Oletko pannut bodaria?
Kommentit (82)
Mies ei varsinaisesti ole bodari = kehonrakentaja, mutta punttisalin suurkuluttaja hän on. Olen itsekin, mutta silti huh ne miehen lihakset, se kroppa ja se miten kevyesti hän mua käsittelee esileikeissä ja seksissä. En paina hänelle mitään, vaikka en ihan siroimmasta päästä naisia olekaan. Dominoi, mutta toi ei haittaa vaan nautin. Erektio toimii hyvin, välittömästi kun vähänkin vihjaisen sanoin tai teoin, usein ihan muuten vaan ja se erottuu ihanasti, vaikka vaan miehen kävellessä alasti supertimmissä vartalossaan. Tykkään ja kiihotun mun lihaksikkaasta hyväkuntoisesta uroksestani.
Kyllä oli tarkoitus, mutta ei seissyt, kun oli hormonien käytössä tauko. Ihan järkyttävän pienet kivekset oli.
En tiedä miten määritellään bodari, mutta sellaista treenaamiseen koukussa olevaa miestä joo. Siis lihaksikas, hyväkroppainen mies mutta ei nyt mikään fitness-kilpailija. Seksi oli hyvää, hänellä kyllä riitti kestävyyttä. Munakin oli iso ja sheivattu. Ongelma oli se, että mies oli muuten aika pinnallinen ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten määritellään bodari, mutta sellaista treenaamiseen koukussa olevaa miestä joo. Siis lihaksikas, hyväkroppainen mies mutta ei nyt mikään fitness-kilpailija. Seksi oli hyvää, hänellä kyllä riitti kestävyyttä. Munakin oli iso ja sheivattu. Ongelma oli se, että mies oli muuten aika pinnallinen ja tyhmä.
Siis täydellinen seksisuhteeseen, mitä muuta tavallinen tyrkky blondi kaipaakaan.
Olisin antanut panna mutta sillä bodarilla ei seisonut kun oli vetänyt hormoneja. Oli vielä pieni kullikin ja pallit kuin rusinat🤭
N34
Vierailija kirjoitti:
Mies ei varsinaisesti ole bodari = kehonrakentaja, mutta punttisalin suurkuluttaja hän on. Olen itsekin, mutta silti huh ne miehen lihakset, se kroppa ja se miten kevyesti hän mua käsittelee esileikeissä ja seksissä. En paina hänelle mitään, vaikka en ihan siroimmasta päästä naisia olekaan. Dominoi, mutta toi ei haittaa vaan nautin. Erektio toimii hyvin, välittömästi kun vähänkin vihjaisen sanoin tai teoin, usein ihan muuten vaan ja se erottuu ihanasti, vaikka vaan miehen kävellessä alasti supertimmissä vartalossaan. Tykkään ja kiihotun mun lihaksikkaasta hyväkuntoisesta uroksestani.
Sildenafil on hyvä lääke.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli tarkoitus, mutta ei seissyt, kun oli hormonien käytössä tauko. Ihan järkyttävän pienet kivekset oli.
Onko itselläsi jäänyt lukutaito salin nurkkaan. Luepas kysymys uudelleen, rauhassa kirjaimia muistellen.
Vierailija kirjoitti:
Isoklittaista naisbodaria, kyllä.
Minäin nuolin joskus voimanostajanaista ja kieltämättä klitoriksen koko herätti huomiota! Toinen oli olkapäiden runsas akne.
Se jäi sitten yhteen kertaan, arvomaailmamme eivät kohdanneet.
Olen. Oli tosi pieni pili. Oon siis nainen.
En, enkä tosiaankaan halua olla missään tekemisissä näiden hormooni hirmujen kanssa. Ei taida montaa löytyä, jotka eivät jotain epäilyttäviiä aineita käytä.
hyvän kropan voi rakentaa ilman aineitakin.
Roikkumahaiset selkärangattomat impotentit länkyttää täällä.
Läski vie mieskunnonkin se on todettu useissa tutkimuksissa.
Tukkii suonet ja tappaa testosteronin.
Olen, bodarinaista. Tiukka liha ja puristus, lihaksikas vartalo tuntui hyvältä. Oli jaksava ja aktiivinen tapaus. Kiukkuinen kun oli dieetin loppu, mutta sitäkin kiimaisempi.
bodari ja fitnessnaiset on kyllä uskomattomia koneita, jos ovat kuurilla.
Hirmuiset halut ja tiukat paikat.
Roinan käyttäjillä muuten on rusinapallit, kun oma tuotanto on lakannut ulkoisten aineiden käytön myötä.
Vierailija kirjoitti:
Roinan käyttäjillä muuten on rusinapallit, kun oma tuotanto on lakannut ulkoisten aineiden käytön myötä.
Ei naisbodareilla. Vaan upea iso klitoris.
Muutenkin ovat ihanan pervoja testohuuruissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole pallit pienentyneet ollenkaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vahinkoraskauden riski laskee.
Naista joo, oli tiukassa kuosissa ja iso klitoris oli kiihottava ottaa suihin. Hän tykkäsi et alistin ja kuritin, sanoi et eka kerta ikinä näin kun miehet aina haluu et hän ois se domina. :)
Olen. Miesbodaria ja itse mies. Oli erektio-ongelmia molemmilla.