Onko tältä kesältä sellaista kokemusta muilla, että kaveri selittää kaksi tuntia omasta kesästään, matkoistaan, lapsistaan, tutuistaan, mutta ei kysy ainuttakaan kysymystä sinusta, kesäsi sujumisesta, tekemisistänne, tai lapsistasi
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mikset kertonut ap oma-aloitteisesti mitään vaan jäit odottamaan, että toinen kysyisi?
Ap on lapanen.
Päin vastoin. Mulla on tuttuja, jotka eivät oma-aloitteisesti kerro mitään itsestään. Luonnollisestikaan en utele, jos kerran eivät halua kertoa mitään, mutta onhan se aika kurjaa, kun kaikki puhuminen jää itselle, tai sitten istutaan tuppisuina. Tulee aika yksipuolinen olo. Itse kertoo kaikenlaista elämästään ja toinen ei jaa mitään.
Ite kukin seuransa valitsee. Siltä pohjalta ihmetyttää, miksi niin monella on valittamista seurastaan
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin. Mulla on tuttuja, jotka eivät oma-aloitteisesti kerro mitään itsestään. Luonnollisestikaan en utele, jos kerran eivät halua kertoa mitään, mutta onhan se aika kurjaa, kun kaikki puhuminen jää itselle, tai sitten istutaan tuppisuina. Tulee aika yksipuolinen olo. Itse kertoo kaikenlaista elämästään ja toinen ei jaa mitään.
On tuokin asenne omituinen. Ei ole pakko olla suu auki koko ajan ja jakaa.
Hyvin toimimatonta vuorovaikutusta sekä jatkuva höpinäsi että ap:n tuppisuisuus
Vierailija kirjoitti:
Mikset kertonut ap oma-aloitteisesti mitään vaan jäit odottamaan, että toinen kysyisi?
Ennole ap, mutta varmaan ei saanut suun vuoroa. Näin omalla kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu! Täällä! Lapsen kummi myös. Ei tulla kutsumaan 2v synttäreille, viimeksi peruivat, kun piti päästä ryyppäämään tms. Panostetaan tällä kertaa sellaisiin, joiden juhliin meitä on kutsuttu🥺🥺
Peruivat myös juhannuksena kylään tulon keksityillä tekosyillä (isoisä saattohoidossa. Ei ole vieläkään kuollut, ja tästä pari vuotta).
Tänä kesänä eivät viitsineet edes laittaa viestiä et kivaa kesää kummitytölle perheineen! Saati, että olisivat kylään saapuneet.
Päätetty että heitä ei enää pyydellä meille kyläilemään tms. mennä juhliinsa.
Se Oma Napa
Kuules nyt, saattohoitopäätös ei tarkoita etteikö sen saanut voisi piristyä ja porskuttaa pari vuotta ja ylikin.
Mutta toista kertaan saattohoitoon ei enää sitten pääse.
Mä oon varmaan selittäny liikaakin kesäkuulumisiani kaipaamalleni henkilölle 😅