Olen 38v. enkä tiedä vieläkään miten lantionpohjalihaksia treenataan
Ei ole virtsankarkailua, 2 lasta synnyttänyt. Kaikki normaalia. Jälkitarkastuksessa kerran kokeiltu ja jännitin pakaralihaksia, koska en tosiaan tiennyt mitä terkkari tarkoitti "vedä sormea ylös päin". Sanoin, etten tajua ja homma jäi siihen :D ohjeissa lukee, että menee lattialle makaamaan ja purista kuin pidätät pissaa/kakkaa!? What... Ei ole koskaan tehnyt vaikeutta pidättää tai erityisemmin keskittyä siihen... Tai joo, kerran tai kaks loppuraskaudesta ja pistin vaan jalat ristiin.
Kommentit (52)
Samat lihakset sykkii kun saa orgasmin.
Ne millä liikutat pimppiäsi. Taitaa peräaukon sulkijalihas liikkua niiden kanssa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli miestäsi, kun et osaa lihaksia käyttää. Tekisi hyvää seksielämälle opetella.
Ei ole mitään vikaa meidän seksielämässä. Ap
Miehesi ei tiedä paremmasta. "Lypsämällä" saisit hänen nautintonsa ihan uudelle tasolle. Ja omasikin.
Vierailija kirjoitti:
Etkä osaa googlella tai suoraan youtubesta etsiä ohjeita?
Sieltä olen ohjeita nimenomaan katsonut ja en tajua. Siellä ei kerrota MITÄ pitäisi tuntea. Sitä samaa liibadaabaa "asetu selällesi...". Ap
Liike on vähän samanlainen kuin pidättäisit pissaa. Tähän on netissä ohjeita vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli miestäsi, kun et osaa lihaksia käyttää. Tekisi hyvää seksielämälle opetella.
Ei ole mitään vikaa meidän seksielämässä. Ap
Miehesi ei tiedä paremmasta. "Lypsämällä" saisit hänen nautintonsa ihan uudelle tasolle. Ja omasikin.
Lypsä sinä vaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta geishakuulat jossa on naru. Sitten varovasti vedät niitä ulos sisältäsi. Jos puristat lantionpohjan lihaksia, saat estettyä vetämistä. Eli jos et tunne mitään vastusta, puristelet vääriä lihaksia.
Mistä muka löytää oikeat lihakset sitten?
Mene makuulle kyljelleen, laita jalat ristiin ja yskäise.
Tai sit vaan puristelet kaikkea mitä sulta alakerrasta löytyy ja kokeilet aina vetää kuulaa, kyllä jossain vaiheessa varmasti osut oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Liike on vähän samanlainen kuin pidättäisit pissaa. Tähän on netissä ohjeita vaikka kuinka paljon.
Luitko aloituksen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä olen ohjeita nimenomaan katsonut ja en tajua. Siellä ei kerrota MITÄ pitäisi tuntea. Sitä samaa liibadaabaa "asetu selällesi...". Ap
Etkö ole koskaan saanut orgasmia? Tämä on samanlaista "sykkimistä", mutta ei tuota nautintoa. Eli ei tunnu mitään muuta kuin kevyt supistus alueella, jota jännität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko aloituksen? Ap
Kyllä. Luepa sinä ihan ajatuksen kanssa, mitä kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy sen ihan silmilläkin näkemään kun liikuttaa lantionpohjan lihaksia, vulva liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole koskaan saanut orgasmia? Tämä on samanlaista "sykkimistä", mutta ei tuota nautintoa. Eli ei tunnu mitään muuta kuin kevyt supistus alueella, jota jännität.
Kyllä saan ja hyvinkin voimakkaita ja supistelee. En vaan ymmärrä miten niitä pitäisi muka itse supistella muuten vaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se tuntuu vähän samalta kuin kulmakarvojen liikuttaminen. Tai jos yrittää heiluttaa korvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saan ja hyvinkin voimakkaita ja supistelee. En vaan ymmärrä miten niitä pitäisi muka itse supistella muuten vaan? Ap
No ihan samalla tavalla kuin muitakin lihaksia. Ei ole rakettitiedettä. Kuvittelet vaikka, että sinulla on pimpissä esine, jota ei saa päästää putoamaan. Voit myös konkreettisesti laittaa sinne jonkun turvallisen esineen, jota sitten liikuttelet supistamalla ja rentuttamalla lihaksia. Taidat nyt tehdä yksinkertaisesta asiasta liian monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko aloituksen? Ap
Niin? Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia pidättää pissaa, ei oikein edes tarvettakaan. Pystyn olemaan kauan pissahädän kanssa enkä supistele mitään. Ap
Katkaise pissasuihku, se katko tehdään juuri niillä lantionpohjalihaksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei pidäkkään ellei välttämättä halua treenata niitä.
Mun mielestä orgasmit itsessään jo treenaa ihan tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko aloituksen? Ap
Niin? Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia pidättää pissaa, ei oikein edes tarvettakaan. Pystyn olemaan kauan pissahädän kanssa enkä supistele mitään. Ap
Eli osaat supistaa lantiopohjan lihakset. Jos et osaisi, lorisisi pissat pöksyyn, kun rakko on tarpeeksi täynnä. Sinä vain et ole ymmärtänyt, että se pidättäminen on sama asia kuin lantiopohjan lihasten supistaminen.
Jos harrastaa seksiä aktiivisesti ja saa orgasmeja, ei mitään lisätreeniä tarvita. Siinähän ne treenaantuu kun pimpero supistelee.
Kuulostaa Ap siltä, että sun lihakset ovat ihan kunnossa, mutta olet vain jotenkin fyysisesti sokea niille
Nyt ei puhuta sulkijalihaksen treenaamisesta. Lantiopohjan lihakset on etupyllyn puolella.