IS toimittaja kulki viikon ilman rintsikoita. Uskaltaisitko sinä?
Minä en, edes yhtä päivää. Uikkarinkin pitää olla rintoja tukeva.
Olisi ihan alaston olo.
Kommentit (154)
Joskus nuorena (kiinteärintaisena) olin yksissä bileissä rintsikoitta. Kaikki miehet puhui mun rinnoille. Nyt kolmen lapsen jälkeen samaa ongelmaa tuskin olisi.
Itse en pidä rintsikoita, enkä kotona mekon alla pikkuhousujakaan. Miksi pitäisin? Vaihdan alushametta, en pikkuhousuja.
Olkapääni kipeytyi kymmenisen vuotta sitten niin, ettei rintsikoita voinut pitää. Sen jälkeen olen pitänyt rintsikoita ainoastaan juhlavissa tilanteissa, arkielämässä en ollenkaan.
En kyllä uskaltaisi ainakaan kovin pitkään, olisi varmaan hartiat kipeänä aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Joo kuljen nyt kesällä niin
Ja mulla on D-kuppi ja olen lähemmäs nelikymppinen. En vaan välitä muiden mielipiteistä. Rintaliivit on kauhean tuntuiset.
Vierailija kirjoitti:
Onpahan jutun aihe tämäkin. Voi, ihanko pitäis jotain tälläistä uskaltaa kokeilla?
Nauroin samaa. Siis aivan naurettavan PITKÄ artikkeli jonkun Linnean testailuista ja rohkaistumisista. Onpahan ongelmat, ei voi muuta sanoa.
En kotona käytä koskaan rintaliivejä. Työssä ollessa kyllä, en viitsi raksamiesten keskellä kuljeskella ilman liivejä (työmaalla on kyllä huomioliivi tai - takki päällä, joten silloin ei ole väliä, mutta jos olen sosiaalitiloissa tms sisävaatteissa).
En kyllä välttämättä kauppaankaan laita liivejä, jos päällä on vaikka toppi+jakku.
b/c rinnat, roikkuu varmaan jonkun mielestä.
Olen kulkenut 49 vuotta ilman rintsikoita.
T:Mies.
Terhakkarintaiset voivat kulkea ilman, heillä se tuntuu kevyemmältä ja paremmalta kehossa. Jos on riippurinnat niin "tarvitsee tukea" ja ilman tuntuu hankalalta. Olen tämän nähnyt monta kertaa.
Musta rintsikat on mukavat ja käytän niitä lähes aina. Öisin mulla on pehmeät rintsikat ja päivällä normaalit kaarituelliset. Mulla on vielä aika pienet rinnat 75 C, joten ei se siitäkään johdu. Yhden kerran kesällä olin ilman rintsikoita, kun oli työpaikan virkistyspäivä ja jouduin lähtemään sinne niin kiireellä, että vaan unohdin laittaa ne. Huomasin unohtaneeni rintsikat vasta iltapäivällä, eli ilmeisesti en ihan hirveästi tarvitse niitä.
En todellakaan, tissit on niin isot että olisi aika irstaan näköistä
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisille tuskin mikään ongelma
Eri juttu kuppikoko H kuten äidilläni on:
Roikkuisivat polvissa muuten 🤣😂
Pienirintaisena olen aina ollut ilman liivejä. Toki jotkin kevyet, jos päällä on läpinäkyvä pusero.
No tuskin mihinkään asiakastapaamiseen lähtisin ilman rintsikoita, mutta kyllä muuten tykkään olla ilman rintsikoita. Urheillessa myös rintsikoiden antama tuki on kanssa tärkeä.
Eikö nämä iltapäivälehdet ole jo pohjakosketuksensa saaneet. Vieläkö alemmas päästään.
Itse pidin rintsikoita viimeksi 14-vuotiaana. On onneksi niin pienet rinnat, että ei tarvitse. Nännit ei näy, kun puserossa on rintataskut tai kylmemmillä ilmoilla alla jotain. Tai paidan materiaali ei ole kovin ohutta. Näin on menty, open ammatissa toimin ilman nännihälytystä.
Minusta rintsikat ovat yhtä epämukavat kuin sukkahousut, jotka nekin ovat muovia niin kuin rintaliivit. Sukkahousut pilaavatkin vaginan ilmastoinnin, ja sitten pitääkin jo ottaa pikkuhousunsuojat apuun, jotka vain pahentaa tilannetta.