Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet rinnastaa sokerideittailun parisuhteeseen

Vierailija
25.09.2023 |

Kun eihän näitä kahta voida millään verrata. Joo on tapauksia joissa sokerideitti päätyi lopulta avioitumaan sponsorinsa kanssa, mutta et sä saa siitä millään rakkaudellista parisuhdetta. Sen takia kuvittelette KAIKKIEN naisten kärkkyvän miesten lompakoita (ei kärky)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pitää oikein olla, että saa miehellä maksatettua elämänsä? Sitä olen miettinyt. Ei ole mulle kukaan äijä maksanut juuri mitään, kuin korkeintaan jonkun pikaruoka-aterian.

Vierailija
2/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdehan sekin on, ei tosin perinteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdehan sekin on, ei tosin perinteinen.

Juuri näin. Onhan sitä avioliittojakin, joissa ei ole rakkautta, mutta taloudellisista syistä tai lasten takia suhdetta jatketaan. Minusta tuo on huomattavasti pahempaa, kuin sokerisuhde.

Vierailija
4/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuollaisista asioista tarvitsee edes puhua? Saati väitellä? Ei minua ainakaan kiinnostaisi mies, joka alkaa väittelemään tuollaisesta asiasta.

Vierailija
5/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa naisestaan AINA

Vierailija
6/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen pitää oikein olla, että saa miehellä maksatettua elämänsä? Sitä olen miettinyt. Ei ole mulle kukaan äijä maksanut juuri mitään, kuin korkeintaan jonkun pikaruoka-aterian.

Mulla ei ole tavoitteena maksattaa elämääni kenelläkään mutta on mulle kaikenlaista tarjottu tai yritetty tarjota nuorempana.

Vaikea sanoa että mikä oli syynä.

Vierailija
7/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla hyvännäköinen, ja osata koukuttaa mies hyvällä seksillä.

8/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut selvää aloituksesta. Tarkoititko AP, että miesten mielestä sokerideittailu on sama asia kuin parisuhde?

Vierailija
9/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon nimen olette antaneet prostituutiolle, sokerideittailu on prostituutiota. Pitäisi tarkastella onko tuollainen prostituutio laillista Suomessa, ainakin verot pitäisi maksaa kun myy itseään tuolla tavalla.

Vierailija
10/10 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa naisestaan AINA

Hölmö mies maksaa.

Kavereita, kun kuuntelee, niin aina valittamassa, kun maksaa elämisestä 90% kaikesta.

Olen aina sanonut, että älkää valitttako, koska itse suostutte siihen.

Kannattaa aloittaa yhteinen elämä yhteisessä kodissa, kun kulut on 50%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi