Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38v. enkä tiedä vieläkään miten lantionpohjalihaksia treenataan

Vierailija
13.08.2023 |

Ei ole virtsankarkailua, 2 lasta synnyttänyt. Kaikki normaalia. Jälkitarkastuksessa kerran kokeiltu ja jännitin pakaralihaksia, koska en tosiaan tiennyt mitä terkkari tarkoitti "vedä sormea ylös päin". Sanoin, etten tajua ja homma jäi siihen :D ohjeissa lukee, että menee lattialle makaamaan ja purista kuin pidätät pissaa/kakkaa!? What... Ei ole koskaan tehnyt vaikeutta pidättää tai erityisemmin keskittyä siihen... Tai joo, kerran tai kaks loppuraskaudesta ja pistin vaan jalat ristiin.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedät persreikää sisään

Täh? Puristan pakaroita vai mitä? Ap

Ei vaan ikäänkuin imet sitä persreikää sisälle sinne suoleen😅

Nyt ei puhuta sulkijalihaksen treenaamisesta. Lantiopohjan lihakset on etupyllyn puolella. 

Vierailija
22/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat lihakset sykkii kun saa orgasmin.

Ne millä liikutat pimppiäsi. Taitaa peräaukon sulkijalihas liikkua niiden kanssa samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli miestäsi, kun et osaa lihaksia käyttää. Tekisi hyvää seksielämälle opetella. 

Ei ole mitään vikaa meidän seksielämässä. Ap

Miehesi ei tiedä paremmasta. "Lypsämällä" saisit hänen nautintonsa ihan uudelle tasolle. Ja omasikin. 

Vierailija
24/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä osaa googlella tai suoraan youtubesta etsiä ohjeita?

Sieltä olen ohjeita nimenomaan katsonut ja en tajua. Siellä ei kerrota MITÄ pitäisi tuntea. Sitä samaa liibadaabaa "asetu selällesi...". Ap

Vierailija
25/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on vähän samanlainen kuin pidättäisit pissaa. Tähän on netissä ohjeita vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
26/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli miestäsi, kun et osaa lihaksia käyttää. Tekisi hyvää seksielämälle opetella. 

Ei ole mitään vikaa meidän seksielämässä. Ap

Miehesi ei tiedä paremmasta. "Lypsämällä" saisit hänen nautintonsa ihan uudelle tasolle. Ja omasikin. 

Lypsä sinä vaan. Ap

Vierailija
27/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta geishakuulat jossa on naru. Sitten varovasti vedät niitä ulos sisältäsi. Jos puristat lantionpohjan lihaksia, saat estettyä vetämistä. Eli jos et tunne mitään vastusta, puristelet vääriä lihaksia.

Mistä muka löytää oikeat lihakset sitten?

Mene makuulle kyljelleen, laita jalat ristiin ja yskäise.

Tai sit vaan puristelet kaikkea mitä sulta alakerrasta löytyy ja kokeilet aina vetää kuulaa, kyllä jossain vaiheessa varmasti osut oikeaan.

Vierailija
28/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liike on vähän samanlainen kuin pidättäisit pissaa. Tähän on netissä ohjeita vaikka kuinka paljon. 

Luitko aloituksen? Ap

Vierailija
29/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä olen ohjeita nimenomaan katsonut ja en tajua. Siellä ei kerrota MITÄ pitäisi tuntea. Sitä samaa liibadaabaa "asetu selällesi...". Ap

Etkö ole koskaan saanut orgasmia? Tämä on samanlaista "sykkimistä", mutta ei tuota nautintoa. Eli ei tunnu mitään muuta kuin kevyt supistus alueella, jota jännität.

Vierailija
30/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloituksen? Ap

Kyllä. Luepa sinä ihan ajatuksen kanssa, mitä kirjoitin. 

Vierailija
31/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy sen ihan silmilläkin näkemään kun liikuttaa lantionpohjan lihaksia, vulva liikkuu.

Vierailija
32/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole koskaan saanut orgasmia? Tämä on samanlaista "sykkimistä", mutta ei tuota nautintoa. Eli ei tunnu mitään muuta kuin kevyt supistus alueella, jota jännität.

Kyllä saan ja hyvinkin voimakkaita ja supistelee. En vaan ymmärrä miten niitä pitäisi muka itse supistella muuten vaan? Ap

Vierailija
33/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se tuntuu vähän samalta kuin kulmakarvojen liikuttaminen. Tai jos yrittää heiluttaa korvia.

Vierailija
34/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saan ja hyvinkin voimakkaita ja supistelee. En vaan ymmärrä miten niitä pitäisi muka itse supistella muuten vaan? Ap

No ihan samalla tavalla kuin muitakin lihaksia. Ei ole rakettitiedettä. Kuvittelet vaikka, että sinulla on pimpissä esine, jota ei saa päästää putoamaan. Voit myös konkreettisesti laittaa sinne jonkun turvallisen esineen, jota sitten liikuttelet supistamalla ja rentuttamalla lihaksia. Taidat nyt tehdä yksinkertaisesta asiasta liian monimutkaista. 

Vierailija
35/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloituksen? Ap

Niin? Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia pidättää pissaa, ei oikein edes tarvettakaan. Pystyn olemaan kauan pissahädän kanssa enkä supistele mitään. Ap

Vierailija
36/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise pissasuihku, se katko tehdään juuri niillä lantionpohjalihaksilla.

Vierailija
37/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei pidäkkään ellei välttämättä halua treenata niitä.

Mun mielestä orgasmit itsessään jo treenaa ihan tarpeeksi

Vierailija
38/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloituksen? Ap

Niin? Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia pidättää pissaa, ei oikein edes tarvettakaan. Pystyn olemaan kauan pissahädän kanssa enkä supistele mitään. Ap

Eli osaat supistaa lantiopohjan lihakset. Jos et osaisi, lorisisi pissat pöksyyn, kun rakko on tarpeeksi täynnä. Sinä vain et ole ymmärtänyt, että se pidättäminen on sama asia kuin lantiopohjan lihasten supistaminen. 

Vierailija
39/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa seksiä aktiivisesti ja saa orgasmeja, ei mitään lisätreeniä tarvita. Siinähän ne treenaantuu kun pimpero supistelee. 

Vierailija
40/52 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Ap siltä, että sun lihakset ovat ihan kunnossa, mutta olet vain jotenkin fyysisesti sokea niille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi