Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoisen Marikan "kova kohtalo"

Vierailija
13.08.2023 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/18ef98fc-8556-4494-aa93-d5c312e7bce9

Nuorempana lähti sen miehen mukaan, jolle kelpasi. Huvittavaa, että tästäkin on tehty ikään kuin miehiä syyllistävä juttu. Suuri osa miehistä ei saa ketään matkaan, saati että parisuhdetta. Kyllä Marikan tilanne on paljon parempi kuin monen miehen.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ylipaino on naisille paljon suurempi ongelma. Ylipainoista miestä ei kukaan nainen edes huomaa. Suhteesta tai edes seksistä on miehen turha haaveilla.

Höpö höpö. Olen aina pitänyt pikkuisen ylipainoisia miehistä vaikka itse ole timmi ja pikkuinen.

Naiset haluavat kookkaan miehen (ylipaino siis erittäin ok, vaikka lihavuus olisikin liikaa).

Kyllä ne laihat kukkakepit jäävät ilman seuraa tai joutuvat tyytymään lihaviin ja/tai rumiin naisiin.

Ylipainoiset miehet ovat vastenmielisiä.

Vierailija
82/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Annikan onneksi ylipaino on sellainen asia mille pystyy tekemään itse jotain. Annikan on myös hyvä tietää, että kenenkään matkaan ei ole pakko lähteä oli se paino mikä tahansa ja että myös monet lihavat ihmiset ovat onnistuneet löytämään rakastavan ja kunnioittavan kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ylipaino on naisille paljon suurempi ongelma. Ylipainoista miestä ei kukaan nainen edes huomaa. Suhteesta tai edes seksistä on miehen turha haaveilla.

Höpö höpö. Olen aina pitänyt pikkuisen ylipainoisia miehistä vaikka itse ole timmi ja pikkuinen.

Naiset haluavat kookkaan miehen (ylipaino siis erittäin ok, vaikka lihavuus olisikin liikaa).

Kyllä ne laihat kukkakepit jäävät ilman seuraa tai joutuvat tyytymään lihaviin ja/tai rumiin naisiin.

Niin no, riippuu laihan kukkakepin kokonaisuudesta. Monelle naiselle on suurinta hottia sellainen tyyliä Ville Valo joskus HIM aikoihin.

Eli menestynyt mies. Puhuttaisko ihan vaan taviksista.

Ei nuori Villa Valo ole kuuma siksi, että on menestynyt, vaan siksi, että hän oli seksikäs ja hyvännäköinen.

Vierailija
84/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän Marikaa. Sitä on tullut kokeiltua suhteita tai tapailuja, kunnes on huomannut, ettei miehiä kiinnosta kuin seksi. Aluksi ok, ja mikäs siinä, että ensin tutustellaan ennen sitoutumista. Mutta siltä se alkaa vaikuttaa että seksiin sitä kyllä kelpaa ns komeankin miehen kanssa, muttei seurusteluun. Nainen useimmiten haluaa olla myös rakastettu, ei vain pantu.

Miehet ovat nyt tietysti raivoissaan että "nainen saa seksiä, mitä se valittaa!!" Mutta mulla on usein vähän hyväksikäytetty olo. Kun sen huomaa vasta jälkikäteen että eihän tämä vastaa viesteihin, mut sitten kun haluaa taas hätäseksiä niin kelpaan. Onneksi hoksasin tämän kuvion.

Mutta mulla on vielä ässä hihassa. Laihdutan. Katsotaanpa huvikseen, alkaako tulla kunnon miehiä ovista ja ikkunoista ;)

Onko niitä? Siis kunnon miehiä?

Toivon mukaan olet valmis sitoutumaan perheeseen. Näillä sivustoilla miehet kaipaa perhettä kaipaavaa ja vihille hinkuvaa rouvaa. Deittailussa pyritään tähtäämään kihloihin. Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Googleta käyttäjän antama oikea nimi sekä profiilissa esiintyvät kuvat. Oikeanlaisen treffi-ilmoituksen aikaansaamiseksi katsoisin alta löytyvän videon. Vie ensitreffeille puolofee kakku ja koeta tarjota paperia (tarvittaessa peräänny). Pidä kirjaa potentiaalisten ehdokkaiden hyvistä&huonoista puolista. Päästä liveen lähimmäksi omalta tuntuva.

Sivut:

https://westernmatch.com/m/index

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://www.farmersdatingapp.com/

Vierailija
85/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkös hölmöläinen tajua, että heteroparien yhteenlasketussa summassa on naisen saaneita miehiä ja miehen saaneita naisia yhtä monta. Tasan.

Sille että juuri sinä et saa ketään huomaan selvän syyn: olet katkera ruikuttaja. Etsit vikaa kaikkialta muualta paitsi oikeasta paikasta eli peilistä.

En ole hölmöläinen enkä ruikuttaja, mutta vastaan heidän puolestaan, ettei tuo kelpaa vastaukseksi, koska on paljon omasta tahdostaan sinkkuja naisia, joten miehiä jää siten parisuhteen ulkopuolelle itku-inceliksi. Lisäksi miehet joutuvat parisuhteissa TYYTYMÄÄN!

Vierailija
86/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh kun naiset on lihavia nykyään... älkää tehkö lihavuudesta normaalia vaan lihavuus on sairaus. 

Miehet on paljon hoikempia nykyään kun katsoo katukuvaa. Katukuvasta huomaa että siellä ne tukevat naiset lyllertää menemään ja lihavia miehiä on aika harvassa.

Tilastot kertovat, että miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa. Naisissa on enemmän lihavia, mutta kun otetaan huomioon, että miehiä on määrällisesti 50 000 enemmän, niin käytännössä ero tasoittuu.

Ylipainoisista pitäisi poistaa salimaket. Eli ne, joilla sixpack näkyy ja rasvaprosentti on alhaalla, mutta lihakset on suuret. Tai ei tarvitse edes vatsalihakset näkyä, mutta lihasmassaa on vaan reilusti. Painoindeksin mukaan he ovat ylipainoisia, mutta käytännössä he ovat äärimmäisen kurinalaisia treenaajia, jotka syövät tarkkaan ja terveellisesti. Toki voidaan olla montaa mieltä, onko se tervettä lihasmassa kerryttämistä, mutta joka tapauksessa ylipainosta ei voi puhua.

Vierailija
87/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, riippuu laihan kukkakepin kokonaisuudesta. Monelle naiselle on suurinta hottia sellainen tyyliä Ville Valo joskus HIM aikoihin.

Ei nuori Villa Valo ole kuuma siksi, että on menestynyt, vaan siksi, että hän oli seksikäs ja hyvännäköinen.

Koska hän oli menestynyt, ja karismaattinen esiintyjä.

Vierailija
88/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko selvää, ettei Marikan ongelma ole ylipaino, vaan huono itsetunto. Sellainen ihminen on, ikään ja painoon katsomatta, valitettavan tyypillinen ja helppo uhri erilaisille helppoheikeille. Toivottavasti Marika vielä oppii arvostamaan itseään ja saa elämänsä reilaan. :) Jutun perusteella kuulostaa siltä, että Marikalla on tämä itsetutkiskelu hyvin alussa, hän jäsentelee syitä ja seurauksia hyvin ja avoimesti.

Samaa toivottelen ketjussa itkeville "lihavilla miehillä on vielä kamalampaa" -tapauksille. Ihan sama mitä painoluokkaa viisivuotiaan tapaan jalkaa polkeva "mä haluun" -tyyppi tai aggressiivista itsesääliään joka tuutissa itkevä mies on, ei siihen kukaan vilkaisekaan. Miksi kukaan haluaisi riesoikseen sellaisen mt-ongelmakimpun?

Vierailija
89/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän Marikaa. Sitä on tullut kokeiltua suhteita tai tapailuja, kunnes on huomannut, ettei miehiä kiinnosta kuin seksi. Aluksi ok, ja mikäs siinä, että ensin tutustellaan ennen sitoutumista. Mutta siltä se alkaa vaikuttaa että seksiin sitä kyllä kelpaa ns komeankin miehen kanssa, muttei seurusteluun. Nainen useimmiten haluaa olla myös rakastettu, ei vain pantu.

Miehet ovat nyt tietysti raivoissaan että "nainen saa seksiä, mitä se valittaa!!" Mutta mulla on usein vähän hyväksikäytetty olo. Kun sen huomaa vasta jälkikäteen että eihän tämä vastaa viesteihin, mut sitten kun haluaa taas hätäseksiä niin kelpaan. Onneksi hoksasin tämän kuvion.

Mutta mulla on vielä ässä hihassa. Laihdutan. Katsotaanpa huvikseen, alkaako tulla kunnon miehiä ovista ja ikkunoista ;)

Tämäpä se huvittavaa onkin, että naiset luulee seksin olevan joku merkki, että mies voisi olla enemmänkin kiinnostunut. Olen aina sanonut, että monet nussitut naiset yliarvioi tasonsa, koska komeatkin miehet panevat heitä. Se on ihan ok vaihtelua käteenvetämiseen, mutta ei siinä mitään tunteita miehellä ole. Sitten nämä naiset eivät ota todellisen tasonsa miehiä, vaan haikailevat aina niiden komeampien perään. Nainen ei voi vaan uskoa, etteivät nämä miehet tunnetasolla tunne heitä kohtaan yhtään mitään sen enempää kuin tuntevat rakkauta kaurapuuroannostaan kohtaan aamiaisella. Se on miehelle kuin runkkaaminen, mutta tilalla on nainen johon saa tyhjentää lastit paremman puutteessa.

Lihavana naisena sanoisin, että kamalaa mutta oman kokemuksen mukaan totta. Top5% miesten kanssa kyllä pääsen sänkyyn, mutta ei siitä pidemmälle. Ja sängyssä sen lihavan tytön täytyy olla valmiina juttuihin, joita ei ehkä kauniimpien kanssa tehdä. Mm. rimming, ATM.

Tuo on myös yksi ilmiö, että niiden vähemmän haluttavien naisten kanssa halutaan tehdä noita erikoisjuttuja. Jos nainen kieltäytyy, niin siinä ei mitään isossa kuvassa menetäkään, koska ei siitä naisesta joka tapauksessakaan muuta haluttukaan kuin seksiä. Oikeasti kiinnostavien naisten kanssa miehet ei välttämättä edes halua noita juttuja, koska he eivät halua halveerata seksuaalisesti naista, joka kiinnostaa tunnetasolla oikeasti. Nuo merkityksettömät naiset taas ovat eri juttu. Heidän kanssaan tuollainen jopa kiihottaa, koska saadaan toteuttaa omia pervoja objektillisia fantasioita ilman tunnesitoutumista.

Älä nainen höpötä kun et mistään mitään tiedä.

Miehet etsivät seksuaalisesti vapautunutta naista, sellaista joka vastaa heidän omiin fantasioihinsa ja tai fetisseihinsä. Kauniilla naisilla on varaa kieltäytyä, koska he saavat miehiä sormia napsauttamalla.

Pullukka nainen suostuu siihen koska on saanut komean jätkän. Ruman jätkän kanssa ei pullukkakaan suostu kaikkeen.

Tuossa ei ole kysymys mistään toisen tietoisesta halventamisesta vaan ihan rehellisistä fantasioista. Sinun kohdalla sen kyllä ymmärtää ettet ole saanut ketään ihmistä kokea kun pidät "vääriä" seksuaalisia asioita välittömästi toisen halventamisena.

Korjataan nyt sen verran, että tuskin naiset nuoruusiän jälkeen luulevat, että seksi tarkoittaa rakastumista. Mutta tapailustahan se suhde pitää aina aloittaa.

Mitä tasoon tulee, niin siihen vaikuttaa muukin kuin miehen ulkonäkö. Naisilla se ihannemies ei välttämättä ole miesmalli.

Se vain kummastuttaa, että miten se mies voi kiihoittua lihavasta, muttei seurustella sen kanssa? Eikö seksiin pidä olla viehättävä/kiihoittava ja seurusteluun luonteeltaan/älyltään/huumoriltaan/arvoiltaan sopiva. Onko nainen joku näyttelyesine, siis ettei lihavaa kehtaa näyttää kavereille?

Mitään kummallisia ehdotuksia en ole seksisuhteissa saanut, mutta voin kuvitella että joku on.

T. Nro17

Mies voi kiihottua lihavasta kolmesta syystä. A) Mies kiihottuu lihavasta, tai B) Mies haluaa seksiä. C) mies kiinnostuu juuri tuosta henkilöstä.

Suurimmalle osalle miehiä lihavuus sinänsä ei ole mikään fetissi, tai varsinkaan haitta.

Jos mies on komea ja saa ehdotuksia koko ajan, silloin miehellä on varaa valita. Suurin osa miehistä ei tule koskaan kokemaan sitä tilannetta missä hänellä olisi varaa valita, mutta on kuitenkin sellaisessa tilanteessa missä pystyy kieltäytymään. Sitten on pieni määrä sellaisia miehiä jotka eivät koskaan tule kokemaan että heillä on varaa valita, ja että heillä ei ole varaa edes kieltäytyä. Nuo miehet ovat niitä jotka joutuvat tyytymään. Tietenkin on sitten myös se viides joukko joka haluaisi, mutta joka ei saa.

Jos mies saa lihavan naisen seksikumppaniksi, se ei tarkoita sitä että naisesta olisi seurustelukumppaniksi. Minä esimerkiksi tapasin kiinnostavan näköisen naisen mutta seksin aikana tuli selväksi että seksin jälkeen hänelle täytyy tilata taksi. Varmasti joku hänestä tykkää, mutta kun hän avasi suunsa, minun kiinnostus häntä kohtaan laski koko ajan. Riittävä seksiin, mutta ei mihinkään muuhun.

Ja ihan lohdun sanoina teille joille on tilattu taksi. Ei se seksi ole teidän kanssa mitään nautittavaa ollut, joten mieskin siinä kärsii ja joutuu selaamaan tinderiä paremman toivossa.

Minä (n) en voisi kiihottua miehestä, jota en pidä hyvännäköisenä (eli lihavasta tai laihasta), mutta olen harrastanut lukemattomia kertoja seksiä miesten kanssa, jotka ovat kyllä olleet hyvännäköisiä eli seksuaalisesti haluttavia mutta ei todellakaan "parisuhdemateriaalia". En ole tilannut taksia, ihan ovat itse saaneet itsensä hoitaa pois paikalta (tai minä olen lähtenyt hotellista tai heidän luotaan).

Miesten kohdalla onkin se "ongelma", että 10% miehistä panee sitä parasta kolmannesta naisista. Naisten on ulkonäöstä riippumatta helpompi saada omaan tasoonsa nähden hyvännäköinen seksikumppani. Miehet joutuu joustamaan paljon enemmän jos haluavat tehdä muutakin kuin ainaisesti vetää hanskaan.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5242060/hs-seksikasvatusjuttu-tiesitko

Vierailija
90/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolle yhelle kommentoijalle - miksi me ylipainoset naiset ei saatais olla nirsoja?

Toki saatte. Ihan niin kuin me normaalipainoiset miehetkin saamme olla. Jos joku ei kiinnosta, niin sitten ei vain kiinnosta, eikä siitä tarvi kenenkään tuntea syyllisyyttä.

Joo.

Mutta miehen painolla ei ole mitään vaikutusta hänen markkina-arvoonsa, joten miksi tuot sitä edes esille?

Väitätkö tosissasi, että miehellä, joka on kerännyt muutamia kymmeniä kiloja ylimääräistä kehopositiivisuutta keskivartaloonsa käy yhtä hyvä flaksi kuin komealla, sporttisella miehellä? Ehkä sinunkin olisi aika herätä ja avata silmäsi.

Vierailija
91/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolle yhelle kommentoijalle - miksi me ylipainoset naiset ei saatais olla nirsoja?

Toki saatte. Ihan niin kuin me normaalipainoiset miehetkin saamme olla. Jos joku ei kiinnosta, niin sitten ei vain kiinnosta, eikä siitä tarvi kenenkään tuntea syyllisyyttä.

Paitsi että jos mies valittelee yksinäisyyttä muttei kuitenkaan kelpuuta häntä lähestyviä naisia koska eivät ole hänen mieleisiä niin sellainen mies lytätään täysin ja sanotaan suoraan että joudat olla sitten yksin. Naiset tekee kuitenkin samaa kokoajan ja se on sitten ok?

Jos joku ei kiinnosta, niin sitten ei vain kiinnosta. Koskee molempia sukupuolia. Jos lähestyvä henkilö ei kiinnosta, niin ainoa oikea ratkaisu on olla ryhtymättä suhteeseen kyseisen henkilön kanssa. Ei siinä kuule kannata ruveta omaa elämää pilaamaan ihan vain sen takia, ettei nyt vain vonkaavalle läskitiinulle (tai jostakin muusta syystä ei-kiinnostavalle henkilölle) tulisi paha mieli.

Vierailija
92/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös hölmöläinen tajua, että heteroparien yhteenlasketussa summassa on naisen saaneita miehiä ja miehen saaneita naisia yhtä monta. Tasan.

Sille että juuri sinä et saa ketään huomaan selvän syyn: olet katkera ruikuttaja. Etsit vikaa kaikkialta muualta paitsi oikeasta paikasta eli peilistä.

En ole hölmöläinen enkä ruikuttaja, mutta vastaan heidän puolestaan, ettei tuo kelpaa vastaukseksi, koska on paljon omasta tahdostaan sinkkuja naisia, joten miehiä jää siten parisuhteen ulkopuolelle itku-inceliksi. Lisäksi miehet joutuvat parisuhteissa TYYTYMÄÄN!

On myös miehiä, jotka ovat ihan omasta tahdostaan sinkkuja. Tiedän kokemuksesta, vietin liki 10 vuotta itsekin iloista sinkkuelämää ilman minkäänlaista kiinnostusta parisuhteeseen. Sitten tapasin naisen, joka sai mieleni muuttumaan heti ensitreffeillä... 😁

Vierailija
93/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä se huvittavaa onkin, että naiset luulee seksin olevan joku merkki, että mies voisi olla enemmänkin kiinnostunut. Olen aina sanonut, että monet nussitut naiset yliarvioi tasonsa, koska komeatkin miehet panevat heitä. Se on ihan ok vaihtelua käteenvetämiseen, mutta ei siinä mitään tunteita miehellä ole. Sitten nämä naiset eivät ota todellisen tasonsa miehiä, vaan haikailevat aina niiden komeampien perään. Nainen ei voi vaan uskoa, etteivät nämä miehet tunnetasolla tunne heitä kohtaan yhtään mitään sen enempää kuin tuntevat rakkauta kaurapuuroannostaan kohtaan aamiaisella. Se on miehelle kuin runkkaaminen, mutta tilalla on nainen johon saa tyhjentää lastit paremman puutteessa.

Siis yritätkö sanoa, että miesten tunteet riippuvat naisen ulkonäöstä? Että vain tietynnäköisiä naisia kohtaan voi kehittää oikeita tunteita?

Kiitos Jumala, että teit minusta lesbon.

No sama juttuhan se on naisilla. Harva nainen sitä parisuhteeseen miehen kanssa alkaa, jos miehen ulkokuori on vastenmielinen.

Totta, mutta ei pysty sellaisen kanssa seksiinkään.

Tässä on nyt selvä ero miehiin.

Vierailija
94/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista miehistä 72% on läskejä. Eli enemmistö. Pitäisivät turpansa kiinni.

Saako täältä normaalipainoisen painoindeksin alarajalta kommentoida?

Vierailija
95/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noille bear tyyppisille miehille on kysyntää gaypiireissä. Plussaa karvaisuus.

Vierailija
96/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noille bear tyyppisille miehille on kysyntää gaypiireissä. Plussaa karvaisuus.

Kyllä. En ymmärrä, miksi noi seksinpuutetta itkevät miehet eivät vaihda miehiin? Sekdiä saisi mielin määrin, ja kakkosta kipuavat naisillakin, ja kuten täällä sanovat: reikä, kuin reikä.

Vierailija
97/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Mutta miehen painolla ei ole mitään vaikutusta hänen markkina-arvoonsa, joten miksi tuot sitä edes esille?

Väitätkö tosissasi, että miehellä, joka on kerännyt muutamia kymmeniä kiloja ylimääräistä kehopositiivisuutta keskivartaloonsa käy yhtä hyvä flaksi kuin komealla, sporttisella miehellä? Ehkä sinunkin olisi aika herätä ja avata silmäsi.

Tuo edellinen todistaa vain sen, että miehet kuvittelevat olevansa aina keskivertoa komeampia, vaikka eivät ole.

Vierailija
98/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh kun naiset on lihavia nykyään... älkää tehkö lihavuudesta normaalia vaan lihavuus on sairaus. 

Miehet on paljon hoikempia nykyään kun katsoo katukuvaa. Katukuvasta huomaa että siellä ne tukevat naiset lyllertää menemään ja lihavia miehiä on aika harvassa.

Tilastot kertovat, että miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa. Naisissa on enemmän lihavia, mutta kun otetaan huomioon, että miehiä on määrällisesti 50 000 enemmän, niin käytännössä ero tasoittuu.

Ylipainoisista pitäisi poistaa salimaket. Eli ne, joilla sixpack näkyy ja rasvaprosentti on alhaalla, mutta lihakset on suuret. Tai ei tarvitse edes vatsalihakset näkyä, mutta lihasmassaa on vaan reilusti. Painoindeksin mukaan he ovat ylipainoisia, mutta käytännössä he ovat äärimmäisen kurinalaisia treenaajia, jotka syövät tarkkaan ja terveellisesti. Toki voidaan olla montaa mieltä, onko se tervettä lihasmassa kerryttämistä, mutta joka tapauksessa ylipainosta ei voi puhua.

Salimaket viehättää vain miehiä itseään, ei naisia. Salimaket on vastrnmielisen näköisiä ja suurin osa käyttää roinaa ja ovat i d i o o t t e j a muutenkin. Tein töitä pitkään kuntokeskuksen vastaanotossa, niin tiedän. Never.

Vierailija
99/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä on paljon. Syy on se, että voitte kohdella noita ylipainoisia miehiä, miten haluatte. Ne kun on niin onnellisia, että ovat ylipäätään saaneet naisen, ja vielä tiimin, niin parempi. Nostaa statusta toisten miesten silmissä. Sivusta nähnyt.

Vierailija
100/101 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ja on sexy, hyvännäköinen, karismaattinen ja vielä hyvä laulaja.