IS toimittaja kulki viikon ilman rintsikoita. Uskaltaisitko sinä?
Minä en, edes yhtä päivää. Uikkarinkin pitää olla rintoja tukeva.
Olisi ihan alaston olo.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkapääni kipeytyi kymmenisen vuotta sitten niin, ettei rintsikoita voinut pitää. Sen jälkeen olen pitänyt rintsikoita ainoastaan juhlavissa tilanteissa, arkielämässä en ollenkaan.
No hyvänen aika, sisko, kun olkaimettomia rintsikoita on ollut jo ties kuinka kauan.
Myös ns. painijamalli (kuten sport-liiveissä) on olkapääystävällisempi leikkaus, jossa kulkee hihna tai kangas lähempää niskaa lihaksen päältä.
Töihin laitan, kun käyn toimistolla kaksi kertaa viikossa, mutta muuten en koskaan käytä rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaiset ei pysty. Koskee liikaa.
Mulla on isot rinnat, mutta ei koske yhtään.
Laitan ihmisten ilmoille rintsikat, mutta muuten aina ilman ja harvoin käyn ihmisten ilmoilla. Mulla on aina ollut tosi isot rinnat.
Olen huomannut näin miehenä että varsinkin nuoremmat naiset eivät käytä rintsikoita enään kesäisin. Outoa tässä on se, että jos niitä katsoo niin on automaattisesti seksistinen / ällö / pervo jne.
Ei tunnu kukaan ymmärtävän kuinka visuaalinen eläin ihminen on. Tietenkin katseet ohjautuvat nänneihin jotka ovat todella kiihottavia. En siis halua kieltää mitään, vain tuoda esille kuinka naiivia on olettaa että ihmiset eivät loisi katseita asioihin jotka viehättävät, katse ikäänkuin ohjautuu automaattisesti. Ei sitä voi kontrolloida.
Hei, Keijo-Petteri tässä, joka ei ole oikea nimeni. Haluaisin tutustua tuollaiseen viehkeään keski-ikäiseen oikein todella hyvin rintavaan sinkkuneitokaiseen, joka ei uskalla kulkea ilman rintsikoita. Voitaisiin käydä vaikkapa mökillä poimimassa karviaisia ja lukea Meidän mökki-lehtiä, joita siellä taisi olla. Lisäksi puuhellalla voisi makoisaa pannukakkua tehdä syysillan ratoksi.
Viikonloput sopisivat parhaiten treffeille, koska käyn arkipäivisin töissä ja nukun niiden jälkeen usein päiväunet. Joten jos kiinnostuit tästä ei ollenkaan nolosta tai vaivaannuttavasta kirjoitelmastani tai muuten vain haluat jutella, niin voit pistää viestiä kainon ujohkosti osoitteeseen rantojenkeijo@gmail.com
Mitä hienoa siinä on ettei pue alusvaatteita?
Olisi mieluummin pukenut korsetin ja sukkanauhat.
Sais naiset useamminkin kulkea ilman rintsikoita
Vierailija kirjoitti:
Kuljen ilman rintsikoita. Ihan älytöntä että mun pitäisi laittaa rautaa ja puristuskangasta, jotta miehet ei ahdistele. Kaikki naiset olisivat ilman rintsikoita jos ei olisi miehiä. Raisk auskulttuuri voi hyvin täälläkin. Täällä vaan naiset sheimaa toisia naisia, jotta ovat niitä parempia naisia. Jos on ylisuuret rinnat, niin on ylipainoa ja pitäisi laihduttaa. Urheillessa voi pitää,mutta urheillessa nyt saattaa pitää kypärääkin vaikkei muuten pidä.
Kannattaa joskus ostaa sopivat ja kauniit rintsikat.
Rautaa, voi sua ääliötä!! Mitäs luulisit että raudalle tapahtuisi pesussa?
Mun rintsikat ei ole myöskään puristuskangasta. Mutta minäpä ostankin rintsikat parhaista erikoisliikkeistä.
Eikös sitä ole toitotettu nimenomaan että freethenipple
Rintani ovat VALITETTAVASTI kasvaneet, ja juuri siksi rintsikat tuntuvat ihan kamalilta. Hirveät kivut tulee niiden kanssa. Käytän nykyään mahdollisimman vähän. Ja kyllä olen tietoinen, että joskus nänneröiset näkyvät. Suurimmalla osalla on nännit, joten en jaksa niin kovin välittää.
En todellakaan! Ilman rintaliivejä oleminen tuntuu epämukavalta enkä ole moraaliton
Onko toimittajalla F kuppi kuten minulla?
En ole ikinä käyttänyt rintsikoita.
Jos ihminen haluaa roikottaa tissejään tai antaa niiden latistua ilman liivejä TAI haluaa esitellä epämääräisesti heiluvia tissejään, niin siitä vaan, itselläni ei ole mitään tarvetta moiselle alaluokkaisuudelle.
t. C / D -kuppi
Ällöttävä ajatus. Huokaisen aina helpotuksesta, kun laitan aamulla rintsikat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä ajatus. Huokaisen aina helpotuksesta, kun laitan aamulla rintsikat päälle.
Minä huokaisen ihastuksesta aina kun näen vapaana kirmaavat tissit!
Yleensä alkaa jöpöttämäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Rintsikoissa pitää olla myös toppaulset, ettei nöpötä. Ap
Ns.luotiliivit !
No onpa uutinen. Ei hänellä edes ole rintoja. Joten ihan sama.
No nyt on tutkivaa journalismia!