Coop tuotteet, ovatko hyviä?
Ostin ihan summassa Coop tomaattimurskaa. Tohtiiko käyttää? Onko tämä joku uusi merkki?
Kommentit (89)
No, mut siis, mulla ei ainakaan ole ollut valittamista niitten tuotteiden suhteen joita olen Coop-merkillä ostanut.
Miellän Coopin olevan samaa kuin aikoinaan (ehkä vielä nykyäänkin) briteissä oli Sainsbury, tai Tesco.
Sitä paitsi S-ryhmällähän oli jossain vaiheessa juuri tuota Tescoa joiden tuotteiden valikoimassa.
Ostin tortillapohjia. Sama laatu kuin Rainbowin vastaavassa tuotteessa, mutta pakkaus ei harmikseni ollut uudelleensuljettava.
Olisivat voineet hieman panostaa tuohon brandin nimeen, coop kun tarkoittaa osuuskuntaa. Vähän sama kuin jos olisi kolme huoltoasemaa vierekkäin. Yksi myisi bensaa nimellä Neste Futura, toinen nmellä Shell V-Power ja kolmas eli halvin nimellä Huoltoasema. Tosin bensassa asia ei varmaan merkitsisi niin paljon kuin ruoassa.
Varför köper ni private label? Det är rysligt att gå i finska affärer då halva sortimentet består av private label produkter och de är alltid på ögonhöjd. Ordentlig mat får man sträcka sig efter till de nedre hyllorna för dubbelt pris eller så högt som man når.
Begriper ni inte alls vad private label leder till? På basen av utbudet i Finland är svaret: Nej.
Eikös se ole ruotsalainen merkki? Haaparannassa on Coop-extra niminen ruokakauppa. Coopin vadelmalimukka on ainakin hyvää. Tulispa sitä Suomeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Juustoraastepussi alkaa homehtumaan pian avaamisen jälkeen.
Vessapaperi todella kovaa, ennen oli Rainbow super soft. Uusi on kaukana siitä.
jep tuo vessapaperi on todella kovaa vaikka siinä lukee että soft, harmittaa koska tuo rainbow super soft oli mun 'suosikki'
Tuo "tomaattimurska" on täyttä vesiripulia. Laitoin spagettikastikkeeseen, ja pilasi kastikkeen vetiseksi ripuliksi. Muttin murskalla olen saanut sakean ja herkullisen kastikkeen. Sitten erehdyin ostamaan pakasteranskalaisia, jotka olivat todella kuivaa höttöä, mikä jäi kitalakeen kiinni, roskiin lensi, ja yleensä syön lähes mitä vaan vaikka palaneita ranskalaisia. Näkee että kyllä on taas säästetty. Murskaakin varmaan jatkettu vedellä että saa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tacokastiketta, ihan normaalille maistui.
Mietin itse ostaisinko. Suurin ero taitaa olla Coopin tuotteessa vesi on raaka-aineluettelossa ensimmäisenä ja kilpailijalla tomaatti. Toisaalta samasta syystä hinnassa iso ero sillä onhan vesi halvempaa.
Coop tomaattimurska: AINESOSAT: Kuorittu ja murskattu tomaatti 65% (Italia), tomaattitäysmehu 35% (tomaatti: Italia), happamuudensäätöaine (E 330).
Mutti: Ainesosat Tomaatti 99,8 %, suola
Samanlaatuista kuin Rainbow tuotteet, pakkaukset ovat parempia. Esimerkiksi pastapusseissa paremmat sulkijatarrat ja design ei näytä venäläiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaatuista kuin Rainbow tuotteet, pakkaukset ovat parempia. Esimerkiksi pastapusseissa paremmat sulkijatarrat ja design ei näytä venäläiseltä.
Ainut Coop/Rainbow tuote mitä oon ostanut, on ollut tomaattisose, ja siinä ainakin omasta mielestä pakkauksen laatu heikkeni - ei radikaalisti, mutta siltikin. Sain muuten kynnen alle haavan, kun yritin ärtsysti liimatun paketinpään taitosta irti liimauksesta 😡
Coop perusruokakauppa Tanskassa, Ruotsissa ja Norjassa. Tietenkään eivät osaa valmistaa suomalaisia ruokia kuten esim. maksalaatikkoa.
Rainbow korvataan Coop-brändillä,eiköhän nuo samanlaisia ole jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin vastine Rainbowlle ja Xtralle, ei sen kummemmasta kyse.
Rainbow ei ole halpamerkki kuten Xtra,jälkimmäisen reseptejä on muutettu halvan hinnan saavuttamiseksi - puuttuu mausteita ja pizzassa pelkkä paksu pohja ilman täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Coop tomaattimurska: AINESOSAT: Kuorittu ja murskattu tomaatti 65% (Italia), tomaattitäysmehu 35% (tomaatti: Italia), happamuudensäätöaine (E 330).
Mutti: Ainesosat Tomaatti 99,8 %, suola
Det är vad man skriver: Lämna private label i hyllorna.
Då man köper passerad tomat eller ketchup blir det nuförtiden alltid Mutti då smaken är överlägsen. Samma gäller i alla andra produktgrupper. Det finns bra varor, vilka är märkesvaror och så private label som är vad de är. Varför slänga pengar på skräp och att affärerna får ännu mera makt?
Prismassa Rainbow banaanit korvautuneet coopin banaaneilla. Ovat vastaavia.
Ei noista kokeilematta ota selvää, ja valmistaja saattaa vaihtua milloin tahansa, ja resepti. En ole huomannut eroja halvimmissa tomaattimurskissa, ja ostankin niitä jotka saa auki ilman tölkinavaajaa.