Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coop tuotteet, ovatko hyviä?

Vierailija
14.08.2023 |

Ostin ihan summassa Coop tomaattimurskaa. Tohtiiko käyttää? Onko tämä joku uusi merkki?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko coopilla pikakahvia? Ostin aina Rainbow pikakahvia(joo tiedän, suht kuraa verrattuna laadukkaampiin kahveihin mutta minkäs voit kun ei oikein ole rahaa kahviin tahi keittimeen mutta ihan pakko edes jotain kahvia saada) enkä ole nähnyt että coopilla olisi pikakahvia ainakaan meidän ässässä ja rainbow pikakahvia ei enää sieltä hyllystä löydy.

Vierailija
82/89 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ja on meille kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coop vessapaperi oli ainakin halpaa, 35 cent rulla. Rulla oli pienempi silmämääräisesti kuin kotimaista  wc paperi, mutta tuoteselosteen mukaan kuitenkin enemmän arkkeja ja painoi enemmän per rulla. Ihan hyvää wc paperia laadullisesti, 3 kerrosta eikä tule sormi läpi heti. Toki ei silkinpehmeää, jos sellaista haluaa.

Onkohan noita sitten eri laatuja? Nimittäin ostamani Coopin WC-paperi oli sellaista harsoa että sormet meni läpi. Vähänkin vetinen tai nahkea kakka niin kului puoli rullaa että sai suurimmat romppeet siivottua. Tonnikalahiutaleet on vetistä mössöä ja ihan selkeästi jämäkamaa koko tuote.

Wessapaperirullissa on suuria eroja, verratkaa paperin leveyttä, keskuspahvirullan kokoa ja varsinaisen paperimäärän paksuutta.

Näitä vertaamalla huomaa, että halvin ei ole oikeasti halvin.

Vierailija
84/89 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole uusi merkki, coop tuotteita on ollut s-kaupoissa jo iät ja ajat kaikki xtra tuotteet ovat coopin.

Sen kyllä huomaa🤣

Vierailija
85/89 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanit maistuivat - banaaneilta.

Olen banskujen himosyöjä ja kerran erehdyn ja varmistin toisen kerran ja palasin vanhaan perinteiseen merkkiin. Coopit oli puuta.🤮

Vierailija
86/89 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop mascarpone juustossa oli outo sivumaku.

En osta enään. Laitoin marjapiirakkaan, ei tullut hyvää piirakkaa. Vaikka oli luottoresepti, johon olen aiemmin käyttänyt esim. Lidl:n mascarpone juustoa.

Vierailija
87/89 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen coop tuote jota olen ostanut ja tullut rainbowin tilalle on ollut täysi pettymys.

Vierailija
88/89 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop hammaslankain oli täysi pettymys. Yhteen putsaukseen kului jopa kolme lankainta, koska katkesivat. Minulla on ahtaat hammasvälit, mutta mikään muun merkkinen ei ole koskaan katkennut. Ikävä jäi Rainbowta :( 

Vierailija
89/89 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin enkä osta mitään Coopia. Surettaa oikeasti jotenkin suhteettoman paljon, että suosikki Rainbow-tuotteita ei enää lähikaupassani ole, tilalla Coop. Ostin aiemmin Rainbown vessapaperia, manteleita, tomaattimurskaa ja muita säilykkeitä jne.

Samasta paperitehtaasta, samalta tuotantolinjalta tulee vessapaperia jotka sitta pakataan Rainbow, Coop, Serla ja Pirkka pakkauksiin. Tosi usein kyseessä on täysin identtinen tuote.

Samoin sitä tomaattimurskaa Italiassa purkitetaan monen näköiseen purnukkaan. Lidl, Mutti ja Coop voi tulla samalta tehtaalta.

Ei tietysti aina, näistä on tosi vaikea tietää kun eivät tietenkään julkisesti kerro. Pitää itse kokeilla ja vertailla tuotteita keskenään.

Wc paperi soft ei ollut mitään eroa, vaikka vaihtoi coop:iin samanlaista on se super soft.