Pesetkö kädet saippualla wc-käynnin jälkeen?
Kommentit (46)
Tottakai. Sitä varten vessassa on sekä palasaippua että nestesaippua ja puhdas käsipyyhe.
En pese kun en kuse käsilleni. Liika hygienia tekee vaan hallaa.
pisu, pelkällä vedellä
2 hätä, saippuapesu
Nykyään ehdottomasti pesen. Ennen en pessyt, ajattelin tyhmällä tavalla itsekkäästi. Nyt ajattelen fiksulla tavalla itsekkäästi, kun tiedostan, että ne vessapöpöt kulkeutuvat käsissäni kotona kaikkeen mihin kosken ja sitä kautta esim. omiin silmiini, jos yöllä niitä hieron näpyteltyäni puhelinta, jota olen käsitellyt vessakäsillä.
Tottakai. Ja pesen kotiin tullessa. Pesen kun olen tehnyt pihatöitä. Pesen kun olen laittanut tiskit koneeseen. Pesen kun likaisia boksereita on laitettu koneeseen. Pesen kun olen vessat pessyt. Pesin, kun kävin just ikkunat pesemässä ulkopuolelta.
Sairaalassa töissä ja sielläkin tulee pestyä. En täysin pöpöfriikki ole, mutta ilman koronaakin on selvitty.
Nyt on muutama viikko ollut pakko pestä kun on näkynyt jotain matoja. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ehdottomasti pesen. Ennen en pessyt, ajattelin tyhmällä tavalla itsekkäästi. Nyt ajattelen fiksulla tavalla itsekkäästi, kun tiedostan, että ne vessapöpöt kulkeutuvat käsissäni kotona kaikkeen mihin kosken ja sitä kautta esim. omiin silmiini, jos yöllä niitä hieron näpyteltyäni puhelinta, jota olen käsitellyt vessakäsillä.
Omia pöpöjähän ne on, joten en näe mitään ongelmaa.
Pesen kaikilla vessakäynneillä saippualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eri kehonosien tai röörien pöpöjä kannata tieten tahtoen kuljettaa paikasta toiseen. Tulee tulehduksia.
Vierailija kirjoitti:
En vaan näin.https://youtu.be/-I6CNpcbX0A
Ääks, ei käytä saippuaa ja lisäksi vesipesun jälkeen sulkee hanan kädellä. Itse laitan kyynärpäällä hanan kiinni.
Pesen kyllä saippualla joka kerta kotonakin. Just ostin rustasta neljä purkkia käsisaippuaa. Siellä maksaa euron pullollinen mikä on minusta melko halpa.
Kerran viikossa pesen käteni korkeintaan. En ole bakteerikammoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eri kehonosien tai röörien pöpöjä kannata tieten tahtoen kuljettaa paikasta toiseen. Tulee tulehduksia.
Höpöhöpö
No en tietenkää. Ja jos jotain tahroja tulee sormiin, niin pyyhkäsen paperilla. Yritän säästää vettä.