Järkyttävän pitkiä nämä yksinäiset viikonloput. Tämä su ollut kun nälkävuosi.
Heräsinkin jo seiskalta. Kahvia, telkkua, nettiä, munakas, keittiön siivousta. Nettiä,telkkua,tunnin fillarointi. Kylmä kahvi ulkona kaupasta haettuna. Ruokaa. Imurointia. Telkkua, suihkuseinän putsausta. Nettiä. Näkkäriä.. Nettiä, telkkua. Pyykkien laitto.
En ole puhunut kenellekään mitään. Viesti kaverille, ei vadtausta. Vielä pari tuntia että pääsee nukkumaan. Huoh.
N47
Kommentit (90)
Mun elämä olisi juuri ap:n kuvailemaa yksinäistä rämpimistä jos eroaisin. Enkä halua tuota, mieluummin vähän huonompi suhdekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi heräsit jo seiskalta? Jos nukkuisit puoleen päivään, olisi se mennyt jo siinä. Tosin käyt aika aikaisin nukkumaan, joten kai se on sitten sama.
Mä olen tänään menossa vielä elokuviin. Siinä vierähtää kolmisen tuntia.
Onko sulla huomenna työpäivä? Jotenkin tuntuu ettet vain osaa rauhoittua olemaan.
No ei tullut uni enää. Rauhoittua? Johan oon tuossakin jo maannut tuntikausia.
Onneksi on töitä huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Chattaile jossain deittijutussa?
Netissä ollut moneen otteeseen tänään. Ei mätsejä kenen kanssa jutella.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vikaa sun päivässä on ollut???
Yksin. Aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä olisi juuri ap:n kuvailemaa yksinäistä rämpimistä jos eroaisin. Enkä halua tuota, mieluummin vähän huonompi suhdekin.
Monilla on tuo asenne elämään. Ja sitten ne on huonossa suhteessa. Samapa tuo mitä muut tekee, mutta on se surullista aikuiselta ihmiseltä, ettei keksi vapaa-ajalle muuta tekemistä kuin "rämpimistä". Miten nää ihmiset selviytyy edes siitä parisuhteesta?
Jaa. Minä kävin aamupäivällä Sinebrychoffin taidemuseossa katsomassa hienon näyttelyn, sitten menin Ekbergille nauttimaan cappuccinon ja leivoksen, sitten kaupan kautta kotiin ja viiden maissa elokuviin katsomaan ihanan viihdyttävän ja iloisen The Greatest Days. On ollut erittäin hyvä sunnuntai. Joo ja olin yksin. Ei se haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Jos siedettävää, niin pysyisin liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä kävin aamupäivällä Sinebrychoffin taidemuseossa katsomassa hienon näyttelyn, sitten menin Ekbergille nauttimaan cappuccinon ja leivoksen, sitten kaupan kautta kotiin ja viiden maissa elokuviin katsomaan ihanan viihdyttävän ja iloisen The Greatest Days. On ollut erittäin hyvä sunnuntai. Joo ja olin yksin. Ei se haitannut.
Kävin eilen, yksinäisenä lauantaina, kaupungilla ja kaupoilla.
Tiedän tunteen, siksipä yritän haalia viikonlopun työvuorot itselleni. Arkivapailla samanlaista yksinäistä oloa ei tule. Kai viikonloppuisin alitajuisesti tuntee, että tässä pitäisi olla menemässä ja riekkumassa kavereiden kanssa.
Jaa, itse viihdyn yksin ja olen hyvin valikoiva seurastani, en halua kenenkään pilaavan hyvää fiilistäni. Mutta toki välillä tekee hyvää jutella kavereillekin.
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole mitään syytä olla yksinäinen. Miehet sen sijaan ei saa naisia vaikka haluaisi.
En halua "maksaa seksillä" siitä, että joku mies viettää kanssani aikaa. T. Ei-Ap
Ihanaa olla kotona, mää nautin kun ei tartte lähtee mihkään tai tehdä mitään, nam.
Vierailija kirjoitti:
Olispa joskus edes hetki omaa aikaa. T. Pienten lasten äiti
Toi on itse aiheutettu ongelma.
Ymmärrän sinua. Yksinkin voi tehdä kivoja juttuja, mutta että koko ajan olla yksin, on aika ahdistavaa. Tekemiselläkään ei voi peittää tyhjyyttä ja turvattomuutta mitä yksinäisyys aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahdat olla melkoisen kehopositiivinen näky tolla ruokamäärän ja liikunnan suhteella. Korjaappa sitä ensialkuun.
Ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua. Yksinkin voi tehdä kivoja juttuja, mutta että koko ajan olla yksin, on aika ahdistavaa. Tekemiselläkään ei voi peittää tyhjyyttä ja turvattomuutta mitä yksinäisyys aiheuttaa.
En ymmärrä tuollaista ajattelua ollenkaan. Ahdistutaan heti kun joudutaan olemaan hetkikin yksin. Tuo on läheisriippuvuutta.
Minulle taas yksinolo tarkoittaa rauhaa ja turvallisuutta. Olen siis ollut jo vuosia yksikseni, enkä kaipaa ketään viereeni hölisemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chattaile jossain deittijutussa?
Netissä ollut moneen otteeseen tänään. Ei mätsejä kenen kanssa jutella.
Tee profiili moneen treffisivustoon. Ainahan nainen juttuseuraa saa.
Sais nää olla pitempiäkin. Töissä joutuu olemaan sen viikon annoksen sosiaalinen niin ihan kiva kun saa olla yksin.
Ymmärrän aloittajaa, kyllähän tuommoinen tuntuu kurjalta jos viikot ja viikonloppuisin aina yksin vs uupunut perheenäiti jolla on liikaa hommaa eikä saa koskaan olla yksin, sille edellämainuttu olisi taivaallista.
Mitä vikaa tuossa on, ap? Kuulostaa tosi mukavalta päivältä. Minä olisin vielä lukenut kirjoja, käynyt ehkä elokuvissa tai jossain näyttelyssä, ehkä leiponut jotain.