Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja naimisissa miehen kanssa 20 vuotta. Nyt olen rakastumassa naiseen, ystävääni.

Vierailija
15.08.2023 |

Olemme ystäväni kanssa jo parin vuoden ajan puhuneet, että voisimme elää elämämme yhdessä, kumppaneina. Tämän jälkeen asia on jäänyt mieleeni muhimaan ja tunne on vahvistunut. Kyllä haluan olla hänen kanssaan. Onko muita saman kokeneita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverille kävi noin. Toki oli ollut miesystävänsä kanssa vaan kuutisen vuotta, mutta tosiaan rakastui siinä avosuhteen aikana naispuoleiseen ystäväänsä joka oli tahollaan naimisissa. Ystävä vastasi tunteisiin ja erosiat kumppaneistaan, jotta voisivat olla yhdessä.

Kolme vuotta seurusteltuaan ostivat yhteisen omakotitalon, jonka remppasivat kuntoon ja elelevät nyt siellä onnellista uusperhearkea. 

Sairasta minun maailmassa. 

Eli suurin osa täälläkin lesboja ja homoja. Sairasta. 

Vierailija
22/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHEYDY !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte elää kolmistaan. Mies on ilahtunut kahdesta naisesta ffm. Te naiset voitte lisäksi touhuta omianne. Kyllä se hyvin menee.

Vierailija
24/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämänmuutosta vaihdevuodet ohittaneilla naisilla. 

Vierailija
25/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joko tylsistynyt satutäti, tai sitten saatanan riivaama lepsoke.

Vierailija
26/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen sukulainen on lesbo ja siten myös aina elänyt, eikä kaapissa/väkisin miehen kanssa, tms. Ikää kun on jo, niin hänellä on ollut muutama pitkä suhde naisten kanssa, joilla edellinen kumppani, tai ainakin jossain vaiheessa elämää kumppani on ollut mies. Joillakin näistä naisista ollut lapsiakin miesten kanssa. Nämä naiset ovat aiemmin elämässään yrittäneet elää "normien mukaisesti", kunnes uskaltaneet alkaa elää siten mikä itselle luonnollista. Itse heterona ajatellut, kuinka kamalaa on yhä joidenkin sukujen ja/tai ympäristön paine pakottaa läheisiään heterouteen, vaikka ihminen sisimmässään olisi aina tiennyt olevansa bi-tai homoseksuaali, tms. Tai tajunnut sen vasta vanhempana. Juuri tuo ympäristön paine aiheuttaa omalta osaltaan sitä, että elää ensiksi "väärin" elämäänsä. Se on kamala sisäinen ristiriita ja vaikuttaa suoraan/epäsuorasti myös kumppaneihin.

Kannustan olemaan ja elämään juuri siten, mikä itselle sisimmässä tuntuu oikealta. Heterotkin rakastuvat muihin ja eroavat (ja toisinpäin). Se mitä aikuiset ihmiset tekevät/eivät tee yhteisymmärryksessä makuuhuoneissaan, ei kuulu muille.

Elämä on lyhyt.

Vierailija
27/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosta voi tehdä huåran mutta huårasta ei kannata tehdä vaimoa.

Siis mielestäsi jostakin ihmisestäbtoinen voi tehdä jotain tuollaista? Aika alistetussa asemassa täytyy olla mikäli suostuu tuollaisen kohteeksi.

Vierailija
28/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän naiset on ihan sekasin. Jos olet noin sairas ..niin älä mainosta täällä sitä .

Vierailija
29/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylellä töissä?

Vierailija
30/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippä kahdesti.

Siis haluat heittää pitkän liiton roskiin vain koska haluat olla voimaantunut keski-ikäinen wannebe-lesbo?

Ei stna mistä näitä hulluja sikiää..

Voimaantumisesta, mitä se tarkoittaakin, ei ap puhunut mitään. Eikä että haluaisi olla lesbo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän