Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä et soveltuisi työvoimatoimistoon töihin?

Vierailija
18.05.2025 |

Kerro.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi niitä asiakkaita, joilla ei mitään haluakaan töihin. Ohareita tekeviä asiakkaita paljon. Päihdeongelmien kanssa painivat ovat tosi raskaita, osa väkivaltaisia. Puolet työajasta menee työpalavereihin/koulutuksiin . 

Sivusta olen tätä työtä seurannut. 

Vierailija
2/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei ole olemassa ! Päivitä sinäkin vähän tietojasi, se on Työllisyyspalvelut nykyään

https://tyomarkkinatori.fi/aluesivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa sellaista rahaa, jolla kuuntelisin päivät pitkät ihmisten vittuilua. T entinen lääkäriaseman ajanvaraaja

Vierailija
4/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ich komme

Vierailija
5/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koko laitos/ virasto tai mikä se onkaan ei oikeasti pysty tekemään mitään työpaikan löytämiseksi, kaikkee turhaa jorinaa ja asiakkaiden seuraamista, asiakkaat ei niin kovin miellyttäviä. Pitäisi vaan olla joku äppi jossa on työnhakijan tiedot kuvineen ja työpaikkojen tiedot, voivat selailla toisiaan, kun tulee aika lähettää ilmoitus päivärahaa varten, maksajalle tulisi suoraan näkyviin mitä paikkoja on hakenut jne, sen perusteella maksuun tai karenssiin. Ei tuollaista palvelua tarvita rasittamaan valtiontaloutta, turha porras byrokratiassa.

Vierailija
6/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä työllä ei ole nykymaailmassa enää mitään merkitystä. Aika ja olosuhteet on tehneet sen täysin tarpeettomaksi!!!

Vierailija
7/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoli alaspäin?

Vierailija
8/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei ole minkäänlaista intohimoa kyseiseen työhön (no eipä taida olla kellään...)

Vierailija
9/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osaisi tehdä sitä työtä.

Vierailija
10/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian empaattinen.

Vierailija
11/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä työllä ei ole nykymaailmassa enää mitään merkitystä. Aika ja olosuhteet on tehneet sen täysin tarpeettomaksi!!!

Miksi ei ole?

Vierailija
12/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska koko laitos/ virasto tai mikä se onkaan ei oikeasti pysty tekemään mitään työpaikan löytämiseksi, kaikkee turhaa jorinaa ja asiakkaiden seuraamista, asiakkaat ei niin kovin miellyttäviä. Pitäisi vaan olla joku äppi jossa on työnhakijan tiedot kuvineen ja työpaikkojen tiedot, voivat selailla toisiaan, kun tulee aika lähettää ilmoitus päivärahaa varten, maksajalle tulisi suoraan näkyviin mitä paikkoja on hakenut jne, sen perusteella maksuun tai karenssiin. Ei tuollaista palvelua tarvita rasittamaan valtiontaloutta, turha porras byrokratiassa.

Juuri näin, turhaa asiakkaiden kyttäystä ja outoa seuraamista. Mutta ihmisille ei pitäisi antaa karensseja, vain siksi että ei ole työkuntoinen tai ei ole jaksava. Jos joku on työintoinen ja töitä, sen saa muutenkin.

Vierailija
13/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimatoimistot perustettiin aikanaan siihen että sieltä lähetettiin työttömälle sopiva työpaikka johon hakea.

Nyt se on jotain ihan muuta...Työllistävät lähinnä itseään.

Vierailija
14/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan kesätöissä työvoimatoimistossa. Melko hyvän työllisyyden aikaa ja olin liikealan työntekijöiden osastolla. Otin ruokatunti- ja lomatuuraajana myös asiakkaita. Enpä juuri myöhemmin ole tuntenut yhtä suurta hyödyllisuuden tunnetta, kun kuulin asiakkaani saaneen hänelle neuvomani työpaikan. Nykyään meininki lienee ainakin työnhakijan kannalta pakottavampi ja vähemmän henkilökohtainen.

Vierailija
15/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. Olin liki 30 vuotta.

Vierailija
16/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en soveltuisi, että työvoimatoimistoja ei ole enää. 

Vierailija
17/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimatoimistot perustettiin aikanaan siihen että sieltä lähetettiin työttömälle sopiva työpaikka johon hakea.

Nyt se on jotain ihan muuta...Työllistävät lähinnä itseään.

Ei ne ole enää ihan muuta, koska niitä ei ole olemassakaan Suomen rajojen sisäpuolella. 

Vierailija
18/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soveltuisi työvoimaviranomaiseksi, koska ahdistuisin siitä, että pitää puhua monen erilaisen ihmisen kanssa saman päivän aikana. Ja työkaverit varsinkin, ahdistavia tyyppejä.

Vierailija
19/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnkuva on muuttunut ajan saatossa. Aiemmin tarkoituksena oli työnvälitys, ja nykyisin taas työttömien valvonta, jotta eivät sluibaile liikaa tai esimerkiksi harjoita yritystoimintaa.

Vierailija
20/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa sellaista rahaa, jolla kuuntelisin päivät pitkät ihmisten vittuilua. T entinen lääkäriaseman ajanvaraaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan