Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS toimittaja kulki viikon ilman rintsikoita. Uskaltaisitko sinä?

Vierailija
13.08.2023 |

Minä en, edes yhtä päivää. Uikkarinkin pitää olla rintoja tukeva.

Olisi ihan alaston olo.

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa myötähäpeää herättävä juttu, pitkää mukasyvällistä pohdintaa tyhjästä Hauskasti ainakin avasi toimittajan älyllistä kapsiteettia.

Vierailija
42/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rintani ovat niin suuret, että ilman rintaliivejä on hankalaa. Jos taas rintaliivejä ei tarvitse, niin eihän niitä silloin ole mikään pakko käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella isot ja painavat rinnat, joten en kulkisi ilman rintsikoita. Kotona oon ns urheilutopeissa, joissa on kevyt tuki. Jos on pienet rinnat, niin miksipä ei voisi olla. Voisipa itsekin, onhan noi liivit epämukavat varsinkin näillä hinkeillä. Aina puristaa tai hiertää jostain.

T: pienennystä harkitseva

Vierailija
44/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs uskaltamista se tarvitsee?

Veetäkös se kellekään kuuluu onko vai ei rintsikat..

Vierailija
45/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rintaliivejä enkä sukkahousuja. Ahdistavia vaatekappaleita. Minulla on puseron alla aina napakka toppi. Kotona usein pelkkä toppi. Ihan tavis rinnat ja C-kuppi. En ole koskaan edes ajatellut että joku niitä rintoja kyttää tai miettii onko minulla rintaliivit vai ei.

Vierailija
46/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen ilman rintsikoita. Ihan älytöntä että mun pitäisi laittaa rautaa ja puristuskangasta, jotta miehet ei ahdistele. Kaikki naiset olisivat ilman rintsikoita jos ei olisi miehiä. Raisk auskulttuuri voi hyvin täälläkin. Täällä vaan naiset sheimaa toisia naisia, jotta ovat niitä parempia naisia. Jos on ylisuuret rinnat, niin on ylipainoa ja pitäisi laihduttaa. Urheillessa voi pitää,mutta urheillessa nyt saattaa pitää kypärääkin vaikkei muuten pidä.

Vierailija
47/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kolme vuotta mennyt ilman, jäin eläkkeelle ja jätin rintsikat pois. Miksi niillä itseäni kiusaisin?

Vierailija
48/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hölmö ja asenteellinen juttu taas.

Vierailija
49/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymmentä vuotta ilman rintsikoita ja hyvin menee.

Vierailija
50/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käyttänyt liivejä pariin vuoteen. Mikään ei roiku. Koko on 75D.

Vierailija
51/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman liivejä voi kulkea kodin ulkopuolella jos läpäisee lyijykynätestin 👍

52/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella isot ja painavat rinnat, joten en kulkisi ilman rintsikoita. Kotona oon ns urheilutopeissa, joissa on kevyt tuki. Jos on pienet rinnat, niin miksipä ei voisi olla. Voisipa itsekin, onhan noi liivit epämukavat varsinkin näillä hinkeillä. Aina puristaa tai hiertää jostain.

T: pienennystä harkitseva

Älä suotta, olet kaunis juuri sellaisena kuin olet!

Vierailija
53/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän liivejä vain T-paidan kanssa ihmisten ilmoilla. Jos päälle tulee takkia/verkkatakkia tmv. niin ei ole liivejä. En edes tiedä oikeata kokoani. Onko se 75 vai 80 A vai AA?

Vierailija
54/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä talvella voisin mennä kauppaan ilman rintsikoita, kun toppatakki päällä, mutta kun olen joskus niin tehnyt tuntuu että tissit jäätyy kun ei olekaan liivien tuomaa lisäeristystä :D

Muuten en voi todellakaan olla muiden ihmisten edessä ilman liivejä, rinnat on isot, roikkuvat ja heiluvat ja nännit on ärsyttävän näkyvät aina, ja tietenkin osoittavat matamityyliin alaspäin. Kesällä tissihikikin valuisi mahaan asti ja kastelisi paidan ilman liivejä. Vihaan näitä tätirintojani niin paljon että en juuri pukeudu kuin säkkimäisiin yläosiin, inhottaa jos huomaan että joku kiinnittää niihin huomiota, ilman liivejä ne vasta herättäisivätkin huomiota. Saisipa ne pieniksi ja ei-roikkuviksi ilman leikkausta. Pienirintaiset eivät aina tajua kuinka onnekkaita ovatkaan.

Vierailija
55/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt rintsikoiden epämukavuutta valittelevia, minusta ne päällä on nimenomaan mukavampaa. Olen isorintainen ja inhoan tunnetta kun rinnat liikkuu. Rintsikat päällä tissejä ei edes muista.

Vierailija
56/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman liivejä voi kulkea kodin ulkopuolella jos läpäisee lyijykynätestin 👍

Sinuako varten testata... Älä unta nää...

Vierailija
57/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytön suurimmaksi osaksi huppareita joten en ole tarvinnut niitä juuri lainkaan.

Kesällä käytin mustia T-paitoja joissa oli kuvio rintojen kohdalla, joten nännejä ei näy.

Kannattaa kokeilla. Olo on niin vapaa, mutta välillä ahdistaa, jos tuulee.

Vierailija
58/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen aina ilman liivejä, jos lähden johonkin kodin ulkopuolelle puen liivit. Rinnat on sen verran isot että ainakin kesällä heiluminen erottuu vähän liian selkeästi ohuiden vaatteiden alta.

Vierailija
59/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet tissit ja käytän liivejä vain ihmisten ilmoilla ettei näy läpi ja muutenkin näytän laudalta ilman minkäänlaista kohoumaa.

Kotona olen aina ilman liivejä, vihaan sitä epämukavuutta ja hikisyyttä mikä niistä tulee.

Vierailija
60/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Olen aina ilman rintaliivejä.