Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kysymys teille!

Vierailija
14.08.2023 |

Kerro oma pituutesi ja koulutustasosi sekä se mitä teet työksesi.
Kerro seuraavaksi kuinka pitkän miehen haluat ja mikä koulutustaso miehellä pitää olla.
Jos olet varattu niin kerro miehesi pituus ja koulutustaso.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lakimies se on

Vierailija
42/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on alapeukuttanut kaikki vastaukset.

ja teki toisen ketjun

https://www.vauva.fi/keskustelu/5242964/nainen-pystyisitko-seurustelema…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laasasen tasoteoriat osoittaa jälleen paikkansa pitävyyden. Monilla naisilla mies vähintään 180cm ja hyvin kouluttautunut. En voi olla ajattelematta, etteikö naiset olisi laskelmoineet ja pisteyttäneet miehiä kumppania hakiessa. Ymmärrettävää ja kyllähän itsellekin hyvätuloinen nainen kelpaisi.

Miten laskelmin ja pisteytin, kun tapasin puolisoni yhteisen ystävän kautta. Näkemättä kuvaa, tietämättä hänestä mitään muuta kuin että ystäväni mielestä sopisimme yhteen, koska mieskin on koulutettu, paljon matkustellut, harrastaa kulttuuria ja on luonteeltaan mukava? En käyttänyt mitään deittipalveluja. Edellisistä treffeistä oli muutama vuosi, nekin olivat kaverin (eri kaverin) järjestämät, se mies oli tohtori, pituutta en tiedä mutta selvästi minua pitempi, mutta muutama tapaaminen osoitti että emme sovi yhteen. Sitä edellisiä treffejä en edes muista.

Tässähän sinä itse todistat asian. Ystävän suosittelu ja kehut miehen kouluttautuneisuudesta varmaan kirvoitti sopivaan mielentilaan ennen ensitapaamista ja alusti rakastumisen sekä ihastumisen.

Vierailija
44/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 170cm, alempi AMK-tutkinto, it-alalla manager-tasolla.

Mies 180cm, maisteri.

Vierailija
45/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laasasen tasoteoriat osoittaa jälleen paikkansa pitävyyden. Monilla naisilla mies vähintään 180cm ja hyvin kouluttautunut. En voi olla ajattelematta, etteikö naiset olisi laskelmoineet ja pisteyttäneet miehiä kumppania hakiessa. Ymmärrettävää ja kyllähän itsellekin hyvätuloinen nainen kelpaisi.

Miten laskelmin ja pisteytin, kun tapasin puolisoni yhteisen ystävän kautta. Näkemättä kuvaa, tietämättä hänestä mitään muuta kuin että ystäväni mielestä sopisimme yhteen, koska mieskin on koulutettu, paljon matkustellut, harrastaa kulttuuria ja on luonteeltaan mukava? En käyttänyt mitään deittipalveluja. Edellisistä treffeistä oli muutama vuosi, nekin olivat kaverin (eri kaverin) järjestämät, se mies oli tohtori, pituutta en tiedä mutta selvästi minua pitempi, mutta muutama tapaaminen osoitti että emme sovi yhteen. Sitä edellisiä treffejä en edes muista.

Tässähän sinä itse todistat asian. Ystävän suosittelu ja kehut miehen kouluttautuneisuudesta varmaan kirvoitti sopivaan mielentilaan ennen ensitapaamista ja alusti rakastumisen sekä ihastumisen.

Mikset sinä pyydä ystäviäsi kehumaan sinua sinkkunaisille ja järjestämään sinulle sokkotreffejä? Näin saisit heti positiivisen alun tutustumiseen.

Vierailija
46/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: Maisteri 160 cm

Mies: Amis 190 cm ja hiton komea :)

Vierailija
47/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KM, HtK ja tradenomi, 166 cm.

DI, 181 cm.

Naimanaamat, samat arvot ja kiinnostuksen kohteet (ei ammatillisesti). Samoja piirteitä. Melkein 20 v yhdessä.

Vierailija
48/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 185 cm, malli 

Mieheni on 158 cm kalastaja, ex-mies oli 161 cm elokuvatuottaja.

Vierailija
49/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikissa tapauksissa mies on pidempi ja sillä on vähintään sama koulutustaso?

Eihän tasoja pitänyt olla naisten mielestä.

Eihän ole, tuossa juuri oli nainen joka oli maisteri ja mies kandi. Nainen oli 158 cm joten varmaan olisi vaikeaa löytää itseään lyhempi ellei sirkuksesta etsi. 

Vierailija
50/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh, amis on silti amis. 

Vierailija
51/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pitkä nainen, joten miehelläkin saisi olla pituutta niin, että pussaamaan ylettyy ilman selkävaivoja.

Koulutuksella jne. sen sijaan ei mitään väliä. Tekemisillä ja ennen kaikkea arvoilla, joita tekemiset heijastelevat, paljonkin. Älyä pitää olla ja itsetuntemusta.

Vierailija
52/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh, amis on silti amis. 

No ei haittaa minua :)

Vierailija
53/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,56 cm ja FL, mies 1,89 cm ja kolme maisterintutkintoa.

Te olette kyllä niin mikrokokoisia, näkeekö teitä muuta kuin suurennuslasilla?

Anteeksi, mutta tämä oli kyllä tän surkeusketjun paras viesti, jolle nauroin ääneen 😁

Vierailija
54/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 163cm, maisteri, asiantuntijatyö

Mies 172cm, AMK tutkinto, asiantuntijatyö

Vierailija
55/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja AMK inssi

170cm+ ei kiinnosta koulutus muuta kuin että on ylipäätään käynyt lukion tai amiksen.

Vierailija
56/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö minun silloin olisi pitänyt rakastua siihen tohtoriin?

Vierailija
57/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 172cm, yrittäjä/opiskelija, mies 167cm tekee töitä maataloustyöntekijä

Vierailija
58/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikissa tapauksissa mies on pidempi ja sillä on vähintään sama koulutustaso?

Eihän tasoja pitänyt olla naisten mielestä.

Näillä (lähes kaikilla) vastaajillahan on jo miehet joten johtuisikohan siitä, että miesten keskipituus suomessa on ylipäätään naisia pidempi ja että ihmiset pariutuu useimmiten opiskeluaikana.

Vierailija
59/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

158cm, gradua tekemässä (fysiikka), ei töitä.

Miehen pituudella ei väliä, koulutustaso lukio/amis tai siitä ylöspäin. Eipä näillä juurikaan väliä ole, jos kemiat ja arvot kohtaavat.

Vierailija
60/64 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm, 3 eri amk-tutkintoa. Miehen pituudella ei ole minulle mitään väliä jos on muuten sopiva minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi