Oletko pannut bodaria?
Kommentit (89)
Olen. Oli erektio-ongelmia eikä häävi muutenkaan.
Olen. Oli iso kikkeli ja taitava käyttää sitä ja kestäväkin vielä. Se ku mua panee naapurihuoneissa olevat kyllä kuulee mitä siellä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Oli iso kikkeli ja taitava käyttää sitä ja kestäväkin vielä. Se ku mua panee naapurihuoneissa olevat kyllä kuulee mitä siellä tapahtuu.
Eiks ole varaa asua omakotitalossa?
Yksi bodari yritti panna, mutta ei seisonut. Menin sitten kotiin ja hiplasin orkun itselleni.
Dom bodarimies antoi yhdet parhaista kyydeistä mitä olen saanut. Tapasimme hänet baarissa silloisen miesystäväni kanssa. Varsinaisesti oltiin etsimässä toista miestä kimppaseksiin, mutta bodari omikin minut itselleen. Suikkari baarin vessassa päättyi laukeamiseen suuhun ja hotellihuoneessa mies oli kimpussani koko ajan. Viimeinen yhdyntä tapahtui suihkussa. Olin aika hiljainen tyttö kotimatkalla. Alapäätä jomotti ja miesystävä murjotti kun ei harrastettukaan seksiä kolmisin. Tapasin bodarimiestä muutaman kerran salaa kahdestaan kunnes löysin miehen, jonka kanssa menin myöhemmin naimisiin. Kiihotti kun raamikas mies osasi alistaa ja oli muutenkin ihan mieletön pano. N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi näitä lapsia. Itseasiassa asun isossa omakotitalossa jossa ei ole velkaa yhtään. Tämä tapahtuu hotellissa ja siellä viereisiin huoneisiin kuuluu äänet ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi näitä lapsia. Itseasiassa asun isossa omakotitalossa jossa ei ole velkaa yhtään. Tämä tapahtuu hotellissa ja siellä viereisiin huoneisiin kuuluu äänet ja kunnolla.
Sun osote on kyllä Korsossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, iskin baarista lihaksikkaan ja komean miehen ja mentiin asunnolleni ja ryhdyttiin harrastamaan seksiä. Pettymys oli suuri kun muuten upean vartalon jalkojen välistä löytyi todella pieni pippeli ja pienet pallit. Ei tuntunut miltään.
N42
Voi yök! Miten muuten nykyisin varmistat baaripanoissasi, ettei hoitosi ole pienimunainen? Käytkö kopeloimassa vessassa vai luotatka siihen että löysä mätisäkki tms. = iso muna. Onko toiminut?
Millanen ryppyreikä sulla on?