Oletko pannut bodaria?
Kommentit (82)
Bodari naisen kanssa. Kova rasvaton perse ei tuntunut kivalta, pillu oli tiukka. Sain Klamydian, joten mieleen jäänyt kokemus...
Olen itse pieni ja hento enkä oikein tykkää siitä jos joku jättiläinen tulee sänkyyn. Pidän alistumisesta, mutta jos joku oikein iso mies dominoi, minulle tulee jotenkin sellainen olo, että olen jokun tylsän setämiehen kanssa sängyssä. Ellei sitten ole aivan huippu rakastaja. Tosi lihaksikkaita miehiä on vaikea halia, kun he painavat niin paljon ja lihakset tuntuvat kovalta kumilta. Tykkään siitä pehmeän ihon, sopivankokoisten lihasten ja luidenkin tunnusta ja siitä, että ollaan fyysisesti toisillemme sopivat.
Ei kyllä rehellisesti sanottuna hirveesti hotsittanu. Ois luullut että sillä steroidimäärällä ois saanut kivenkovaa kalua, mutta oli kuin keitetty makkara, veltto kuin mikä ja sitä se yritti väkiellään tunkea sisään. Henki haisi
Vierailija kirjoitti:
Bodari naisen kanssa. Kova rasvaton perse ei tuntunut kivalta, pillu oli tiukka. Sain Klamydian, joten mieleen jäänyt kokemus...
Samoja kokemuksia, onneks ei klamydiaa. Mutta vitutti se ylikokoinen klitoris.
Yääääk ! Hormoonihiiret kammottavia
Doupattua vai ei doupattua? Ai niin eihän ne lihakset kasvakaan ilman douppia...
Vierailija kirjoitti:
Taanoin olin bodarin kanssa. Voiko maailma kantaa päällään tyhmepää, iso ego muutenkin sekopää. Pieni munanen joka ei tahtonut toimia ja sekös oli minun vika. Hyi saatana sanon vieläkin.
Sama juttu, olen nainut kahden bodarin kanssa. Kivekset kuin kuivuneet rusinat ja pippeli oli pieni eikä meinannut seisoa millään😭
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten määritellään bodari, mutta sellaista treenaamiseen koukussa olevaa miestä joo. Siis lihaksikas, hyväkroppainen mies mutta ei nyt mikään fitness-kilpailija. Seksi oli hyvää, hänellä kyllä riitti kestävyyttä. Munakin oli iso ja sheivattu. Ongelma oli se, että mies oli muuten aika pinnallinen ja tyhmä.
Jos etsii kundii tiukkavartaloista, joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista. Sitten se on erittäin hyvä, ellei täydellinen
Poikien illoissa joskus. Ovat kovin pienimunasia. Varmaan dopingit vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä punk-kappaleen sait?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taanoin olin bodarin kanssa. Voiko maailma kantaa päällään tyhmepää, iso ego muutenkin sekopää. Pieni munanen joka ei tahtonut toimia ja sekös oli minun vika. Hyi saatana sanon vieläkin.
Sama juttu, olen nainut kahden bodarin kanssa. Kivekset kuin kuivuneet rusinat ja pippeli oli pieni eikä meinannut seisoa millään😭
Junahommissa avuttomia. Ei yllä kunnolla. Etumiehenä kyllä voi toimia.
Riippuu kovasti kauden ajankohdasta miten halut ja vehkeet toimii. Kilpailun lähestyessä, kun kalorit ja lopulta testotkin vedetään alas ei tuollaista miestä haluta. Testot lopetetaan kisaa lähestyessä, kun keräävät nestettä kehoon. Ja luonnollisesti siinä, kohti myös kehon oma testo ei vielä ole käynnistynyt.
Kisan jälkeen, kun kalorit nousevat ja testo palautuu paikat huutaa armoa. Samoin varsinaisella massakaudella.
Erektio on ylellisyyshyödyke miehen kehossa ja rankka treeni kalorivajeineen sulkee tämän pois. Testotasot taas vaikuttavat suoraan siihen kiinnostaako seksi.
Paljon testoa koneessa ja plus kaloreilla bodari on panokone. Vehkeiden koko on taas ihan kiinni geeneistä, ei siitä bodaako vai ei.
Siinäpä tyhjentävä vastaus mututuntuman sijaan.
Omaan silmään treenattu keho on kauniimpi, kuin sohvaperunan kaljamaha. Makunsa kullakin.
joo lähibaareista niitä löytää mutta.
en ole.
evvk mua sellaset!
Olen pitkä jäntevä mies ja olen pannut muutamaa kilpailevaa bodari miestä. Molempia ei kisakautensa seksi ole kiinnostanut, mutta muuten kovastikin. Molemmat olleet naimisissa, mutta kaivanneet kyytiä hyvin varustetulta mieheltä välillä. Heidän kalunsa olleet normi kokoisia, jäntevästi kovana vatsaa vasten. Ovat saaneet peppuorkun ja lauenneet joko ilman käsiä tai vähän käsin autettua kovalla paineella isosti. Mahtavaa kun lihaksikas mies vaan nauttii kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Olisin antanut panna mutta sillä bodarilla ei seisonut kun oli vetänyt hormoneja. Oli vielä pieni kullikin ja pallit kuin rusinat🤭
N34
Sitä ne hormonit teettää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roinan käyttäjillä muuten on rusinapallit, kun oma tuotanto on lakannut ulkoisten aineiden käytön myötä.
Mulla ei ole pallit pienentyneet ollenkaan. :)
Ei koske roinaavia ämmiä. Pää sinullakin on tosin pehmennyt.
Olen parikymmentä vuotta. Vaimo on todella kaunis offseasonilla.