Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS toimittaja kulki viikon ilman rintsikoita. Uskaltaisitko sinä?

Vierailija
13.08.2023 |

Minä en, edes yhtä päivää. Uikkarinkin pitää olla rintoja tukeva.

Olisi ihan alaston olo.

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja vaikuttaa pienirintaiselta, joten hänelle tuo on varmasti helppoa ja kivaa. Itse en C/D-kuppikokoisena voi jättää liivejä pois, sillä ne roikkuvat ja muutenkin näkyisivät heti läpi kaikista yläosista. Kotona olen kyllä ilman liivejä.

Vierailija
62/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja lenkeillä en käytä liivejä. Töihin, lääkäriin ja muuhun " virallisempaan" paikkaan laitan. Kaupassakin voin käydä ilman. Rintani ovat jättisuuret ja roikkuvat, mutta mitäpä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole käyttänyt liivejä pariin vuoteen. Mikään ei roiku. Koko on 75D.

Minulla sama koko. Tissit vähän roikkuu, mikä on ihan luonnollista. Mielestäni olen silti oikeutettu kieltäytymään rintsikoista, vaikka rintani eivät ole napakasti kiinni leuan alla.

Vierailija
64/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaiset ei pysty. Koskee liikaa.

Vierailija
65/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44vuotias ja kun täytin 40 päätin,etten käytä enää mokomia ahdistava härpäkkeitä.

Päivän huippuhetki oli aina kun sai kotona riisua rintsikat,olo on nykyään paljon parempi. 

A-kuppi niin eivät hypi silmille (vertauskuvallisesti tai kirjaimellisesti) vaikka kahden  lapsen jälkeen riippuvatkin.

Vierailija
66/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-kuppi ja ikää 44, en olisi ilman enkä ole ilman kuin harvoin sairaana ja aina nukkuessa.

Vierailija
67/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkituta rintasyöpä jos koskee. Rintojen ei pitäisi tuntua miltään kun ne heiluvat vapaina. T. Isorintainen

Vierailija
68/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkituta rintasyöpä jos koskee. Rintojen ei pitäisi tuntua miltään kun ne heiluvat vapaina. T. Isorintainen

Kyllä muuten koskee. Ei, jos olet ihan paikallasi, mutta ihan kävely riittää, hyppimisestä tai juoksemisesta puhumattakaan. Ihan säännöllisesti olen mammografiassa käynyt, ei ole mitään vielä onneksi löytynyt. Se mammografiakin muuten sattuu aikalailla. Yksi hoitaja sanoi, että jos rintakudos on kovin tiivistä, niin sattuu enemmän. Ehkä sama pätee liiveittä kulkemiseen. Eri

Vierailija
69/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin mutta poistettiin, pienen ihmisen arkista narsismia ja oman navan kaivelua. Kun tällaisen jutun näkee, hävettää olla nainen. Toimittaja pieni ja nuori ja teinihenkisesti se näppy omassa nenässä ja ne omat tissit ja niiden asema maailmankaikkeuden keskipisteenä on se juttu. Ja tämä keskenkasvuinen henkilö on toimittaja? Ja tämä on oikeasti lehtijutun arvoinen keissi?

Vierailija
70/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin mutta poistettiin, pienen ihmisen arkista narsismia ja oman navan kaivelua. Kun tällaisen jutun näkee, hävettää olla nainen. Toimittaja pieni ja nuori ja teinihenkisesti se näppy omassa nenässä ja ne omat tissit ja niiden asema maailmankaikkeuden keskipisteenä on se juttu. Ja tämä keskenkasvuinen henkilö on toimittaja? Ja tämä on oikeasti lehtijutun arvoinen keissi?

Seuraavaksi juttu siitä, miltä tuntuu olla ilman rakennekynsiä viikko, miltä tuntuu olla ilman shampoota viikko, miltä tuntuu olla poikkiksen kainaloa viikko.... syrjäytetään hei oikea journalismi näillä.!

Vierailija
71/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uskaltamista tossa on? Mulla ainakin kyse on siitä, että fyysisesti sattuu ilman liivejä. Koko on 70F. Nukkumaan mennessä toki riisun liivit, mutta en mä pysty esim. viemään koiraa lenkille, juoksemaan, siivoamaan, leipomaan kotona ilman rintsikoita, heiluvat vaan tiellä ja sattuu. Saati töissä (olen baarimestari). Ei. Ei helv tissä.

Vierailija
72/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidin rintsikoita viimeksi 14-vuotiaana. On onneksi niin pienet rinnat, että ei tarvitse. Nännit ei näy, kun puserossa on rintataskut tai kylmemmillä ilmoilla alla jotain. Tai paidan materiaali ei ole kovin ohutta. Näin on menty, open ammatissa toimin ilman nännihälytystä.

Minusta rintsikat ovat yhtä epämukavat kuin sukkahousut, jotka nekin ovat muovia niin kuin rintaliivit. Sukkahousut pilaavatkin vaginan ilmastoinnin, ja sitten pitääkin jo ottaa pikkuhousunsuojat apuun, jotka vain pahentaa tilannetta.

Häh? En edes omista housuja, kuljen aina mekko tai hame päällä. Sukkahousuja käytän syksy-kevät, kesäisin en. Enpä ole huomannut pimpsani menneen pilalle :D Ihan sama koskee rintaliivejä.

Vierailija
73/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös isorintainen ja ennen kuukautisia ainakin on niin kipeät tissit että yölläkin on oltava liivit

Vierailija
74/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Ei tulis mitään. D-kuppi eikä edes täyteläiset, vaan roikkuvat puolityhjät pussit. Toinen nänni sojottaa suoraan alas ja toinen alaviistoon. Liivit kun laittaa päälle, rintojen alareuna nousee varmaan 10-15cm ylemmäs. Kotona olen aina ilman liivejä, mutta ulos en lähtisi. 

Vierailija
75/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen aina ilman rintsikoita. Tosin kuppikoko on jotain AA70...

Viimeksi tuli hieman kiusaantunut olo, kun menin hierojalle, enkä muistanut laittaa mitään toppia/urheiluliivejä paidan alle.

76/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona ja lenkeillä en käytä liivejä. Töihin, lääkäriin ja muuhun " virallisempaan" paikkaan laitan. Kaupassakin voin käydä ilman. Rintani ovat jättisuuret ja roikkuvat, mutta mitäpä siitä.

Wau, kuulostat todelliselta feminiiniseltä jumalattarelta kauniilta kuin aamukasteinen kukkaketo!

Vierailija
77/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mitään. H-kupin rinnat. Rintaliivit on pakko olla.

Vierailija
78/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessa en pidä liivejä kotivaatteitten alla, koska liivit ovat todella epämukavat.

Mutta en muiden läsnöollessa pysty olemaan ilman. Jopa roskista viedessä on pakko liivit laittaa, ettei neidit hypi minne sattuu ja mitään näy läpi, jos vaikka joku kulkee pihalla samaan aikaan.

Vierailija
79/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkapääni kipeytyi kymmenisen vuotta sitten niin, ettei rintsikoita voinut pitää. Sen jälkeen olen pitänyt rintsikoita ainoastaan juhlavissa tilanteissa, arkielämässä en ollenkaan.

No hyvänen aika, sisko, kun olkaimettomia rintsikoita on ollut jo ties kuinka kauan.

Vierailija
80/154 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kulkea ilman rintsikoita. On isot rinnat.