Onko täällä naimisissa olevia seksittömiä?
Onko ketään pariskuntaa, joilla ei ole ollut useisiin vuosiin kertaakaan seksiä puolisonsa kanssa vaikka kumpikin terveitä ja kykeneviä seksiin? Syyt miksi ei ole ollut?
Kommentit (10)
Täällä on M53. Vaimoa ei seksi kuulemma kiinnosta. Hänen mielestään minun pitää tottua siihen, että häntä ei peuhaaminen enää kiinnosta. Taidan etsiä lämpöä ja läheisyyttä muualta.
Vaikka kuinka monta, myöntää ei voi kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Täällä on M53. Vaimoa ei seksi kuulemma kiinnosta. Hänen mielestään minun pitää tottua siihen, että häntä ei peuhaaminen enää kiinnosta. Taidan etsiä lämpöä ja läheisyyttä muualta.
M50+ ja ihan sama juttu. Kiva nuorempi vaimo mutta halut sillä 0:ssa jo toista vuotta. Nyt puhuu estrogeenijorvaushoidon aloittamisesta, muista syistä.
Liian myöhään, kaikki on jo menetetty ja lopussa yämä stoori.
Täällä löytyy myös yksi M49. Ei vaan puolisoa kiinnosta. Netflix ja somen hassut videot tärkeämpiä.
Itseä kiinnostaisi ihan kaikki. Enkä ole päästänyt itseäni lösähtämään hyväkuntoinen lihaksikas aikuinen mies. Ja teen varmasti osani kotitöistä.
Toki täällä tämä väännetään jotenkin minun syykseni. No se ei yllätä.145
Vierailija kirjoitti:
Täällä löytyy myös yksi M49. Ei vaan puolisoa kiinnosta. Netflix ja somen hassut videot tärkeämpiä.
Itseä kiinnostaisi ihan kaikki. Enkä ole päästänyt itseäni lösähtämään hyväkuntoinen lihaksikas aikuinen mies. Ja teen varmasti osani kotitöistä.
Toki täällä tämä väännetään jotenkin minun syykseni. No se ei yllätä.145
Aina ei onnistu. Vaimolle vain selväksi, että eiköhän tämä ollut tässä, kun en saa sinua kiinnostumaan seksistä. Ilman seksiä en ole, joten etsin sellaisen joka minua haluaa. Reilu meininki ja vaimo selkä seinää vasten. Silloin vaimon pitää punnita haluaako pitää sinut vaiko ei. Jos haluaa, niin silloin hänen pitää alkaa haluamaan sinua myös koska muuten sanojesi mittaisena miehenä poistut kuvioista. Jälkimmäinen voi olla hyvä boosti, että olet oikeasti mies joka pitää puolensa ja välittää.
On oma vika ja maitoilua, jos et tee mitään ja tyydyt vain lapasena tilanteeseen. Sitä ei arvosta kukaan nainen. Tiedä vaikka vaimon perimmäinen syy olisi siinä, ettei mies ärähtä ja näytä kaapin paikkaa.
Varmasti paljonkin, koska se hääkakun ainesosa vie seksihalut kaikilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti paljonkin, koska se hääkakun ainesosa vie seksihalut kaikilta naisilta.
No näinhän se on, jos oma suhde on epäonnistunut, niin kaikilta naisilta katoaa seksihalut naimisiin mentyä. Mutta kun ei katoa, etsi parempi ja sopivampi nainen. Josko vaikka menisi naimisiin rakkaudesta ja sellaisen nainen kanssa joka itseään himoaa ja haluaa seksiä. Jättäisi ne muut kriteerit vähän vähemmälle.
Melko vähän, sillä erohan tuollaisesta seuraa.