Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS toimittaja kulki viikon ilman rintsikoita. Uskaltaisitko sinä?

Vierailija
13.08.2023 |

Minä en, edes yhtä päivää. Uikkarinkin pitää olla rintoja tukeva.

Olisi ihan alaston olo.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin rintsikoita viimeksi 14-vuotiaana. On onneksi niin pienet rinnat, että ei tarvitse. Nännit ei näy, kun puserossa on rintataskut tai kylmemmillä ilmoilla alla jotain. Tai paidan materiaali ei ole kovin ohutta. Näin on menty, open ammatissa toimin ilman nännihälytystä.

Minusta rintsikat ovat yhtä epämukavat kuin sukkahousut, jotka nekin ovat muovia niin kuin rintaliivit. Sukkahousut pilaavatkin vaginan ilmastoinnin, ja sitten pitääkin jo ottaa pikkuhousunsuojat apuun, jotka vain pahentaa tilannetta.

Vierailija
22/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuljen nyt kesällä niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena (kiinteärintaisena) olin yksissä bileissä rintsikoitta. Kaikki miehet puhui mun rinnoille. Nyt kolmen lapsen jälkeen samaa ongelmaa tuskin olisi.

Vierailija
24/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä rintsikoita, enkä kotona mekon alla pikkuhousujakaan. Miksi pitäisin? Vaihdan alushametta, en pikkuhousuja.

Vierailija
25/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kuljin. Enää en voisi.

Vierailija
26/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapääni kipeytyi kymmenisen vuotta sitten niin, ettei rintsikoita voinut pitää. Sen jälkeen olen pitänyt rintsikoita ainoastaan juhlavissa tilanteissa, arkielämässä en ollenkaan.

Vierailija
27/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi ainakaan kovin pitkään, olisi varmaan hartiat kipeänä aika nopeasti. 

Vierailija
28/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kuljen nyt kesällä niin

Ja mulla on D-kuppi ja olen lähemmäs nelikymppinen. En vaan välitä muiden mielipiteistä. Rintaliivit on kauhean tuntuiset.

Vierailija
29/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpahan jutun aihe tämäkin. Voi, ihanko pitäis jotain tälläistä uskaltaa kokeilla?

Nauroin samaa. Siis aivan naurettavan PITKÄ artikkeli jonkun Linnean testailuista ja rohkaistumisista. Onpahan ongelmat, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
30/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kotona käytä koskaan rintaliivejä. Työssä ollessa kyllä, en viitsi raksamiesten keskellä kuljeskella ilman liivejä (työmaalla on kyllä huomioliivi tai - takki päällä, joten silloin ei ole väliä, mutta jos olen sosiaalitiloissa tms sisävaatteissa).

En kyllä välttämättä kauppaankaan laita liivejä, jos päällä on vaikka toppi+jakku.

b/c rinnat, roikkuu varmaan jonkun mielestä.

Vierailija
31/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut 49 vuotta ilman rintsikoita.

T:Mies.

Vierailija
32/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskallan.

M48

Vierailija
33/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhakkarintaiset voivat kulkea ilman, heillä se tuntuu kevyemmältä ja paremmalta kehossa. Jos on riippurinnat niin "tarvitsee tukea" ja ilman tuntuu hankalalta. Olen tämän nähnyt monta kertaa.

Vierailija
34/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta rintsikat on mukavat ja käytän niitä lähes aina. Öisin mulla on pehmeät rintsikat ja päivällä normaalit kaarituelliset. Mulla on vielä aika pienet rinnat 75 C, joten ei se siitäkään johdu. Yhden kerran kesällä olin ilman rintsikoita, kun oli työpaikan virkistyspäivä ja jouduin lähtemään sinne niin kiireellä, että vaan unohdin laittaa ne. Huomasin unohtaneeni rintsikat vasta iltapäivällä, eli ilmeisesti en ihan hirveästi tarvitse niitä.

Vierailija
35/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, tissit on niin isot että olisi aika irstaan näköistä

Vierailija
36/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienirintaisille tuskin mikään ongelma

Eri juttu kuppikoko H kuten äidilläni on:

Roikkuisivat polvissa muuten 🤣😂

Pienirintaisena olen aina ollut ilman liivejä. Toki jotkin kevyet, jos päällä on läpinäkyvä pusero.

Vierailija
37/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin mihinkään asiakastapaamiseen lähtisin ilman rintsikoita, mutta kyllä muuten tykkään olla ilman rintsikoita. Urheillessa myös rintsikoiden antama tuki on kanssa tärkeä.

Vierailija
38/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulkisi.

Vierailija
39/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä iltapäivälehdet ole jo pohjakosketuksensa saaneet. Vieläkö alemmas päästään.

Vierailija
40/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut jo kolme vuotta.