihan kaikkea shoppailusta teatteriin ja niihin matkoihin.

Ap

Laita lehtiin ilmoitus, tätä palstaa ei lue kaikki, sinä ääliö.

Vierailija
32/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mainostat kaikille tutuille, että olet lähdössä etelään?

Varmaan samasta syystä kun mesoaa nyt tästäkin kaikille vaikka asiasta pitäisi puhua ihan vain tälle yhdelle ihmiselle.

Puhuin myös hänelle ja lopputulos oli se, että hän loukkaantui ja minulle jäi sellainen olo, että olen jotenkin ikävä ihminen. Tämä oli vaan ilmoitus kaikille vastaisuuden varalle, jottei tällaisia tilanteita syntyisi. Ja koskee siis ihan kaikkea shoppailusta teatteriin ja niihin matkoihin.

Ap

No mitä väliä, jos loukkaantui sitten. Miksi ihmeessä peruit sen reissun kuitenkin? 

Vierailija
33/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelmaan on helppo ratkaisu: sano ei, et voi tulla mukaan, kun joku ehdottaa

Vierailija
34/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ongelmaan on helppo ratkaisu: sano ei, et voi tulla mukaan, kun joku ehdottaa

Niinhän mä sanoinkin. Kannattaisko joskus lukea kommentit ennen kun kertoo älynväläyksiään.

Ap

Ps. En ole perunut matkaa, joku vaan trollaa

Vierailija
35/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kyllä todella yksinäinen ja ihan minkä vain seuran kipee, jos oikein haluaa Ap kanssa samalla matkalle.

Kuulostat kaikkea muuta kuin kivalta seuralta, eikä tainnut se lapsuuden ystäväkään suuremmin riemastua reissusuunnitelmistasi..

Vierailija
36/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kyllä todella yksinäinen ja ihan minkä vain seuran kipee, jos oikein haluaa Ap kanssa samalla matkalle.

Kuulostat kaikkea muuta kuin kivalta seuralta, eikä tainnut se lapsuuden ystäväkään suuremmin riemastua reissusuunnitelmistasi..

Niinpä. Onhan se nyt järkyttävän ilkeää, jos ei ota kahdenkeskiseen reissuun ulkopuolisia mukaan.

Vierailija
37/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta ja typerää puhua jonkun sellaisen kanssa ko asiasta, jos hän ei todellakaan ole tervetullut myös mukaan, eikä edes pyydetä. Sinä ap olit itse moukkamainen.

Vierailija
38/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Onhan se nyt järkyttävän ilkeää, jos ei ota kahdenkeskiseen reissuun ulkopuolisia mukaan.

Järkyttävän ilkeää on prassailla kaverille matkalla ja jälkikäteen sadatella ulkopuolisille miten et todellakaan halua Häntä mukaan. Mitä jos opettelisit pitämään suusi kiinni, tai sanomaan ihmisille päin kasvoja mitä oikeasti heistä ajatelet, loppuu ne mukaan tunkijat.

Vierailija
39/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliasta ja typerää puhua jonkun sellaisen kanssa ko asiasta, jos hän ei todellakaan ole tervetullut myös mukaan, eikä edes pyydetä. Sinä ap olit itse moukkamainen.

Itse kysyi, että mitä meinaan tehdä lomalla. Epäkohteliaampaa olisi ollut vastata, että ei kuulu sulle.

Ap

Vierailija
40/48 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kolmaspyörä on siis kuvitellut olevansa ystäväsi turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi