IS toimittaja kulki viikon ilman rintsikoita. Uskaltaisitko sinä?
Minä en, edes yhtä päivää. Uikkarinkin pitää olla rintoja tukeva.
Olisi ihan alaston olo.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Olin koko kesän mökillä ilma rintsikoita. Töissä tulee käytettyä ihan kulttuurin vaatimuksesta, pienitissisenä en noita mukavuussyistä osaa kaivata kuin hölkkälenkillä.
ja kultturi sitten oli? alkaako i:llä
Kyllä täytyy iloita tästä trendistä kun nuoret naiset kulkevat ilman rintaliivejä imartelevissa asuissa, katseeni tykkää ja setämieskin nuortuu. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko?
Siis ketä pitää pelätä? Poliisia? Verottajaa? Lääkäriä?
Näitä ihan kotimaista tuotantoa olevia "säädyllisiä naisia" jotka olisivat niin mielellään perustamassa aseistettua siveyspoliisia kaduille partioimaan.
Kun mitään keskitietä ei ole? Joko pukeudutaan säkkiin tai ollaan käytännössä ilkosillaan?
Säkistäkin voi erottua nänni läpi. Ja sekös vasta kamalaa on.
Kuuluuko teidän islamofoobikoiden sanavarastoon mitään muuta kuin säkki?
ja islamofobiaa ovatkin:
- naisten alistamisen vastustaminen
- lapsiavioliittojen (=pdofilien vastustaminen)
- muiden uskontojen hyväksyminen
- erilaisten seksuaalisten suuntautumisten hyväksyminen
- kuolemantuomioiden vastustaminen
Jos noin todella, voin ilokseni kertoa että olen islamofoobikko ja vieläpä ylpeä siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen haluaa roikottaa tissejään tai antaa niiden latistua ilman liivejä TAI haluaa esitellä epämääräisesti heiluvia tissejään, niin siitä vaan, itselläni ei ole mitään tarvetta moiselle alaluokkaisuudelle.
t. C / D -kuppiRanskalainen rintaliivien valmistaja teki viime vuosikymmellä päättyneen pari vuosikymmentä kestäneen seurantatutkimuksen rintaliivien vaikutuksesta rintojen riippumiseen.
Näiden kauhuksi selvisi että esiteinistä lähtien maanisesti käytetyt liivit aiheuttavat rintojen riippumista kun jatkuvan tuen takia rintoihin ei kasva normaalia tukikudosta eikä rinnoista tule luonnollisen mallisia.
Tämä selittikin sen miksi 60v sukulaisnaisella joka ei ole koskaan käyttänyt liivejä on edelleen kiinteät B-kupin rinnat. Se ei ole synnyttänyt mutta kuitenkin.
Juu ja luonnonkansojen naisilla on terhakat tissit, eiku.
Voisi olettaa, että mitä isommat rinnat, sitä voimakkaammin maa vetää niitä puoleensa. Pienet rinnat taas vapaina saavat liikkua, verenkierto pysyy hyvänä eikä maa vedä niitä puoleensa niin paljon.
Mutta on yleensä ottae kohtuuton vaatimus, että naisten rintojen pitäisi pysyä ennallaan iän karttuessa. Rupeaa ne miesten kiveksetkin vähän roikkumaan vanhetessa. Se on luonnonlaki. Vanhoja miehiä haukuttiin "vitjamuniksi".
Pitkään käytin rintsikoita, kun siihen joskus 12-13-vuotiaana opetettiin ja ajattelin, että niin vaan kuuluu tehdä. Parikymppisenä kiinnitin huomiota, että yksi kaveri ei ikinä käyttänyt liivejä ja jopa piti bileissä läpikuultavia paitoja yms. Juteltiin asiasta ja hän kertoi ettei ole vuosikausiin käyttänyt, koska pienirintaisena ei vain tarvitse, ja että jos nännit näkyy niin se on voi voi tai olkaa hyvä vaan, näkyy miehilläkin joskus nännit paidan alta. Hän rohkaisi kokeilemaan liivittömyyttä ja pienirintaisena itsekin innostuin kokeilemaan. Kyllä siihen aluksi aikamoinen häpeän tunne liittyi! Sosiaaliset normit istuu lujassa, mutta nyt en olekaan käyttänyt liivejä itsekään enää vuosiin. Ainoa poikkeus on hölkkälenkit. Elämä on kyllä todella paljon mukavampaa näin, olen tottunut siihen miltä kehoni näyttää ja tuntuu, en enää itse kiinnitä liivittömyyteen mitään huomiota eikä kyllä kiinnitä kukaan muukaan. Suosittelen kaikkia kokeilemaan!
En ole pitänyt rintsikoita pariin vuoteen. Olen onneksi pienirintainen niin en tarvitse rinnoille tukea.
Tulisi liian alaston olo vaikka rintani ovat pienet. Käytän rintsikoita vaikka olisin koko päivän kotona.
Rupeaa ne miesten kiveksetkin vähän roikkumaan vanhetessa. Se on luonnonlaki. Vanhoja miehiä haukuttiin "vitjamuniksi".
No kun ei. Ihmettelin kanssa mistä tuo vitjamunat-nimi oikein tulee kun testosteronituotannon laskiessa iän myötä vehkeet lähinnä kutistuvat.
Sitä paitsi puhuttiin vanhan kansan vitjamunista millä ei viitattu ikään vaan siihen että ennen vanhaan (jollain) miehillä oli sellaiset vitseissä lauteiden väliin jääneet vitjamunat.
Mitä olen aikuisviihteessä nähnyt niin jollain ihan nuorilla miehilläkin on sellaiset vitjamunat jotka läiskivät takareisiin doggystylessä.
Nauroin ääneen lausetta "uskaltaisitko sinä". Kovin ovat menneet aroiksi ja ujoiksi nykynaiset, jos ilman rintaliivejä eläminen vaatii erityistä uskallusta.
Itse en lähtisi julkisille paikoille ilman rintsikoita, mutta käyttäisi aivan jotain muuta sanaa kuin "uskaltaa". Näillä H-kuppisilla liikkuminen olisi kovin epämukavaa, ja käytän mukavuussyistä liivejä yölläkin.
En kyllä kulje ilman liivejä julkisesti. Kotona joskus riisun liivit, kun sohvalla katselen telkkaria muuten kyllä pidän liivejä.
D+
Nuorempana saatoin olla ilman rintaliivejä, nyt kun on ikää tullut ja rinnat eivät ole niin kiinteät niin ihan tuen takia on mukavampi olla liivit kun menee ulos.
Tässä yhtenä päivänä kyllä unohdin laittaa liivit päälle kun olin menossa kauppaan enkä viitsinyt kääntyä takaisin. En tehnyt asista somejulkaisua, enkä soittanut iltapäivälehtiin. En huomannut mitään tuijotusta, kuppikoko on B ja tissit eivät ihan polvissa roiku vielä niin en tiedä huomasiko kukaan edes että olin ilman rintaliivejä liikkeellä.
En missään tapauksessa uskaltaisi -Jorma 45v.-
Ilman rintsikoita saa katseita 💃
Miksi tulkitset, että säkki viittaa islamilaiseen pukeutumiseen?