Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voi käräyttää kela huijarit

Vierailija
13.08.2023 |

Onko kelalla joku oma ilmoituskanava ?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota työkkäriin yhteyttä jos saisit vaikka vakituisen ilmiantajan pestin itsellesi. Olet kuitenkin työtön, niin voisit kokeilla jotain tuollaista

Vierailija
22/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi. Kosto ei ole oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hyvää mieltä kun auttaa valtiota!

Vierailija
24/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät teot palkitaan myös sisäisenä hyvänä! 👍💘

Vierailija
25/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä ilmoitella mitä tahansa ja kenestä tahansa. Suomen oikeuskäytäntö sanelee sen että olet syytön kunnes syylliseksi todistetaan 😁 Nimettömänä voit yrittää ilmoittaa väärinkäytöksistä mutta sinua ei oteta kovin vakavasti koska et ole valmis todistamaan mahdollisessa oikeudenkäynnissä tai toimittamaan materiaalia syyttäjälle 😁

Vierailija
26/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi ilmoitella kenestäkään, mitä siitä hyötyy

Vierailija
27/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmoittaa. Ihana kun saat tukiaiset loppumaan.

Vierailija
28/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni harjoitti sairasta vainoamista, joten ilmotin hänestä viranomaisille. Ketään ei kiinnostanut, joten ei se mihinkään edennyt.

Toisilla on oikeus hyväksikäyttää systeemiä kymmenien tuhansien edestä...

Vierailija
29/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas joku sellainen ilmoitus, että Kelan asiakas tekee töitä? 

Vierailija
30/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perättömistä ilmiannoista tulee myös rangaistus eli kannattaa olla varma ennen kuin ilmiantaa ketään.

Vierailija
31/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule sanktiota. Pelkkä vahva epäillys riittää Kelalle, sekä verottajalle.

Vierailija
32/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sinne ilmoittaa Kela-huijarit, jotka leikkivät mt-ongelmnaista työkyvytöntä, mutta kykenevät öyhöttämään netissä pitempään kuin muut tekevät työpäivän?

Vierailija
33/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näistä ilmoituksista itse saa muuta kuin ehkä joku kerta pimeässä kulmassa turpiinsa.

Luuletko, että kela ilmoittaa kuka on kannellu? :D

Vierailija
34/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perättömistä ilmiannoista tulee myös rangaistus eli kannattaa olla varma ennen kuin ilmiantaa ketään.

Meinaatko, että kela antaa rangaistuksen?

Vierailija
35/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sinne ilmoittaa Kela-huijarit, jotka leikkivät mt-ongelmnaista työkyvytöntä, mutta kykenevät öyhöttämään netissä pitempään kuin muut tekevät työpäivän?

Mua joku yritti väittää työttömäksi, kun olen kotona. Teen siis töitä kotona ja koti on mun työpaikka. Näin. Von päivällä öyhöttää netissä, kun teen aika paljon töitä silloin, kun muut nukkuu tai lomailee. 

Vierailija
36/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui sentään kirjoitti:

Poliisille, jos kyseessä on RIKOS!!!

Kela ilmoittaa poliisille.

Vierailija
37/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule sanktiota. Pelkkä vahva epäillys riittää Kelalle, sekä verottajalle.

Eipä riitä, koska viranomaisten tulee toiminnassaan noudattaa lakia. Onko joku töissä vai ei, asiat tutkii ja lausunnot antaa TE-palvelut ja Kelan tulee noudattaa niitä työvoimapoliittisia lausuntoja toiminnassaan. Ei ne siis tee päätöksiä nimettömien ilmoittajien perusteella vaan TE-palvelujen lausuntojen perusteella. 

Vierailija
38/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmiannoin itseni, ei ole kuulunut Kelasta mitään.

Vierailija
39/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää sinne Kelalle sitten kaikki niin kuin asia oikeasti on ja katsokaa, että on todellakin vedenpitävät todisteet ja aidot faktat! Mutuiluilla aiheutatte todellista vahinkoa ja harmia.

Mä jouduin aikoinaan järjestämään minut ja miesystäväni (ei siis naimisissa eikä yhteisiä lapsiakaan) eri osoitteisiin, kun olisin muuten jäänyt täysin tulottomaksi, kun jäin työttömäksi. Miehen tulot siis sen verran suuret, että olisi joutunut elättämään minut.

Hän oli laivalla töissä 2vk ja samoin lomilla maissa 2vk. Mies muutti pois, ja "asui" äitinsä luona, kun mietti mistä hankkisi kämpän. Tietty hän oli luonani, ja niinhän ainakin silloin sai lain mukaan 2vk pitää vieraita, ennen kuin katsottiin hyyryläiseksi, kuten sanonta kuuluu. Enhän minä ydinperhettä hajottanut, vaan muutin avoliiton seurusteluksi.

Eikös joku valpas ja kateellinen naapuri ollut soittanut Kelaan (hain tietty sieltä asumistukea) ja tantta alkoi tentata missä mies asuu. Sanoin, ettei ole minun tehtäväni sellaisia kertoa, kun ei asu luonani, kuten ei siis asunutkaan, oli vain vieraana. Kaikkensa yritti, että saisi minut rikoksesta kiinni, mutta ei vaan onnistunut, kun toimin lain kirjaimen mukaan.

Tällaiseen turhuuteen menee aikaa ja rahaa. Käryttäkää vasta sitten, kun on oikeaa tietoa!

Vierailija
40/106 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en jaksaisi ilmoitella kenestäkään, mitä siitä hyötyy

Mitä vähemmän huijareita, sitä vähemmän verorahoja päätyy väärään käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi