Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjeenvaihtokaverin veemäinen käytös

Vierailija
12.08.2023 |

Olemme olleet s-postikavereita jo kihta 10 vuoden ajan, mutta viimeaikoina minä olen ollut se aktiivisempi osapuoli kertomaan kuulumisia ja joskus myös tekstiviesteillä ollaan yhteydessä. Ihmettelin kun hänestä ei ollut yli puoleen vuoteen kuulunut mitään ja olin pari s-postiviestiä ehtinyt kirjoittaa siinä välissä. Kysyin txt kuulumiset ja kysyin että saiko s-postini ja kävi ilmi ettei hän enää pääse siihen s-postiin ja antoi uuden osoitteen. Kirjoitin sitten uudelleen kuulumisia pariin kertaan puolen vuoden sisällä, mutta vieläkään en saanut vastausta. Kun kysyin tekstiviestillä, niin sanoi suoraan ettei halua/jaksa enää kirjoitella/olla yhteyksissä, joten siksi ei ole kirjoitellut. Eli hän on suoraan siinä vaiheessa tiennyt että halua enää kirjoittaa kun antoi uuden s-postiosoitteen. Ei kuulemma halunnut loukata minua, joten siksi antoi s-postiosoitteen. Tämä aika veemäistä toimintaa, kun itse sitten ihan turhaan kirjoitin ja odotin kuulumisia, mutta eipähän hänellä ollut enää tarkoitus olla yhteyksissä. Ja s-postissa kerroin esim äitini äkillisestä kuolemasta eikä millään tavalla sitten ottanut edes osaa siihen. Jäi kyllä niin huono maku tästä, että on kyllä parempikin ettei olla enää yhteydessä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ja jatka eteenpäin!

Vierailija
2/2 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä olen myös usein ollut se kaveri, joka on vähän kuin "jätetty" niin, että on vain lopetettu vastaaminen. Se sattuu ihan tosissaan, vaikka usein tuntuu, että tällaisia ihmissuhteisiin liittyviä menetyksiä ei oikein oteta tosissaan. Asenne tuntuu monilla olevan, että kavereita kuuluukin tulla ja mennä, eikä kaveruus velvoita koskaan mihinkään. Ihmiset ovat kulutustavaraa, jonka voi heittää pois, kun se ei sovi enää elämäntyyliin.

Minulle noin kylmä suhtautumistapa ystävyyssuhteisiin oli liikaa. Ei ole enää ollut kavereita muutamaan vuoteen yhtä nettikaveria lukuunottamatta, mutta eipä tuollaisilla ystävyyksillä mitään teekään, jossa olet toiselle vain ajanvietettä sen aikaa, kun sattuu huvittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla