Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää teko syy minulle. En kehtaa sanoa kaverille, että haluaisin olla rauhassa.

Vierailija
13.08.2023 |

Ollaan reissussa ja bussiliput varattu.
Muuten kivaa ollut, mutta minusta tuntuu, että haluaisin jäädä tänne paikan päälle vielä yksin ja tulla perässä myöhemmällä bussilla yksin.
Mutta kaveri tietysti odottaa, että menneen tällä mihin on liput varattu paluuseen.
Haluaisin siis jäädä illalla paikan päälle vielä yksin ja tulla perässä kotiin, mutta mitä sanon syyksi?
En kehtaa sanoa rehellistä syytä.
Keksikää jotain?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-päätin jäädä tänne vielä yksin joksikin ajaksi. Hyvää kotimatkaa sinulle.

Vierailija
22/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on ripuli."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa reissataan, mutta yleensä minä mene edeltä lomakohteeseen ja lähde myöhemmin pois. Olen siis kaksi viikkoa reissussa ja kaveri viikon verran. 

Vierailija
24/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota voi sanoa mitenkään niin, että kaveri ei loukkaantuisi. Mieti mikä on sinulle tärkeänpää, säilyttää välit kaveriin vai tuo yksi ilta fiilistellä paikkaa yksin ja ottaa riski, että välit kaveriin menee. Pystytkö edes nauttimaan illasta jos kaveri loukkaantuu ja pahoittaa mielensä? Itse lähtisin kaverin kanssa yhtä matkaa kotiin ja reissaisin ko. kohteeseen joskus toiste yksin.

Vierailija
25/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmieni vuoksi haluan rauhoittaa päätäni täällä vielä päivän. Meillä oli mukava reissu, mutta psyykkisen sairauteni vuoksi minun pitää olla nyt yksin.

Suosittelen rehellisyyttä. Hän varmasti tietää sairaudestasi.

Vierailija
26/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheet mahakivut, ripuli ja yökötys. Ei tasan haluu sun viereen bussissa...

Vierailija
27/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota voi sanoa mitenkään niin, että kaveri ei loukkaantuisi. Mieti mikä on sinulle tärkeänpää, säilyttää välit kaveriin vai tuo yksi ilta fiilistellä paikkaa yksin ja ottaa riski, että välit kaveriin menee. Pystytkö edes nauttimaan illasta jos kaveri loukkaantuu ja pahoittaa mielensä? Itse lähtisin kaverin kanssa yhtä matkaa kotiin ja reissaisin ko. kohteeseen joskus toiste yksin.

Siis millaisia kavereita teillä on, jos tuollaisesta loukkaantuu? Minä sanoisin vaan, että no onpa kiva, jos voit jäädä vielä pitempään fiilistelemään. Mukavaa loppulomaa ja nähdään sitten kotopuolessa. 

Vierailija
28/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika itsekäs, jos tuollaisesta loukkaantuu. Kyllä sinun on nyt pakko tulla samaa matkaa bussilla, kun näin me päätettiin. En minä voi yksin sillä bussille mennä. 

Vierailija
29/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmieni vuoksi haluan rauhoittaa päätäni täällä vielä päivän. Meillä oli mukava reissu, mutta psyykkisen sairauteni vuoksi minun pitää olla nyt yksin.

Suosittelen rehellisyyttä. Hän varmasti tietää sairaudestasi.

Totta. Ole suora ja kerro hänelle oireistasi.

Vierailija
30/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot menevinäsi bussiin, sano kaverille että menee edellä, tuut perässä.. Sit laitat viestin että juoksit vielä vessaan mutta ehdit kyllä bussiin. Ja kun bussi on lähtenyt niin laitat viestin, että himputti kun oli ripuli ja jäit kyydistä, mutta tuut sitte huomenna.

Tai sitten vaan olet rehellinen ja sanot suoraan.

Tai sitten vaan menet sillä bussilla millä olette sopineet.

Vierailija
31/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sait tinderistä viime hetken panotreffit.

Vierailija
32/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteluko on parempi kuin suoraan sanominen? Toivottavasti en koskaan joudu kaveriksesi.

Vierailija
33/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano, että haluat jäädä vielä yksin fiilistelemään paikkaa ja tulet myöhemmin kotiin. Muista kehua kuinka mukavaa teillä oli yhdessä ja toivottavasti lähdetään jollekin toiselle reissulle vielä yhdessä. 

Sitten tämä ihana ystävä sanoo, että tehdään niin minunkin mielestäni täällä on ollut ihanaa. Mennään sitten huomenna yhdessä takaisin.

Onko kohde sinun omistuksessasi? Miten voisit estää, jos kaverikin haluaa jäädä?

Voit keksiä, että jatkatkin paikasta jonnekin muualle etkä siksi mene samalla bussilla. Sano vaikka että toinen bussi muualle lähtee vasta myöhemmin. Voi tulla ilmi myöhemmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä