Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tältä kesältä sellaista kokemusta muilla, että kaveri selittää kaksi tuntia omasta kesästään, matkoistaan, lapsistaan, tutuistaan, mutta ei kysy ainuttakaan kysymystä sinusta, kesäsi sujumisesta, tekemisistänne, tai lapsistasi

Vierailija
12.08.2023 |

Tulee oikein olo, että evvk.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, loppu otsikosta katkesi. Eli selittää monta tuntia itsestään, mutta ei kysy sanaakaan sinusta, kesästäsi, tai lapsistasi?

Jotenkin niin surullista🥺

Vierailija
2/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähipiirissä henkilö joka ei ole 20 vuoteen kysynyt minulta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemus.

Lapseni kummitäti. Ei kysynyt 3kk aikana kertaakaan miten lapsi voi? Tai mitä hänelle tai meille kuuluu.

Ei tullut kylään perheensä kanssa, vaikka esitettiin kaksi kertaa kutsu.

Kun nähtiin, selitti suu vaahdossa omista asioistaan Surullinen olo tuli ennen kaikkea lapseni puolesta💔💔💔💔💔 Lapseni, jonka kummi hän on, mutta EVVK myös.

Vierailija
4/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kertonut ap oma-aloitteisesti mitään vaan jäit odottamaan, että toinen kysyisi?

Vierailija
5/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän miettii varmaan, että miksi olet mykkä etkä puhu mitään itsestäsi, vaikka hän on jo kaksi tuntia antanut hyvää esimerkkiä. Että aika toivoton tapaus olet.

Vierailija
6/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Tai jos kysyvät, niin vain siksi, että ollessasi vastaamassa saavat keskeyttä ja kertoa miten heillä asia on.

Vierailija
7/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, loppu otsikosta katkesi. Eli selittää monta tuntia itsestään, mutta ei kysy sanaakaan sinusta, kesästäsi, tai lapsistasi?

Se luulee ettei ap llä ole mitään kerrottavaa.

Vierailija
8/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän miettii varmaan, että miksi olet mykkä etkä puhu mitään itsestäsi, vaikka hän on jo kaksi tuntia antanut hyvää esimerkkiä. Että aika toivoton tapaus olet.

Kun oli 1,5h selittänyt, eikä ollut koko kesänä toivottanut mitään esim mukavaa kesää teidän perheelle tai hyvää juhannusta niin en viitsinyt enää alkaa selittämään meidän, tai hänen kummilapsensa tekemisistä mitään. Menee niin yli

Vierailija
9/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Täällä! Lapsen kummi myös. Ei tulla kutsumaan 2v synttäreille, viimeksi peruivat, kun piti päästä ryyppäämään tms. Panostetaan tällä kertaa sellaisiin, joiden juhliin meitä on kutsuttu🥺🥺

Peruivat myös juhannuksena kylään tulon keksityillä tekosyillä (isoisä saattohoidossa. Ei ole vieläkään kuollut, ja tästä pari vuotta).

Tänä kesänä eivät viitsineet edes laittaa viestiä et kivaa kesää kummitytölle perheineen! Saati, että olisivat kylään saapuneet.

Päätetty että heitä ei enää pyydellä meille kyläilemään tms. mennä juhliinsa.

Se Oma Napa

10/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kertonut ap oma-aloitteisesti mitään vaan jäit odottamaan, että toinen kysyisi?

Tästä oli samansuuntaista juttua toisessa ketjussa. Nää on niitä ihmisiä, joita ei todennäköisesti kiinnosta pätkääkään, mitä toiselle kuuluu. Eikä tälle lajille ole edes mahdollista puhua, kun mihinkään väliin ei mahdu sanaakaan. Se on aivan älytöntä, kun puhetta tulee kuin ripulia. Meillä kävi kylässä kerran eräs pariskunta, rouva oli normaali, mutta mies puhui lakkaamatta koko ajan, K-O-K-O ajan, jatkuvasti, taukoa sen verran, että nielaisi tarjoiluja. Mä mietin, että tää voi olla totta. Se oli lähes hysteeristä, ei puhetyyli, vaan asioiden määrä. Aiheesta toiseen ihan lennosta. Uskomatonta tosissaan.

Vierailija
11/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri aikaisemmasta työpaikasta: lähettää epäsäännöllisin väliajoin pitkiä sähköpostiviestejä omista kuulumisistaan, pääsääntöisesti omista ja perheenjäsentensä terveysvaivoista ja muista ongelmista. Ei ole tippaakaan kiinnostunut siitä, mitä minulle kuuluu, eikä kommentoi mitenkään, jos yritän kertoa omista asioistani. Lähinnä mietin, miksi ylipäänsä vaivaudun vastaamaan hänelle mitään.

Vierailija
12/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun oli 1,5h selittänyt, eikä ollut koko kesänä toivottanut mitään esim mukavaa kesää teidän perheelle tai hyvää juhannusta niin en viitsinyt enää alkaa selittämään meidän, tai hänen kummilapsensa tekemisistä mitään. Menee niin yli

Okei, ymmärrän tuskasi. 

Mutta jos tätä haluaa ajatella silleen kiltisti, niin ei välttis ole kyse siitä että hän on itsekeskeinen munapää. Hänellä saattaa olla erilainen kommunikointityyli. Siis sellainen missä kukin puhuu oma-aloitteisesti ilman eri kyselemisiä.

Tai sit hän on vaan ikävä pikku kakkiainen.

Vierailija
13/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri selittää itsestään ja lisää väliin "ai kauhea, taas mä vaan puhun itestäni! Mitä sulle kuuluu?" ja sen jälkeen kun olen vastannut yhdellä lauseella hän jatkaa höpötystä omista ongelmistaan. Sitten lopussa hän alkaa vaikeroida kuinka syyllinen olo hänellä on siitä että "kuormittaa" ystäviään ongelmillaan mikä oikeastaan vaan tekee hommasta kahta rasittavampaa. 

Vierailija
14/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tämmöinen..tiedostan sen ja jälkeenpäin mietin oi miksi miksi..jotenkin niin innostun ja sitten puhun päälke ja yli ja keskeytän ja kerron omaani juttua. Päätän auna, että nyt olet hiljaa..se on tosi vaikeaa kun kuuntelen ja koko ajan tekee mieli sanoa jotain🙈Ei sitä voi ymmärtää kukaan kuka ei ole tämmöinen..se ei ole ilkeyttä eikä ettei kiinnosta..sitä vaan on niin siitä omasta jotenkin innoissaan..

Vierailija
15/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu! Täällä! Lapsen kummi myös. Ei tulla kutsumaan 2v synttäreille, viimeksi peruivat, kun piti päästä ryyppäämään tms. Panostetaan tällä kertaa sellaisiin, joiden juhliin meitä on kutsuttu🥺🥺

Peruivat myös juhannuksena kylään tulon keksityillä tekosyillä (isoisä saattohoidossa. Ei ole vieläkään kuollut, ja tästä pari vuotta).

Tänä kesänä eivät viitsineet edes laittaa viestiä et kivaa kesää kummitytölle perheineen! Saati, että olisivat kylään saapuneet.

Päätetty että heitä ei enää pyydellä meille kyläilemään tms. mennä juhliinsa.

Se Oma Napa

Kuules nyt, saattohoitopäätös ei tarkoita etteikö sen saanut voisi piristyä ja porskuttaa pari vuotta ja ylikin.

Vierailija
16/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikoinaan. Kammottavan itserakas ihminen, hän tiesi aina parhaiten, valitsi aina parhaat koulut, parhaat kumppanit. Omasta mielestään oli erinomainen ystävä, no ei ollut. Ei osannut olla tippaakaan ystävä, olin hälle hyödyke. Jätin lopulta vastaamatta hänelle kokonaan, kun ei ottanut sanomisiani lainkaan huomioon. Kysyi kyllä, miten voin, sain ehkä sanan sanottua ja sitten alkoi hän, hän, hän -litannia.

Vierailija
17/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tämmöinen..tiedostan sen ja jälkeenpäin mietin oi miksi miksi..jotenkin niin innostun ja sitten puhun päälke ja yli ja keskeytän ja kerron omaani juttua. Päätän auna, että nyt olet hiljaa..se on tosi vaikeaa kun kuuntelen ja koko ajan tekee mieli sanoa jotain🙈Ei sitä voi ymmärtää kukaan kuka ei ole tämmöinen..se ei ole ilkeyttä eikä ettei kiinnosta..sitä vaan on niin siitä omasta jotenkin innoissaan..

Entäs kun toinen voi olla yhtä innoissaan omistaan, etkä kuuntele. Tämäkin on opeteltava taito, eikä voi vaan mennä sen taakse, "että mä vaan nyt oon tällainen."

Vierailija
18/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemus.

Lapseni kummitäti. Ei kysynyt 3kk aikana kertaakaan miten lapsi voi? Tai mitä hänelle tai meille kuuluu.

Ei tullut kylään perheensä kanssa, vaikka esitettiin kaksi kertaa kutsu.

Kun nähtiin, selitti suu vaahdossa omista asioistaan Surullinen olo tuli ennen kaikkea lapseni puolesta💔💔💔💔💔 Lapseni, jonka kummi hän on, mutta EVVK myös.

Miksi odotat jotain kummilta?

Vierailija
19/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että siihen saa sanaa väliin kun tommonen puhuu puhuu puhuu puhuu...Mä yleensä pelaan tai jotain muuta samalla, välillä sanon "eikä, oho, aikauhheeta,jopas oli" ja täydestä menee! Toimii puhelimessa siis.

Vierailija
20/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se luulee ettei ap llä ole mitään kerrottavaa.

Eikä mikään ihme. Eihän tässäkään VIESTIkentässä mitään ollut.