En taida enää löytää seurustelukumppania
Pariutuminen muuttuu vuosi vuodelta vaikeammaksi. Olen ollut sinkkuna vuoden ja ainoat kerrat kun minua on lähestytty, on vastapuoli halunnut vain seksiä. Minulla on fiksuja, mukavia ja hyvännäköisiä ystäviä jotka ovat sinkkuja ja heillä sama tilanne. Miten nykyään olisi tarkoitus löytää itselleen kumppani? Tinderkin on vain seksiseuran hakuun..
Kommentit (27)
Miksi tapailet vain komeita top 10 miehiä vaikka itse olet tavis. Tavis miehet haluaa parisuhteen ja lapsiakin ehkä mutta teille naisille ei vaan kelpaa. Olette jonkin salimaken patjana vaan koska mies on komea.
Mitä vikaa seksissä on. Seksi on hienoin asia kannattaa harrastaa seksiä vaan usein vaikka mies ei halua seurustella.
Ei mulla muuta kirjoitti:
Mitä vikaa seksissä on. Seksi on hienoin asia kannattaa harrastaa seksiä vaan usein vaikka mies ei halua seurustella.
Jos haluaa parisuhteen, niin siinä vain rikkoo itsensä jos harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka kanssa haluaisi parisuhteen. Silloin pitäisi tajuta olla tapaamatta tuota ihmistä ja säästää itseään mielipahalta.
Enpä taida löytää minäkään, mutta olen totutellut ja tottunut ajatukseen, joten eipä tuo enää niin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä taida löytää minäkään, mutta olen totutellut ja tottunut ajatukseen, joten eipä tuo enää niin haittaa.
Kunpa pääsisin tuohon tilanteeseen. Oon vaan vi##untunut kaikille tutuille joilla kumppani ja kavereille jotka löytää kumppaneita. Inhottavaa olla näin katkeroitunut
Tinder paska rikkoo ihmisten elämän ja tyhmimmät kauppaa itseään siellä. Kyllä ennen oli paremmin, tavattiin irl maitolaiturilla tai tansseissa.
Romantikko n23
Ihanko vuoden jo 🥱