Järkyttävän pitkiä nämä yksinäiset viikonloput. Tämä su ollut kun nälkävuosi.
Heräsinkin jo seiskalta. Kahvia, telkkua, nettiä, munakas, keittiön siivousta. Nettiä,telkkua,tunnin fillarointi. Kylmä kahvi ulkona kaupasta haettuna. Ruokaa. Imurointia. Telkkua, suihkuseinän putsausta. Nettiä. Näkkäriä.. Nettiä, telkkua. Pyykkien laitto.
En ole puhunut kenellekään mitään. Viesti kaverille, ei vadtausta. Vielä pari tuntia että pääsee nukkumaan. Huoh.
N47
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu harrastusten pariin?
Kävin fillaroimassa.
Saiski olla päivän rauhassa useammin kuin kerran vuodessa. Ei yhtään ehdi harrastaa kun aina jotain kissanristiäisiä tai "yhteistä tekemistä".
Mietipä suurperheen äidin päivää 🙄
Mitäs vikaa sun päivässä on ollut???
Miksi heräsit jo seiskalta? Jos nukkuisit puoleen päivään, olisi se mennyt jo siinä. Tosin käyt aika aikaisin nukkumaan, joten kai se on sitten sama.
Mä olen tänään menossa vielä elokuviin. Siinä vierähtää kolmisen tuntia.
Onko sulla huomenna työpäivä? Jotenkin tuntuu ettet vain osaa rauhoittua olemaan.
Naisella ei ole mitään syytä olla yksinäinen. Miehet sen sijaan ei saa naisia vaikka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin fillaroimassa.
Sit tää: https://www.sportpartner.com/fi
Ihanko kokonaisen sunnuntain olet yksinäsi viettänyt. Itse olen ollut yksikseni jo toistakymmentä vuotta ja oikein hyvin olen itseni kanssa viihtynyt.
Olispa joskus edes hetki omaa aikaa. T. Pienten lasten äiti
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole mitään syytä olla yksinäinen. Miehet sen sijaan ei saa naisia vaikka haluaisi.
Nyt Jumalauta varaatte Turkish Airlinesilta halpalennon Turkkiin ja vietätte kuuman viikonlopun kylpylässä. Vauhtia!
En puhu kuin kahtena päivänä viikossa. Siinäkin on jo puolet liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vikaa sun päivässä on ollut???
Mieti sitä.
Jorgos odottelee Greikassa oliviipuun katveessa grappa-päissään. Mene sinne astuttavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä suurperheen äidin päivää 🙄
Ei vertailu muuta kenekään kokemuksia. Ja suurperseillä ei takuulla ole tylsää hetkeä.
Pitäisköhän sun keksiä jotain sellaista tekemistä minkä jälkeen et oo noin surkee. Aika masentava elämä, jos kokonaisen päivän voi käyttää yksin itseensä ja sitten ei keksi siihen mitään sisältöä josta tulisi hyvä mieli. Et ehkä oo sitten koskaan oppinu olee yksin?