Oltiin puhuttu että lähdetään erääseen tapahtumaan ja yhtäkkiä puoliso vain otti ja lähti yksinään
Että sillä lailla. Veti vaatteet päälle ja lähti mitään sanomatta.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähde sinä myös sinne tapahtumaan. Et kai vaan jää nyt kotiin?
Jäin kotiin, koska fiilis meni :( Ap
No olisit mennyt vaan.
No paljonko Ap oli ottanut pohjia ennen lähtöä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies perui lähdön viihteelle kun kaveri ei lähtenytkään, vaan olisi pitänyt olla vain minun kanssa. Että eiku vaan meikkejä pesemään. Harmi kun ei ole omia ystäviä tällä paikkakunnalla.
Ap:lla vielä pahempi juttu. Vakavan keskustelun paikka, tuo on vähän niinku se täällä paljon keskusteltu eksyttäminen.
Minkä ihmeen takia et mennyt yksin?? Tapahtumiin voi oikein hyvin mennä, aina niissä juttuseuraa löytää. Ja tarviiko josatain esityksestä nauttimiseen edes ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ap jos ollaan jonnekkin menossa ja tapahtuma alkaa, niin pitää olla valmiina lähtemään sinne. Jos ei ole, niin ei ehdi sinne.
No sit voi sopia, että nähdään paikan päällä myöhemmin, jos toisella on niin kova hinku, ettei voi odottaa toisen laittautumista. Ap:n mies ei tainnut sopia asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähde sinä myös sinne tapahtumaan. Et kai vaan jää nyt kotiin?
Flow?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aloitukset ovat aina "puolisosta". Puoliso sitä ja tätä. Ei ole miestä, naista, neutraalia, henkilöä, pelkästään puoliso. Hoetaan nyt sitten sitä sanaa vaan lisää.
Minä käsitän puolison aviopuolisoksi. Nykyään puhutaan jo seurustelusuhteessa puolisoista. Ota näistä sitten selvää, minkälainen puoliso on kyseessä, jos edes kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies perui lähdön viihteelle kun kaveri ei lähtenytkään, vaan olisi pitänyt olla vain minun kanssa. Että eiku vaan meikkejä pesemään. Harmi kun ei ole omia ystäviä tällä paikkakunnalla.
Ap:lla vielä pahempi juttu. Vakavan keskustelun paikka, tuo on vähän niinku se täällä paljon keskusteltu eksyttäminen.
Sama käynyt minulle uudenvuoden aattona. Ilmeisesti olen niin tylsää seuraa että mies jäi mieluummin pelaamaan tietokoneella kuin olisi lähtenyt kahdestaan kanssani ulos. Sitten ei ymmärtänyt yhtään miksi pahoitin mieleni asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aloitukset ovat aina "puolisosta". Puoliso sitä ja tätä. Ei ole miestä, naista, neutraalia, henkilöä, pelkästään puoliso. Hoetaan nyt sitten sitä sanaa vaan lisää.
Ei kai näissä alotuksissa ole väliä sukupuolella? Puoliso voi olla avopuoliso tai aviopuoliso, eli astetta vakavammasta kyse kuin pelkästä seurustelukumppanista.
Itse tämmöisissä tapauksissa eläisin omaa elämääni. Meneisin sinne tapahtumaan mutta en tosiaankaan etsisi sitä kumppania tai hänen seuraansa vaan vaan etsisin seuraa ja pitäisin hauskaa. Kotiin sitten omia matkoja. Samoin jos miestä ei kiinnosta lähteä kun kaveri peruu niin menisin yksin. Ja jatkossa suunnittelisin menoni itse ja omaehtoisesti ottamatta edes kumppania yhtälöön mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Melkein yhtä tyhmä kuin "partneri".
Joko olette puhuneet tapahtuneesta?