Mihin voi käräyttää kela huijarit
Kommentit (106)
Kelan asiakaspalveluun, ottavat mielellään ilmoituksia vastaan. Vasta viime viikolla ilmiannoin kaksi henkilöä.
Ihan Kelaan voi soittaa tai laittaa viestiä, virkailijalle.
Voit kirjoittaa avoimen kirjeen kelalle nimettömänä ja tarkat taustatiedot miksi epäilet huijausta.
Poliisille, jos kyseessä on RIKOS!!!
Mulla ei oo mitään peiteltävää. :D et ilmottele vaa!
Hui sentään kirjoitti:
Poliisille, jos kyseessä on RIKOS!!!
Eikös se ole aina rikos? Mutta luulisin, että ensin ilmoittaa kelalle, jossa asia tutkitaan ja sieltä kyllä ilmoitetaan eteen päin.
Kannattaa ilmiantaa kaikki myös työkkäriin! Epäilys riittää! Ja vuokranantajille!
Tämä Vauva-palstan AV-ketju on juuri oikea kohde kelahuijareiden paljastamiseen. Täällä kun kirjoitetaan nimettömänä nimeltä mainitsemattomistakin ihmisistä ilkeyksiä ilman mitään todistelua tai näyttöä. Kommenteista päätellen hyvin suuri osa kirjoittajista on itsekin valmis kaikenlaisiin huijauksiin, petoksiin ja jopa väkivaltaisiin kostotoimenpiteisiin.
Ilmoittakaa jos epäilette jonkun myyvän mitä tahansa.
Epäileminen ei ole rikos, kertokaa kaikki myös poliisille! Auttakaa avuntarvitsijoita!
HyväHyvä, ilmoittakaa kaikki huijarit, niin ketuttaa kun toisille maksetaan kaikki ja toiset ei saa mitään!
Mitä näistä ilmoituksista itse saa muuta kuin ehkä joku kerta pimeässä kulmassa turpiinsa.
Vierailija kirjoitti:
HyväHyvä, ilmoittakaa kaikki huijarit, niin ketuttaa kun toisille maksetaan kaikki ja toiset ei saa mitään!
Saatko ilmoituksen jälkeen itse jotain?
Ei ole.