Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholilaskurin mukaan olen eilisen jäljiltä vielä 1 promillen humalassa

Vierailija
13.08.2023 |

Kuinkahan paikkansa pitäviä nuo laskurit ovat? Netin mukaan promille on jo melko kohtuullinen humala. Selkeästi käyn vielä vähän hitaalla, enkä missään nimessä voisi mennä rattiin, silti vähän hämmentää tuo tulos, kun ei mikään känninen olo ole. Ja kuinka monta promillea yöllä on ollut? Onko ns. vanhoissa promilleissa eroa juuri juotuihin? Vai olenko nyt vain niin tottunut tähän tilaan, ja siksi ei tunnu paljon missään? Yöllä kotiin lähtiessä oli kyllä humalainen olo, mutta artikulaatio ja järjenjuoksu toimi ihan kiitettävästi, vaatteita riisuessa huomasin huojuvani.

Alkoholia käytän noin kerran kuussa, yleensä juon ehkä yhden annoksen vähemmän kuin eilen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Itse esimerkiksi olen 115kg 190cm mies, ja jo yhden promillen humalan saavuttaminen edes hetkellisesti edellyttää noin 15 annosta alkoholia. Tulee kunnon känni kalliiksi.

Vierailija
2/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä mennyt toisinpäin. Vaikka olo on vielä vähän hutera ja pikkukänninen, laskuri sanoo että mene rattiin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Itse esimerkiksi olen 115kg 190cm mies, ja jo yhden promillen humalan saavuttaminen edes hetkellisesti edellyttää noin 15 annosta alkoholia. Tulee kunnon känni kalliiksi.

Itse olen 50-kiloinen. Alkoholilaskurin mukaan neljä tuoppia, yksi drinkki ja kaksi vahvaa pientä siideriä riittää.

-ap

Vierailija
4/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 50-kiloinen. Alkoholilaskurin mukaan neljä tuoppia, yksi drinkki ja kaksi vahvaa pientä siideriä riittää.

-ap

Ihan mahdollista. Painolla on tosiaan paljon merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme