Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pannut bodaria?

Vierailija
14.08.2023 |

Ja millaista oli.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roinan käyttäjillä muuten on rusinapallit, kun oma tuotanto on lakannut ulkoisten aineiden käytön myötä.

Ei roinasta vaan ulkoisesta testosta. Itsellä ei koskaan muuttuneet rusinoiksi, toki steriili olin. 17 vuotta roinasin ja vedin kyllä testoa. Tietyillä kuureilla ei seissyt yhtään, tietyillä oli himoja 24/7. Kalu ollut aina samaa kokoa. Kuntokin vaihteli. Kovassa kunnossa jaksoi mitä vaan seksinkin suhteen, huonommassa aika vähän. Näin se menee ilmankin roinaa. Kun olin 135kg(pituutta 195cm), niin oli liikaa massaa, paras itselleni oli 120kg paino. Nyt 23 vuotta roinaamista, pelit ja vehkeet toimii varmaan aika samalla tavalla kuin muillakin samanikäisillä, vanhoilla patuilla. Välillä kovat himot, välillä ei.

Vierailija
22/82 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä koskaan suostu seksiin bodarimiehen kanssa. Tunnen muutaman ja he ovat todella itsekkäitä ja  arvaamattomia käytökseltään. Pari olutta ja pää on ihan sekaisin. Never.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, lukemattomia kertoja. Bodareita on yhtä paljon erilaisia kuin muitakin ihmisiä. Mieheni, jonka kanssa on olen ollut melkein 20 vuotta, kisasi bodauksessa aikanaan vuosikaudet. Ei ole koskaan ollut aggressiivinen, ei itsekeskeinen, ei lerppamuna tai mitään muutakaan stereotyyppistä. Hyvä koulutuskin miehellä on, sekä käy täyspäiväisesti töissä. Saatiin aikaiseksi kaksi lastakin, joten siinäkään ei varsinaisesti ollut ongelmia. Toki kuuri piti keskeyttää ja aloittaa tietty lääkitys, jotta tulin raskaaksi. Nykyään mies on testosteronin korvaushoidossa, mutra ei sekään elämäämme haittaa.

Jokainen menee tyylillään, tämä on ollut meille sopiva. Seksikin on aina toiminut.

Vierailija
24/82 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli tarkoitus, mutta ei seissyt, kun oli hormonien käytössä tauko. Ihan järkyttävän pienet kivekset oli.

Onko itselläsi jäänyt lukutaito salin nurkkaan. Luepas kysymys uudelleen, rauhassa kirjaimia muistellen.

No, kyllä minä sen lasken lähes panemiseksi, kun ollaan alasti sängyssä ja yritetään vaikka mitä taikatemppuja että seisoisi.

Mutta tietysti, jos lukee kuin piru Raamattua, niin kai se "nahkafagotin soittelukin on jtn musisointia :D

Vierailija
25/82 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, vaimo 10 vuotta harrastanut kehonrakennusta, mutta ei kilpaile. Upea kroppa ja koska ei häpeile itseään, osittain sen vuoksi todella hyvä ja kokeilunhaluinen vuoteessa. Hän ei siis treenaa jotain semmoista naistenlehtifitnestä, jossa lihakset eivät koskaan tule näkymään. Mutta toi lihasten hankkiminen ei olekaan nopea juttu.

Vierailija
26/82 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskunto ja tietynlainen raamikkuus vetoaa. Kun siihen vielä yhdistyy aito kyky dominoida, mies on vastustamattoman kiihottava. Ei kuitenkaan ole oman miehen mahtikalun voittanutta. N39

Vierailija
27/82 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli tarkoitus, mutta ei seissyt, kun oli hormonien käytössä tauko. Ihan järkyttävän pienet kivekset oli.

Onko itselläsi jäänyt lukutaito salin nurkkaan. Luepas kysymys uudelleen, rauhassa kirjaimia muistellen.

No, kyllä minä sen lasken lähes panemiseksi, kun ollaan alasti sängyssä ja yritetään vaikka mitä taikatemppuja että seisoisi.

Mutta tietysti, jos lukee kuin piru Raamattua, niin kai se "nahkafagotin soittelukin on jtn musisointia :D

Siis oliko tuo vastaus alkuperäiseen kysymykseen?

Vierailija
28/82 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Seurustelin moisen kanssa vuosia. Hyvä mies oli, eipä siinä seksissä ollut muuta eroa, kuin että mies olo hyvin lihaksikas. Yksilöitä nekin kaikki, ei bodari ole mikään koirarotu.

Vierailija
29/82 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa sellaisen kanssa 15v. Hyvää seksiä ja paljon ja myös oikea silmänilo

Vierailija
30/82 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoklittaista naisbodaria, kyllä.

Sama, oli jäätävän kokoinen ja muutenkin tosi kova verrattuna normi naiseen

Vierailija
31/82 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten määritellään bodari, mutta sellaista treenaamiseen koukussa olevaa miestä joo. Siis lihaksikas, hyväkroppainen mies mutta ei nyt mikään fitness-kilpailija. Seksi oli hyvää, hänellä kyllä riitti kestävyyttä. Munakin oli iso ja sheivattu. Ongelma oli se, että mies oli muuten aika pinnallinen ja tyhmä.

Mulla sama kokemus, juttu kesti joku 1-2kk. Seksi oli hyvää, muna iso, oli kestävyyttä, mutta kusi oli noussut päähän. Kehui itseään ja väheksyi mua. Olen normaalipainoinen ja kehotti mua laihduttamaan useaan otteeseen.

Miehen kasvot eivät olleet järin komeat, ihan perus. Lihakset olivat miellyttävät. Halusi harrastaa peilin edessä seksiä, en tiedä halusiko katsoa mua vai omia lihaksiaan.

Olin parikymppinen silloin.

Vierailija
32/82 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoklittaista naisbodaria, kyllä.

Sama täällä. Oli aika hämmentävä kokemus. Olin silloin n 30 v. ja tietty minulla oli vielä se nuoren miehen kiima, joten pikku vinkistä minut sai houkuteltua helposti naimaan. Sali tuttavuus niiltä nuoruuden ajoilta, käytiin samalla salilla treenaamassa.

Naisella oli tosi miesmäinen ääni ja oli tosiaankin iso klittainen. Hormonien käyttö oli tehnyt tehtävänsä. Kaiken lisäksi liian aggressiivinen sängyssä. Tuli jotenkin mieleen mies kun katsoi naidessa sen kroppaa. Kauniit kasvot, mutta kroppa antoi aika ristiriitaisia tunnelmia ja fiiliksiä.

Ei ollut oikein naisellinen eikä ollenkaan minun makuun, mutta jokaisella meistä on toki omat mieltymyksensä. Kokemus tuokin.

Vierailija
33/82 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, iskin baarista lihaksikkaan ja komean miehen ja mentiin asunnolleni ja ryhdyttiin harrastamaan seksiä. Pettymys oli suuri kun muuten upean vartalon jalkojen välistä löytyi todella pieni pippeli ja pienet pallit. Ei tuntunut miltään.

N42

Vierailija
34/82 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, iskin baarista lihaksikkaan ja komean miehen ja mentiin asunnolleni ja ryhdyttiin harrastamaan seksiä. Pettymys oli suuri kun muuten upean vartalon jalkojen välistä löytyi todella pieni pippeli ja pienet pallit. Ei tuntunut miltään.

N42

Kirjoitustyylistä tunnistaa mieheksi.

Luultavasti kaljamahainen tupakoiva sohvaperuna.

Vierailija
35/82 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikakaan joo. Seisokin kanssa oli ongelmia hormonien käytön vuoksi. Kroppa oli timmissä ja lihasta riitti, mutta seksi onnistui vain silloin tällöin. Ja kun ei onnistunut (ei seissyt), niin mies sai kunnon raivokohtauksia

Vierailija
36/82 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Kirjoitustyylistä tunnistaa mieheksi.

Luultavasti kaljamahainen tupakoiva sohvaperuna.

Samaa mieltä, täyttä tuubaa koko viesti, "N42" eli Niklas 42wee luultavasti.. tosin eipä täällä naiset kirjoittelekaan..

Vierailija
37/82 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fitness pimu bodari? Jos on niin en ole pannut.

Vierailija
38/82 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta hodaria olen pannut ja hyvin seisoi!!

Vierailija
39/82 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo vuosia ollut bodarimies salikaverina ja sänkykumppanina. Fiksu, komeakin ja osaa dominoida tyylikkäästi. Mies on muuten omaa puolisoani isompi, mutta puoliso on huomattavasti paremmin varusteltu. Se ei kuitenkaan haittaa, sillä rajuiksikin yltyvät seksileikit ja anaaliseksi tuntuvat kohtuumitoissa olevan miehen kanssa kivemmalle. N40

Vierailija
40/82 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on liian tyhmiä sekä pienet toimimattomat munat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan