Mattiesko Hytösellä, 80, on 53-v tyttöystävä. Mitä mieltä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Huh. Tuon ikäiset minuakin kyllä vaan lähestyy somessa. Ihmettelen mitä ihmettä ne ajattelee.
N52
Pysy pois somesta, asia ratkaistu 😂
Tuon ikäinen nainen on vielä lapsi.
Ja muutenkin nainen on aina uhri!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset jäntevät pikkumiehet ja naisethan ne monesti elää pitkään. Ovat olleet liikunnallisia koko ikänsä ja muutenkin aktiivisia. Olen tuota puolta nuorempi ja jotenkin ehkä käy kateeksi se motivaatio, joka itseltäni puuttuu, että saisin pidettyä itseni noin kovakuntoisena ja hoikkana. Onko hänellä mitään sairauksiakaan, joita monesta kuitenkin tulee itse kullekin iän myötä.
Tämä on ihan totta. Esimerkiksi Neuvostoliiton vankileirille joutuneista saksalaisista sotilaista pisimään hengissä selvisivät jo lähtökohtaisesti pienikokoiset, hoikat ja jäntevät. Isokokoiset kuoli ensimmäisenä. Tosin ei siihen aikaan lihavia juuri ollutkaan, mutta siis mitä pienikokoisempi, hoikempi ja jäntevämpi, sitä pidempi elämä.
Tuo vähän yllätti että Mattiesko on saanut aivoslaagin.
Luulen että 53v tietää mitä tekee, ei ole enää 22v. Minkä ikäisenä meni yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Tuon ikäiset minuakin kyllä vaan lähestyy somessa. Ihmettelen mitä ihmettä ne ajattelee.
N52Mieti sitä, miksi he lähestyvät sinua ja nuoremmat eivät lähesty?
No sitähän voi miettiä. Kerropa sinä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että 53v tietää mitä tekee, ei ole enää 22v. Minkä ikäisenä meni yhteen?
Olleet 20 vuotta kimpassa. Heidi ollut silloin 33 vuotias ja Mattiesko 60.
53v tyttöystävä? En kutsuisi tuolla nimityksellä.
Nainen on olmi
Ihan vaalea pullukka
Outo orava maksaa luksuksen
Joutuu katselee pappaa alasti
Juu on luksus kaukana
Vierailija kirjoitti:
53v tyttöystävä? En kutsuisi tuolla nimityksellä.
Mattiesko itse kutsuu, ei ole sinulta pois.
-Hytösen ja hänen tyttöystävänsä - kuten hän itse avovaimostaan Heidi Strömmeristä puhuu - IS
En mitään. Pitkään (kai yli20V) yhdessä ollut toisilleen sopiva urheilullinen pari. Onnea heille jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin et MEH on jo kuollu.
Se on sitä jukka kajava -sortin sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Luulin et MEH on jo kuollu.
Ei ollutkaan. On noussu haudasta vaan.
Eikös Jennillä ja Saulilla ole ikäeroa vielä pari vuotta enemmän.
Punainen hiusväri ei kyllä sovi yhdellekään miehelle, naturelligingerille korkeintaan :D
Mieheni isällä 88v on 60-vuotias tyttöystävä. En ymmärrä, mitä 6-kymppinen näkee noin vanhassa ukossa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni isällä 88v on 60-vuotias tyttöystävä. En ymmärrä, mitä 6-kymppinen näkee noin vanhassa ukossa.
Onko massimiehiä.
Kyllä Mattiesko on seksikäs mies. Valehtelematta voi sanoa että Suomen komein.
Ihan näin nuorenkin naisen silmään.
Kyllä suppusuu kohta kuolee niin saa nainen sohvan hankittua.
Mattiesko Hytönen Seiskan erikoishaastattelussa: ”Olen vanha mies, jolla on tiukat lihakset” | Seiska
Voi kamala .