Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävän pitkiä nämä yksinäiset viikonloput. Tämä su ollut kun nälkävuosi.

Vierailija
13.08.2023 |

Heräsinkin jo seiskalta. Kahvia, telkkua, nettiä, munakas, keittiön siivousta. Nettiä,telkkua,tunnin fillarointi. Kylmä kahvi ulkona kaupasta haettuna. Ruokaa. Imurointia. Telkkua, suihkuseinän putsausta. Nettiä. Näkkäriä.. Nettiä, telkkua. Pyykkien laitto.
En ole puhunut kenellekään mitään. Viesti kaverille, ei vadtausta. Vielä pari tuntia että pääsee nukkumaan. Huoh.
N47

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tuossa on, ap? Kuulostaa tosi mukavalta päivältä. Minä olisin vielä lukenut kirjoja, käynyt ehkä elokuvissa tai jossain näyttelyssä, ehkä leiponut jotain.

Vierailija
22/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä olisi juuri ap:n kuvailemaa yksinäistä rämpimistä jos eroaisin.  Enkä halua tuota, mieluummin vähän huonompi suhdekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi heräsit jo seiskalta? Jos nukkuisit puoleen päivään, olisi se mennyt jo siinä. Tosin käyt aika aikaisin nukkumaan, joten kai se on sitten sama.

Mä olen tänään menossa vielä elokuviin. Siinä vierähtää kolmisen tuntia.

Onko sulla huomenna työpäivä? Jotenkin tuntuu ettet vain osaa rauhoittua olemaan.

No ei tullut uni enää. Rauhoittua? Johan oon tuossakin jo maannut tuntikausia.

Onneksi on töitä huomenna.

Vierailija
24/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chattaile jossain deittijutussa?

Netissä ollut moneen otteeseen tänään. Ei mätsejä kenen kanssa jutella.

Vierailija
25/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa sun päivässä on ollut???

Yksin. Aina yksin.

Vierailija
26/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä olisi juuri ap:n kuvailemaa yksinäistä rämpimistä jos eroaisin.  Enkä halua tuota, mieluummin vähän huonompi suhdekin.

Monilla on tuo asenne elämään. Ja sitten ne on huonossa suhteessa. Samapa tuo mitä muut tekee, mutta on se surullista aikuiselta ihmiseltä, ettei keksi vapaa-ajalle muuta tekemistä kuin "rämpimistä". Miten nää ihmiset selviytyy edes siitä parisuhteesta?

Vierailija
27/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä kävin aamupäivällä Sinebrychoffin taidemuseossa katsomassa hienon näyttelyn, sitten menin Ekbergille nauttimaan cappuccinon ja leivoksen, sitten kaupan kautta kotiin ja viiden maissa elokuviin katsomaan ihanan viihdyttävän ja iloisen The Greatest Days. On ollut erittäin hyvä sunnuntai. Joo ja olin yksin. Ei se haitannut. 

Vierailija
28/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siedettävää, niin pysyisin liitossa.

Vierailija
29/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä kävin aamupäivällä Sinebrychoffin taidemuseossa katsomassa hienon näyttelyn, sitten menin Ekbergille nauttimaan cappuccinon ja leivoksen, sitten kaupan kautta kotiin ja viiden maissa elokuviin katsomaan ihanan viihdyttävän ja iloisen The Greatest Days. On ollut erittäin hyvä sunnuntai. Joo ja olin yksin. Ei se haitannut. 

Kävin eilen, yksinäisenä lauantaina, kaupungilla ja kaupoilla.

Vierailija
30/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, siksipä yritän haalia viikonlopun työvuorot itselleni. Arkivapailla samanlaista yksinäistä oloa ei tule. Kai viikonloppuisin alitajuisesti tuntee, että tässä pitäisi olla menemässä ja riekkumassa kavereiden kanssa.

Vierailija
31/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse viihdyn yksin ja olen hyvin valikoiva seurastani, en halua kenenkään pilaavan hyvää fiilistäni. Mutta toki välillä tekee hyvää jutella kavereillekin.

Vierailija
32/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei ole mitään syytä olla yksinäinen. Miehet sen sijaan ei saa naisia vaikka haluaisi.

En halua "maksaa seksillä" siitä, että joku mies viettää kanssani aikaa. T. Ei-Ap

Vierailija
33/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla kotona, mää nautin kun ei tartte lähtee mihkään tai tehdä mitään, nam.

Vierailija
34/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa joskus edes hetki omaa aikaa. T. Pienten lasten äiti

Toi on itse aiheutettu ongelma.

Vierailija
35/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Yksinkin voi tehdä kivoja juttuja, mutta että koko ajan olla yksin, on aika ahdistavaa. Tekemiselläkään ei voi peittää tyhjyyttä ja turvattomuutta mitä yksinäisyys aiheuttaa.

Vierailija
36/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdat olla melkoisen kehopositiivinen näky tolla ruokamäärän ja liikunnan suhteella. Korjaappa sitä ensialkuun.

Ei ole tarvetta.

Vierailija
37/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Yksinkin voi tehdä kivoja juttuja, mutta että koko ajan olla yksin, on aika ahdistavaa. Tekemiselläkään ei voi peittää tyhjyyttä ja turvattomuutta mitä yksinäisyys aiheuttaa.

En ymmärrä tuollaista ajattelua ollenkaan. Ahdistutaan heti kun joudutaan olemaan hetkikin yksin. Tuo on läheisriippuvuutta.

Minulle taas yksinolo tarkoittaa rauhaa ja turvallisuutta. Olen siis ollut jo vuosia yksikseni, enkä kaipaa ketään viereeni hölisemään.

Vierailija
38/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chattaile jossain deittijutussa?

Netissä ollut moneen otteeseen tänään. Ei mätsejä kenen kanssa jutella.

Tee profiili moneen treffisivustoon. Ainahan nainen juttuseuraa saa.

Vierailija
39/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais nää olla pitempiäkin. Töissä joutuu olemaan sen viikon annoksen sosiaalinen niin ihan kiva kun saa olla yksin.

Vierailija
40/90 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa, kyllähän tuommoinen tuntuu kurjalta jos viikot ja viikonloppuisin aina yksin vs uupunut perheenäiti jolla on liikaa hommaa eikä saa koskaan olla yksin, sille edellämainuttu olisi taivaallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan