Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustajohdolta avoin kirje perussuomalaisille: "Saivatko ihmiset, mitä he tilasivat?"

Vierailija
12.08.2023 |

"Hallitusohjelma ei tuokaan polttoaineen hinta-alea, vaan lääkkeiden hinnan nousun. Leikkaatte perusturvasta ja -palveluista ja keskitätte lähipalveluja. Maa- ja metsätaloudesta leikataan. Samalla annatte parhaiten pärjääville mittavia verohelpotuksia. Näinkö tavallisten suomalaisten puolta pidetään?"

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/keskustajohdolta-avoin-kirje-perussuom…

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain juuri sen minkä halusin. Halusin puolueen joka lyö kiilaa väliin yhtenäiseen vihervasemmiston kulttuurinsuojelupelleilyyn, nyhtökaurapelleilyyn, jne.

Tämä maininta nyhtökaurasta ei ole eka kerta, kun tulee mieleen, että täällä pyörii jengi lihankasvattajia, jotka vihaavat kasvissyöjiä ja kaikkea "ituhippeilyä", koska sellainen vie heiltä tuloja.

Eivät ikinä anna hyviä perusteluja sille, miksi niitä vihaavat.

Maanviljelijät ovat viherituhippejä ja kaurapuuroa syövät tosimiehet vievät meidän ylipainoisten ja impotenttien laardinahmijoiden naiset!

Vierailija
162/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan nykyistä hallitusta koska haluan että verotusta kevennetään. Haluan että työnteko on kannattavaa suomessa. Edellinen hallitus ei sitä asiaa ajanut yhtään.

Olen itse alempaa keskiluokkaan kuuluva joka käyttää autoa työmatkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö se muka tulee yllätyksenä että tämän hallituksen on pakko leikata? Orpohan on siitä paasannut jo ennen vaaleja myös niiden jälkeen että kiva velkarallirahalla elo on tien päässä ja rajujakin leikkauksia on tehtävä.

Äkkiä ne unohtuvat edellisen hallituksen aikaiset karmeat ajat hurjine sähkön hintoineen ja muut hintojen hullut nousut.

Voisihan sitä rahaa ottaa vaikka nostamalla pääomatulojen verotusta, eikä kaikkein heikoimmassa asemassa olevilta? Onko liian villi ajatus?

Vierailija
164/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan nykyistä hallitusta koska haluan että verotusta kevennetään. Haluan että työnteko on kannattavaa suomessa. Edellinen hallitus ei sitä asiaa ajanut yhtään.

Verotus kevenee tavallisella palkalla n.20€/ kk. Kaikki kiristykset ja kurjistukset syö tuon heti alkuun. Aivan yhtä tyhjän kanssa joten voisitte lopettaa koko asiasta puhumisen. Toki jättipalkoilla hyöty on suurempi, koska kevennys on prosentuaalinen. Arvovalinta sekin.

Vierailija
165/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oppositio puolueet on nyt kokoajan äänessä ja eikö ne jo osoittanut mieltäkin kaduilla? 

Miksi edellisin hallitusken aikana oppositio puolueet ei osoittanut mieltä tai jatkuvasti haukkunut hallitusta?

Nykyiset oppositiossa olevat puolueet on aika agressiivisia.

Olitko koomassa viimeiset neljä vuotta?

Vierailija
166/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verotus kevenee tavallisella palkalla n.20€/ kk. Kaikki kiristykset ja kurjistukset syö tuon heti alkuun. Aivan yhtä tyhjän kanssa joten voisitte lopettaa koko asiasta puhumisen. Toki jättipalkoilla hyöty on suurempi, koska kevennys on prosentuaalinen. Arvovalinta sekin.

Helpotus sekin on että verotus kevenee ja toivon että myös polttoaineen verotusta kevennetään koska autolla menen töihin päivittäin. Mitä kiristystä ja kurjistusta minulle alempaan keskiluokkaan kuuluvalle palkansaajalle on tulossa?

Vierailija
167/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin sinimustafassarit saivat tilaamansa.

Vierailija
168/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö se muka tulee yllätyksenä että tämän hallituksen on pakko leikata? Orpohan on siitä paasannut jo ennen vaaleja myös niiden jälkeen että kiva velkarallirahalla elo on tien päässä ja rajujakin leikkauksia on tehtävä.

Äkkiä ne unohtuvat edellisen hallituksen aikaiset karmeat ajat hurjine sähkön hintoineen ja muut hintojen hullut nousut.

Voisihan sitä rahaa ottaa vaikka nostamalla pääomatulojen verotusta, eikä kaikkein heikoimmassa asemassa olevilta? Onko liian villi ajatus?

Se voisi olla vaihtoehto koska persut eivät halua puuttua veroparatiisien kautta kulkevaan veronkiertoon tai ympäristölle ja kilpailulle haitallisten yritystukien poistamiseen.

Vierailija
169/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin sinimustafassarit saivat tilaamansa.

Odota nyt hyvä ihminen hallituksen anti-rasistista tiedoksiantoa joka tulee syyskuun alussa. Voi olla, että sinimustafassarit pettyvät siihen jos kuvittelivat, että oikeistolaisuus ja nössönassettelu on jotenkin sama asia.

Vierailija
170/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotus sekin on että verotus kevenee ja toivon että myös polttoaineen verotusta kevennetään koska autolla menen töihin päivittäin. Mitä kiristystä ja kurjistusta minulle alempaan keskiluokkaan kuuluvalle palkansaajalle on tulossa?

Polttoaineiden veroale tulee olemaan 0,01-0,02 euroa eikä näy pumpulla eli hyödyttää lähinnä öljyntuottajamaiden eliittiä. Julkisten palveluiden leikkaukset kohdistuvat myös keskiluokkaan. Puhumattakaan siitä, että kotimaista kysyntää leikataan mikä johtaa palvelualojen tuhoon ja Suomen talouden syöksykierteeseen.

Vierailija
171/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pitää kenekin puolia. ? Tämän hallituksen politiikka on valheellista ja epäuskottavaa katseltavaa. Kuinka Kokoomus yksin voi olla oikeassa.? Missä ovat ne Mariinin hallituksen Miljardit.? Voidaanko Suomalaisia rangaista viime halituksen julmista virheistä (Tuppurainen ja kumppanit) teoista. Minusta on väärin ettemme me kansalaiset voi enää äänestää TÄÄLLÄ MAASSAMME ilman ULKOA tulevien "vaalihäirinnän päättäjien" puuttumista. ENTÄ pressavaalit . . . .USAn mallinnus voimassako.?

Vierailija
172/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttoaineiden veroale tulee olemaan 0,01-0,02 euroa eikä näy pumpulla eli hyödyttää lähinnä öljyntuottajamaiden eliittiä. Julkisten palveluiden leikkaukset kohdistuvat myös keskiluokkaan. Puhumattakaan siitä, että kotimaista kysyntää leikataan mikä johtaa palvelualojen tuhoon ja Suomen talouden syöksykierteeseen.

Parempi sekin on kuin se että hinnat nousee. Edellisen hallituksen aikana polttoaineenverotus ja sähkönverotus kasvoi. 

Vierailija
173/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne lässyttää? Eihän hallitus ole edes vielä aloittanut työtään. 😂

Vierailija
174/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voisi olla vaihtoehto koska persut eivät halua puuttua veroparatiisien kautta kulkevaan veronkiertoon tai ympäristölle ja kilpailulle haitallisten yritystukien poistamiseen.

Veroparatiisit ovat näiden aikamme pommittajien "turvallisin " paikka pitää visusti tallessa  ne rahat joita ovat kansalta "onnistuneella politiikallaan" huijanneet. Kohta loppuu paratiisisaaret kun näitä huijareita tulee lisää. Sijoittavat rahat itään ja valtaavat, Afkanistanin kaltaisia maita ryöstettäväkseen.!

Vierailija
175/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kepu vieläkään ymmärrä ettei Persut ole mikään sossupummien tai kunnan suojatyöpaikoissa olevien puolue. Kepun äänestäjille ei ole maailman tärkein asia kunnantyöpaikat tai onko kunnan terveyskeskuksessa (joka on lähinnä vanhainkodin sairasosasto )yöpäivystys. Kun todelliset hätätapaukset viedään kuitenkin aina sairaalaan.

Vierailija
176/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuli paremmin sitä mitä tilattiin kuin edellisen hallituksen aikana. Silloin äänestimme eduskuntavaaleissa vankan porvarienemmistön, mutta saimme Suomeen vasemmistolaisimman hallituksen ikinä. Tästä saamme kiittää nimenomaan kepua, joten tätä keskustelua heidän ei ehkä olisi kannattanut avata.

Vierailija
177/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Perussuomalainen puolue sai mitä tilasi.

Ikävä kyllä äänestäjät menivät halpaan pensan hintaan.

Herranjumala. Hallitus juuri saatu kokoon.Odottakaa ja antakaa heille työrauha ja aikaa yrittää paikata tämä haavoitettu maa! Ei sitä muutamassa kuukaudessa tehdä. Lopettakaa ajojahti nyt!

Aivan. Ei saa sanoa ääneen, että persut leikkaa pienituloisilta. Joku äänestäjä voisi vaikka pahoittaa mielensä puhumattakaan persuparoista hallituksessa. Kyllä poliitikoilla on oikeus syödä sanansa ilman arvostelua.

Marinin jäljet tässä vielä ainakin vuoden.Miksi ette kitisseet hänen virka aikana.Onneksi ei onnistunut lahjottamaan Horneteja Ukrainaan! Niin sairasta politiikkaa kuin hän veti . 

Sieltähän taas putkahti yksi venäjämielinen persu. Sinusta olisi ollut katastrofi jos Ukraina olisi saanut Horneteja maataan puolustamaan. Tosin eihä Sanna niitä edes tarjonnut vaan kysyttäessä sanoi, että asiasta voitaisiin ehkä keskustella (mikä oli kohtelias kielto).

Enstenkään en asu Suomessa enkä äänestä siellä, mutta presidentti pysäytti Marinin lahjan! Se on totuus. 

Sinun tietosi lienevät sitten jonkinlaista toisenkäden tietoa tai sitten kielitaitosi on jo ruostunut. Marinhan kysyttäessä sanoi kohteliaasti, että asiasta voidaan toki keskustella. Minun arvioni mukaan se oli kyllä kohtelias kielto kysyjälle.

Vierailija
178/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko ihan aikuisten oikeasti, että sinun verotustasi kevennetään? Ei varmasti vähennetä ainakaan siinä määrin, että sillä olisi sinun taloudellesi minkäänlaista käytännön merkitystä. 

Vierailija
179/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänä kansallismielisenä ihmisenä voisit äänestää muullakin kuin omalla lompakollasi. Ajattele niitä satojatuhansia, jotka menettävät huomattavasti enemmän esim asumistuen vähennyksen kautta.

Vierailija
180/180 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin on kuin se että hinnat nousee. Edellisen hallituksen aikana polttoaineenverotus ja sähkönverotus kasvoi. 

Vahinko vaan, että yksinkertainen persukadunmies kuvitteli, että bensan hinta tulee nimenomaan laskemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä