Näin saat halvalla lapselle ison kasan paketteja!
Huomasin että 3-vuotiailla kaksosillamme on hurja kasa paketteja ja rahaa on kulunut TOSI vähän! Tässä esimerkkejä lahjoista:
- hiuspanta kankainen kukkakuvio 50 senttiä
- hattarapurkki 1 ¿
- Nalle sukat 1¿
- Pupu-pikkuhousut 1¿
- Värityskirja 1¿
- Värikynät 1¿
- Pehmolelu 2¿
- Helmet 1¿
- Nukke ja nukenrattaat kirpparilta yht. 8¿
- Leikkiastioita 1¿ 50 senttiä.
Vinkkinä: Kiertele ale- koreja ja " krääsä- kauppoja" . Myös kirppareilla myydään aivan uusia.
Pienille lapsille saa kyllä vähällä rahalla kivan joulun ja paljonkin paketteja jos vaan jaksaa kierrellä ja käyttää mielikuvitusta!
Kommentit (26)
vai tekeekö joku esim. niin että jos perheessä on kaksi lasta ja toinen on tosi hyväkäytöksinen ja käyttäytyy kiltisti ja toinen taas on aina tekemässä tyhmyyksiä ja vaikka koko ajan kiusaa sisarustaan niin antaa sitten kiltisti käyttäytyvälle 10 lahjaa ja vähemmän kiltistä käyttätyvälle 5???
Jos lapset nauttivat siitä, että lahjoja on paljon, ja hihkuvat, kun *taas* tuli paketti, niin hyvähän se on, että ap on onnistunut luomaan sen tunnelman niillä varoilla, jotka on.
Jos on varaa sijoittaa esim 20¿ lahjaan, miksei osta jotain kestävää ja kunnollista?
Ei lahjoihin AINA tarvitse tonneja laittaa. Itse huvittuneena huomasin kun lapseni sai Hesburgerilta (lasten ateriasta) sellaisen avainnauhan niin sillä on leikitty viimeiset 2 päivää koko ajan. Siinä ovat jääneet kaikki ns. kalliit ja kunnon lelut huomiotta.
:-)
Kyllä olen kiitollinen ettei minulla ole tuollaisia materialistisia lapsia.
t. 11
Vierailija:
Krääsä on krääsää vaikka voissa paistais.