Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta "kemiaa" ja oikeaa kolahdusta ootte kokeneet elämänne aikana?

Vierailija
19.01.2020 |

Mä sanoisin, että niitä on ollu ehkä viis, maksimissaan kymmenen ja olen jo 50. Kaikista mun tapaamista ihmisistä vaan noin vähän. Osasta on tullut rakkaustarinoita ja osasta ei. Yksi oli vaan tuntematon kassahenkilö, mutta kolahdus oli kovin vahva, molemminpuolinen ja niin ilmiselvä, että jopa mukana ollut aviomieheni huomasi sen.

Tässä muutama fakta näihin liittyen: ovat kaikki olleet miehiä, ei mitään hajua ammatista tai rahoista, iällä ei ole ollut väliä ja ovat olleet ihan erinäköisiä.

Erikoista hommaa.

Kommentit (798)

Vierailija
1/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
2/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Olen 30-vuotias nainen. Molempien kanssa siitä tuli parisuhde. Ensimmäisen kanssa olemme yhä hyviä ystäviä vaikka se romanttinen rakkaus loppui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihastumistako vai mitä tarkoitat? Kahden miehen kanssa minulla on ollut kemia, jota ei voi selittää. Ollaan heti tykästytty toisiimme. Toinen on miesystäväni, toinen miespuolinen ystävä. Ex-aviomiehen kanssa ei mitään erityistä kemiaa ollut.

On myös naispuolisia ystäviä, joiden kanssa vain on ystävyys mennyt hyvin ja heidän kanssa on helppo olla. Jotain sukulaissieluja siis.

Vierailija
4/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita. Kysehän on aivojen yhteensopivuudesta.

Vierailija
5/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi todella sähköistä kohtaamista joista eri elämäntilanteessa olisi voinut tulla elämää suurempi rakkaustarina.

Vierailija
6/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kemiaa, johon liittyy myös fyysinen vetovoima, olen kokenut kerran.

Vierailija
7/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viisi. Kemian lievempi muoto on se kun kysyy itseltään voisinko panna tuota miestä. Sen päätöksen voi tehdä muutamassa sekunnissa joka miehen kohdalla. Sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön tai varallisuuden tms kanssa eikä edes iän. Vanhoistakin miehistä voi sanoa olisinko voinut panna. Se lienee joku alitajuinen feromonijuttu.

Vierailija
8/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kolahdusta, joista vain yhdestä tuli pitkäaikainen suhde.

Vierailija
9/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useita. Kysehän on aivojen yhteensopivuudesta.

Kyllä siinä myös hormoneilla, immuunijärjestelmällä jne. on tekemistä, jos ihastumisesta/rakastumisesta puhutaan.

Vierailija
10/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti on kolahtanut. Kummallakaan kerralla homma ei edennyt pidemmälle. Vaikka todellakin toivoisin, että tämä toinen todella paha kolahdus etenisi. Haaveeksi taitaa jäädä.

Vierailija
11/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein kassahenkilön kanssa "kolahti". Tämä kertookin jo, kuinka vakavasti ap:n jutut kannattaa ottaa.

Vierailija
12/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10. Ainakin kolmesti kysymyksessä on kuitenkin ollut vain "pelityttö", joka on tiennyt kuinka "kemiaa" kehitetään.

Vierailija
13/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Joskus luulin että yksi mutta kyllähän se ihan nuoren höperyyttä ja innokkuutta sitten olikin.

Vierailija
14/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen kuin ap ja saman verran näitä kolahduksia eli maksimissaan 10. Nuoruudessa pari, sitten nuoressa aikuisuudessa pari-kolme ja vanhempana vielä joku pari-kolme.

Saas nähdä tuleeko enää koskaan.

N50

Vierailija
15/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Häntä kaihoten muistelen.

Vierailija
16/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

N34

Vierailija
17/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 osa voimakkaampia. Ikää yli 40v

Vierailija
18/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun muutama vuosi sitten kadulla kävellessä näin kaukana jonkun naisen ja minulla oli erikoinen tunne hänestä. Lähelle tullessa katsoin häntä ja hän minua. 

Samana päivänä taisi nähdä saman naisen yökerhossa. Siellä oli paljon väkeä ja hän jotenkin lukitsi minut silmillään huoneeseen sisään tulevien joukosta. 

Menin melko lähelle baaritiskille odottamaan tarjoilijaa. Lopulta kyllästyin odottamaan ja naisen kaveri sanoi, että minun pitäisi odottaa hanakammin. Sanoin tarvitsevani parempaa palvelua ja lähdin.

Sen jälkeen en ole nähnyt naista. 

Vierailija
19/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhden kerran.  Ja säilyy muistoissa, aina.

Vierailija
20/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Ensimmäinen kerta ja siitä seurannut suhde johti raastavaan eroon. Aito kolahdus ja sitoutuminen loppuelämäksi olivatkin sitten vain minun puoleltani ja toipuminen kesti vuosia.

Toinen on nykyinen aviomieheni. Onneksi sain vielä uuden mahdollisuuden ja löysin hänet. Aidot ”kolahdukset” on tosi harvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan