Järkyttävän pitkiä nämä yksinäiset viikonloput. Tämä su ollut kun nälkävuosi.
Heräsinkin jo seiskalta. Kahvia, telkkua, nettiä, munakas, keittiön siivousta. Nettiä,telkkua,tunnin fillarointi. Kylmä kahvi ulkona kaupasta haettuna. Ruokaa. Imurointia. Telkkua, suihkuseinän putsausta. Nettiä. Näkkäriä.. Nettiä, telkkua. Pyykkien laitto.
En ole puhunut kenellekään mitään. Viesti kaverille, ei vadtausta. Vielä pari tuntia että pääsee nukkumaan. Huoh.
N47
Kommentit (90)
Aika vähän ulkoilet ja harrastat mitään, tunnin pyörälenkki ei ole kummoinen.
Mene elokuviin, konserttiin, museoon, lue kirjoja, lenkkeile, retkeile, tee pidempi pyörälenkki, kokkaile ja leivo, nuku pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Saiski olla päivän rauhassa useammin kuin kerran vuodessa. Ei yhtään ehdi harrastaa kun aina jotain kissanristiäisiä tai "yhteistä tekemistä".
Vaihtakaa ap:n kanssa viikonloppujanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu harrastusten pariin?
Kävin fillaroimassa.
Tunnin pyöräily ei ole kummoinen harrastus.
Jos on yksinäistä, olisi loogista mennä jonnekin missä on ihmisiä.
Löydä suoratoistopalveluista itsellesi joku hyvä sarja. Kas kummaa, yhtäkkiä aika menee kuin siivillä.
Harjoittele vuorovaikutusta eli tutustumista mielenkiintoisiin ihmisiin. Pyydä kahville, lenkkikaveriksi, neuvomaan neulemallissa, kirjastolenkille. Kun itsekin on aloitteellinen, voi lopulta löytää niitä hengenheimolaisiakin. Ja itse voit päättää, jatkatko tutustumista, tapaatteko uudelleen jne. Kaikki lisätyöt, myös vapaaehtoistyö ovat erinomaisia, kunhan etsit itseäsi kiinnostavat. Samoin tanssi- ym. kurssit. Todella pitkät ulkoilut ovat kivoja. Pidätkö eläimistä, ryhdy koiranulkoiluttajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko kokonaisen sunnuntain olet yksinäsi viettänyt. Itse olen ollut yksikseni jo toistakymmentä vuotta ja oikein hyvin olen itseni kanssa viihtynyt.
kuinka mielenkiintoista. Miten ajattelit kommenttisi auttavan aloittajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä kävin aamupäivällä Sinebrychoffin taidemuseossa katsomassa hienon näyttelyn, sitten menin Ekbergille nauttimaan cappuccinon ja leivoksen, sitten kaupan kautta kotiin ja viiden maissa elokuviin katsomaan ihanan viihdyttävän ja iloisen The Greatest Days. On ollut erittäin hyvä sunnuntai. Joo ja olin yksin. Ei se haitannut.
Kultakaloille riittääkin vaikka kuplat kuplassa viihdykkeeksi.
“Be a loner. That gives you time to wonder, to search for the truth. Have holy curiosity. Make your life worth living.”
Albert Einstein
Lue kirjaa? Hyvän kirjan parisa menee tunti tolkulla aikaa kuin siivillä.