Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kysymys teille!

Vierailija
14.08.2023 |

Kerro oma pituutesi ja koulutustasosi sekä se mitä teet työksesi.
Kerro seuraavaksi kuinka pitkän miehen haluat ja mikä koulutustaso miehellä pitää olla.
Jos olet varattu niin kerro miehesi pituus ja koulutustaso.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,56 cm ja FL, mies 1,89 cm ja kolme maisterintutkintoa.

Te olette kyllä niin mikrokokoisia, näkeekö teitä muuta kuin suurennuslasilla?

Huh, hyvä ettei kukaan opiskelupaikassa astunut heidän päälleen. Vaikea varmaan löytää vaatteita, kun nukkekotivaatteetkin ovat järestään isompia.

Vierailija
22/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lyhyitä olette kumpikin. Alle 2 senttimetriä.

Ainakaan ei voi väittää, että miehen lyhyys olisi este löytää naista, kun alle kahden sentin mieskin löysi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 171cm koulutus peruskoulu ja kesken jäänyt amis. Työtön.

Miehen pituus miel jotain välillä 167-178, koulutuksella ja työllä ei väliä.

Vierailija
24/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia, kivoja miehiä olen tavannut. Hyvä meininki. En kujlje mittatikku taskussa.

Vierailija
25/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kulje...

Vierailija
26/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 163 cm ja maisteri.

Ei miestä mutta saisi olla mua pitempi, tosin ei mua lyhyempiäkään löydy, joku 170 cm oisi jo hyvä. Koulutustasolla ei väliä, amiskin oisi hyvä jos hän tykkää vaan työstään eikä ole työnarkomaani.

Vierailija
27/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 172. 60 tutkintoa eri aloita. Johtan omia yrityksiä.

Olen naimisissa. Miehen pituus 188. DI. Johtaa omia yrityksiä.

Vierailija
28/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasasen tasoteoriat osoittaa jälleen paikkansa pitävyyden. Monilla naisilla mies vähintään 180cm ja hyvin kouluttautunut. En voi olla ajattelematta, etteikö naiset olisi laskelmoineet ja pisteyttäneet miehiä kumppania hakiessa. Ymmärrettävää ja kyllähän itsellekin hyvätuloinen nainen kelpaisi.

Vierailija
29/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikissa tapauksissa mies on pidempi ja sillä on vähintään sama koulutustaso?

Eihän tasoja pitänyt olla naisten mielestä.

Enemmän ihmetyttää maisterien määrä vauvapalstalla keskellä päivää..

Vierailija
30/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lyhyitä olette kumpikin. Alle 2 senttimetriä.

Ainakaan ei voi väittää, että miehen lyhyys olisi este löytää naista, kun alle kahden sentin mieskin löysi!

Mutta sillä onkin 20,0 m muna.

Vierailija
31/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikissa tapauksissa mies on pidempi ja sillä on vähintään sama koulutustaso?

Teams-kokouksessa parhaillaan, tällä hetkellä keskustelussa olevat asiat eivät liity omaan projektiini.

Vierailija
32/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu nainen olen 182/63 kg. Koulutustaso:ammattikoulu

Mies 175cm,koulutustaso:ei, työtön

Vierailija
33/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Me maisterithan oletettavasti teemme duunareita enemmän etätöitä.

Vierailija
34/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169, eläinlääkäri.

Mieheni on 174, työtön.

Vierailija
35/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laasasen tasoteoriat osoittaa jälleen paikkansa pitävyyden. Monilla naisilla mies vähintään 180cm ja hyvin kouluttautunut. En voi olla ajattelematta, etteikö naiset olisi laskelmoineet ja pisteyttäneet miehiä kumppania hakiessa. Ymmärrettävää ja kyllähän itsellekin hyvätuloinen nainen kelpaisi.

Monella näkyy olen ammattikoulun käynyt mies. En ymmärrä, miksi mies pitäisi dumpata sen takia, että hän on naista pitempi. Itse olen ollut mieheni kanssa teini-ikäisestä alkaen enkä tosiaankaan laskenut mitään pisteitä.

Vierailija
36/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla taisi miehen koulutustaso olla maisteri, ja ei se ainakaan omassa elämänpiirissäni mitään erityistä ole. Se ei myöskään kerro palkkatasosta mitään. Monilla naisilla mies on väh. 180 cm, koska moni mies on väh. 180 cm. vastaavasti monella mies on alle 180cm, koska niin ikään moni mies on myös alle 180 cm. Tässäkin ketjussa.

Vierailija
37/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten laskelmin ja pisteytin, kun tapasin puolisoni yhteisen ystävän kautta. Näkemättä kuvaa, tietämättä hänestä mitään muuta kuin että ystäväni mielestä sopisimme yhteen, koska mieskin on koulutettu, paljon matkustellut, harrastaa kulttuuria ja on luonteeltaan mukava? En käyttänyt mitään deittipalveluja. Edellisistä treffeistä oli muutama vuosi, nekin olivat kaverin (eri kaverin) järjestämät, se mies oli tohtori, pituutta en tiedä mutta selvästi minua pitempi, mutta muutama tapaaminen osoitti että emme sovi yhteen. Sitä edellisiä treffejä en edes muista.

Vierailija
38/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista alapeukuille

Vierailija
39/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on alapeukuttanut kaikki vastaukset.

Vierailija
40/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa miehistä nyt vaan sattuu olemaan yli 180 cm. Oletko yhtä yllättynyt, jos näillä miehillä kasvaa kainalokarvoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi