Olen nainen ja naimisissa miehen kanssa 20 vuotta. Nyt olen rakastumassa naiseen, ystävääni.
Olemme ystäväni kanssa jo parin vuoden ajan puhuneet, että voisimme elää elämämme yhdessä, kumppaneina. Tämän jälkeen asia on jäänyt mieleeni muhimaan ja tunne on vahvistunut. Kyllä haluan olla hänen kanssaan. Onko muita saman kokeneita?
Kommentit (30)
Voitte elää kolmistaan. Mies on ilahtunut kahdesta naisesta ffm. Te naiset voitte lisäksi touhuta omianne. Kyllä se hyvin menee.
Normaalia elämänmuutosta vaihdevuodet ohittaneilla naisilla.
Ap on joko tylsistynyt satutäti, tai sitten saatanan riivaama lepsoke.
Läheinen sukulainen on lesbo ja siten myös aina elänyt, eikä kaapissa/väkisin miehen kanssa, tms. Ikää kun on jo, niin hänellä on ollut muutama pitkä suhde naisten kanssa, joilla edellinen kumppani, tai ainakin jossain vaiheessa elämää kumppani on ollut mies. Joillakin näistä naisista ollut lapsiakin miesten kanssa. Nämä naiset ovat aiemmin elämässään yrittäneet elää "normien mukaisesti", kunnes uskaltaneet alkaa elää siten mikä itselle luonnollista. Itse heterona ajatellut, kuinka kamalaa on yhä joidenkin sukujen ja/tai ympäristön paine pakottaa läheisiään heterouteen, vaikka ihminen sisimmässään olisi aina tiennyt olevansa bi-tai homoseksuaali, tms. Tai tajunnut sen vasta vanhempana. Juuri tuo ympäristön paine aiheuttaa omalta osaltaan sitä, että elää ensiksi "väärin" elämäänsä. Se on kamala sisäinen ristiriita ja vaikuttaa suoraan/epäsuorasti myös kumppaneihin.
Kannustan olemaan ja elämään juuri siten, mikä itselle sisimmässä tuntuu oikealta. Heterotkin rakastuvat muihin ja eroavat (ja toisinpäin). Se mitä aikuiset ihmiset tekevät/eivät tee yhteisymmärryksessä makuuhuoneissaan, ei kuulu muille.
Elämä on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosta voi tehdä huåran mutta huårasta ei kannata tehdä vaimoa.
Siis mielestäsi jostakin ihmisestäbtoinen voi tehdä jotain tuollaista? Aika alistetussa asemassa täytyy olla mikäli suostuu tuollaisen kohteeksi.
Tämän päivän naiset on ihan sekasin. Jos olet noin sairas ..niin älä mainosta täällä sitä .
Vierailija kirjoitti:
Mietippä kahdesti.
Siis haluat heittää pitkän liiton roskiin vain koska haluat olla voimaantunut keski-ikäinen wannebe-lesbo?Ei stna mistä näitä hulluja sikiää..
Voimaantumisesta, mitä se tarkoittaakin, ei ap puhunut mitään. Eikä että haluaisi olla lesbo.
Eli suurin osa täälläkin lesboja ja homoja. Sairasta.