Mattiesko Hytösellä, 80, on 53-v tyttöystävä. Mitä mieltä?
Kommentit (86)
Minkähänlainen se sen autofiktio on, jota kustantajat ei suostu julkaisemaan? Omien sanojensa mukaan "toksista maskuliinisuutta". Mielestäni kustantamo voisi sen julkaista ja sitten arvostelu Hesarin sivuilla.
Olen itse 5-kymppiä lähestyvä, pahaa tekee ajatella, jos joutuisi 8-kymppisen kanssa peittoa heiluttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 53-vuotias ole enää mikään tyttö vaan myöhäisessä keski-iässä, vanhuus tulossa.
Mattiesko itse kutsuu häntä tyttöystäväkseen.
Helmi Loukasmäki ei ole hänen tyttöystävänsä.
Helmi Loukasmäki ei tietääkseni ole myöskään 53-vuotias.
53-vuotias nainen ei ole mikään tyttö-, vaan naisystävä.
Luulin että Mattiesko on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 53-vuotias ole enää mikään tyttö vaan myöhäisessä keski-iässä, vanhuus tulossa.
Mattiesko kai saa kutsua häntä tyttöystäväksi kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki, että matkustelee ulkomailla 20x vuodessa. Ei ihan heikkokuntoisen hommaa ja onhan tuo nyt todella hyvässä kunnossa kun vertaa perusmieheen tuossa iässä.
Huh, kova on kunto ikäisekseen ja elämäntavoilla.
- Herkkuja en syö, mutta kyllä samppanjaa sekä viiniä menee enemmän kuin suomalaisella keskimäärin. Olen kostea veikko.
Hytönen kertoo, että hänelle ei ole ongelmaa juoda pullollista samppanjaa illan aikana ja mennä seuraavana päivän puoliltapäivin huhkimaan salille.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Tuon ikäiset minuakin kyllä vaan lähestyy somessa. Ihmettelen mitä ihmettä ne ajattelee.
N52
Mieti sitä, miksi he lähestyvät sinua ja nuoremmat eivät lähesty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattiesko kai saa kutsua häntä tyttöystäväksi kuitenkin?
80-vuotiaan silmin 53-vuotias saattaa ollakin tyttö.
Tuollaiset jäntevät pikkumiehet ja naisethan ne monesti elää pitkään. Ovat olleet liikunnallisia koko ikänsä ja muutenkin aktiivisia. Olen tuota puolta nuorempi ja jotenkin ehkä käy kateeksi se motivaatio, joka itseltäni puuttuu, että saisin pidettyä itseni noin kovakuntoisena ja hoikkana. Onko hänellä mitään sairauksiakaan, joita monesta kuitenkin tulee itse kullekin iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se rekkamies?
Rekkamies ajaa Päivi sekä Öin.
Mitä mieltä olet itse ap? Mihin tarvitset toisten mielipiteitä?
Pienempi ikäero kuin Saulilla ja Jennillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se rekkamies?
Ei ole. Googlella löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset jäntevät pikkumiehet ja naisethan ne monesti elää pitkään. Ovat olleet liikunnallisia koko ikänsä ja muutenkin aktiivisia. Olen tuota puolta nuorempi ja jotenkin ehkä käy kateeksi se motivaatio, joka itseltäni puuttuu, että saisin pidettyä itseni noin kovakuntoisena ja hoikkana. Onko hänellä mitään sairauksiakaan, joita monesta kuitenkin tulee itse kullekin iän myötä.
Saanut jossakin vaiheessa pienen infraktin.
-Magneettikuvauksessa paljastui yllätys. Olin joskus saanut pienen aivoinfarktin. Se oli meteoriitti, joka ei ollut Maahan iskeydyttyään synnyttänyt kraatteria.
Olin sairaalassa kolme viikkoa antibioottitippa kiinnitettynä käsivarteen. Pystyin nukkumaan vain vasemmalla kyljelläni. Sain kaksi opiaattipilleriä päivässä. Tyttöystäväni saapui joka päivä luokseni mukanaan café latte alakerran kahvilasta. 2023
Vierailija kirjoitti:
Ketä on kiinnostunut?
Sinä näköjään kun täällä kommentoit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kellekään kuuluu? Kateellisten panettelua tällaiset aloitukset..
Mistä pitäisi olla kateellinen?
Terv. Hytti-Esko Matonen
No vaikka siitä että vanha mies saa paljon nuoremman naikkosen kainaloonsa 🤷🏻
Osaavat nauttia, heidän elämänsä on Juhla isolla J:llä.
Kateeksi käy, mutta positiivisesti. Voisinpa elää samoin.
Satun tuntemaan pariskunnan, onnellisia ovat. Mitäs siihen lisättävää.