Matti ja Teppo viimeisellä keikalla Nurmijärvellä- EI NÄIN
Keikka oli hyvä ei siinä mitään. Keikka ilmoitettu siis viimeiseksi heidän urallaan. Minä aikuisena ymmärrän harmituksen jos en saa nimmaria tai kuvaa keikan jälkeen, mutta siellä oli lapsia/aikuisia down syndrooma ja vammaisia muutamia. Ei meitä todellakaan ollut jonoksi asti. Miksi markkinointi ei ollut edes keksinyt antaa vaikka valmiiksi allekirjoitettuja kuvia odottajille?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jotkut nimmarit?
Laita mulle, missä sut voi tavata?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ees menee tonne
Matti & Teppo ovat saaneet somen jne. kautta nuoria faneja.
Minusta oli tosi ikävä selittää faneille etteivät saaneet edes sitä valokuvaa tai nimikirjoitusta. Yhdellä pojalla oli paperi ja kynä valmiina. Se että ovat vammaisia ei poista heidän ihmisyyttään.
T.ap
Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat varmasti väsyneitä jo.
Kyllä mä aikuisena ymmärrän etteivät jaksa keikan jälkeen tulla, mutta noille lapsille olisi voinut vaikka järjestyksenvalvoja antaa valmiiksi allekirjoitetun kuvan. Odottivat turhaan ja keikka oli siis viimeinen.
Ap
Ennemminkin vanhuksille ja yli viisikymppisille oliI pitänyt antaa. Ne on fanittaneet vuosikymmeniä.
Ei lapset noita juuri eswa tunteneet.
Matti on todennäköisesti todella sairas ja Ap kehtaa valittaa kun ei saanut nimmaria?
Matin ja Tepon kotisivut on poistettu ja lähipiiri vaikenee. Syyskuussa kerrottiin, että Matilla on vaikeuksia suoriutua päivittäisistä askareista ja oli menossa isompiin tutkimuksiin, joten eiköhän sieltä ole tullut jokin ikävämpi diagnoosi. Voimia Matille (ja Tepolle perheineen).
Vierailija kirjoitti:
Matti on todennäköisesti todella sairas ja Ap kehtaa valittaa kun ei saanut nimmaria?
Matin ja Tepon kotisivut on poistettu ja lähipiiri vaikenee. Syyskuussa kerrottiin, että Matilla on vaikeuksia suoriutua päivittäisistä askareista ja oli menossa isompiin tutkimuksiin, joten eiköhän sieltä ole tullut jokin ikävämpi diagnoosi. Voimia Matille (ja Tepolle perheineen).
Olisiko muistisairaus...Eli ei kyllä enää keikat onnistu. Mutta kyllä fanit ansaitsisivat tietää...
Vierailija kirjoitti:
Et voi tulla rajan taa
Hyvä 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli tosi ikävä selittää faneille etteivät saaneet edes sitä valokuvaa tai nimikirjoitusta. Yhdellä pojalla oli paperi ja kynä valmiina. Se että ovat vammaisia ei poista heidän ihmisyyttään.
T.ap
Onko esiintyjillä jokin velvollisuus jakaa nimmareita? He tulivat esiintymään ja siitä heille maksettiin.
vaan koska ovat vammaisia ei tarkoita että he saisivat enemmän oikeuksia kun muut
Matti, Teppo, oliko mukana myös Seppo?
Threeeesome. Lavalla.
Vierailija kirjoitti:
T.ap
vaan koska on vammasia ei tarkota että ne saidi enemmän oikeuksia kun muut
Kyrpiintyneen näkösiä kundeja noi ollu jo pitkään!
Onko Matilla haimasyöpä joka levinnyt? Kuulin huhun. Tietääkö joku?
Matti ja Teppo esiintyivät Ap:n viimeisellä keikalla?