Keskustajohdolta avoin kirje perussuomalaisille: "Saivatko ihmiset, mitä he tilasivat?"
"Hallitusohjelma ei tuokaan polttoaineen hinta-alea, vaan lääkkeiden hinnan nousun. Leikkaatte perusturvasta ja -palveluista ja keskitätte lähipalveluja. Maa- ja metsätaloudesta leikataan. Samalla annatte parhaiten pärjääville mittavia verohelpotuksia. Näinkö tavallisten suomalaisten puolta pidetään?"
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/keskustajohdolta-avoin-kirje-perussuom…
Kommentit (180)
Kepu on tässä kyllä aivan oikeassa. Ei tullut halpaa pensaa. Tuli vaan persuloidien halpaa uhriutumista ja ulinaa. Mutta sitähän hallalahkolaiset äänestivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä tapahtunut mitään. Odotan nyt niitä päätöksiä ensin. Mua ei haittaa leikkaukset tällä kertaa. Ei kohdistu minuun. Veroalea odotan ja parempaa mm.politiikkaa.
Ihan ok mulle. Mä varastan sun autosta katalysaattorin, sun polkupyörän ja mitä nyt sattuu löytymään.
Just tuon takia mä niitä persuja äänestinkin. Pyöräni rikottiin ja osia varastettiin. Toivon, että persut lisää niitä poliiseja nyt oikeasti.
Unohtamatta asumistuen ja työttömyysturvan leikkauksia ja lapsikorotusten poistamista. Ja sitä, että sote-palveluista leikataan valtavasti.
Purra sanoi ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikkaaminen käy.
Kertoiko persut totuuden linjastaan ennen vaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä tapahtunut mitään. Odotan nyt niitä päätöksiä ensin. Mua ei haittaa leikkaukset tällä kertaa. Ei kohdistu minuun. Veroalea odotan ja parempaa mm.politiikkaa.
Odotat muun muassa parempaa politiikkaa?
Persulit on surkein puolue ikinä. Ei ole agendaa, josta möyhätä, kun on vallan kahvassa ja tarttis tehrä jotain. PS myötäilee isorikkaita seuraavat neljä vuotta ja todennäköisesti hajoaa siinä rytäkässä sisäisiin ristiriitoihinsa. Kenttäväki kun ei saa yhtään mitään paitsi leikkauksia ja kurjistamista, mutta eduskuntapersuille siunaantuu hilloa.
Tärkeintä on että perussuomalaisten puolue-eliitti voi jatkaa hyvin palkattua rypemistään ja mölinäänsä. Sikäli saivat mitä tilasivat.
Vierailija kirjoitti:
Ne 55c korotukset polttoaineisiin peruttiin, muuten olisi tullut ensi tammikuussa. Eli valtavat hyödyt autoilijoille kun PS hallituksessa.
Berätta gärna mera om den bravaden. Det enda som jag vet om pensa just nu är det att den kostar ca. 2,3 €/l då man tankar något av flytetygen idag. Jag tycker att det är mycket.
Persujen olisi ollut hyvää aikaa nostaa mm-politiikka esille, mutta sen tekikin Soininvaara. Mites tässä nyt näin kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok mulle. Mä varastan sun autosta katalysaattorin, sun polkupyörän ja mitä nyt sattuu löytymään.
Just tuon takia mä niitä persuja äänestinkin. Pyöräni rikottiin ja osia varastettiin. Toivon, että persut lisää niitä poliiseja nyt oikeasti.
Rikollisuus lisääntyy enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain juui sen minkä halusin. Halusin puolueen joka lyö kiilaa väliin yhtenäiseen vihervasemmiston kulttuurinsuojelupelleilyyn, nyhtökaurapelleilyyn, jne.
Tyypillistä persulle. Ei halua rakentaa, vaan hajoittaa. Vihan kultti.
Te vihervassut olette niitä, jotka tuhoatte Suomea vähän kerrallaan. Onneksi ette ole enää vallan kahvassa.
Tuo vihervassu nimittely menee samaan kategoriaan USAn republikaanien kielenkäytön kanssa. Heille kaikki muut ovat kommunisteja, sosialisteja ja marxilaisia.
Mitä muuta he sitten ovat? Äärivasemmistohan siellä kauhua kylvää.
Et ehkä tiedä ketkä edustavat USAssa äärivasemmistoa ja ketkä äärioikeistoa? Esim demokraatipuolue menisi Suomen puoluekentässä Kokoomuksesta oikealle. Katselin äskettäin Yhdysvaltain edustajainhuoneen kuulemistilaisuutta, jossa asiantuntija kertoi, että vuosina 2021-2022 kaikki (100%) terrorismirikokset USAssa teki äärioikeistolainen tekijä/tekijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan ja katson mitä tulee. Vihasin viime hallituksen touhuja. Ihan tarkoituksella äänestin nyt toisin.
Näillä näkymin en tule äänestämään vassareita enää sillä ne ei ole enää oikea työväenpuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on kokoomuksen myyräpuolue. Tyhmiä äänestäjiä huijattiin huolella.
Vasurien ydinkannattajat näyttää olevan jo aamupäivästä palstalla täysin jauhoissaan.
Perunajauhoissa? Vehnäjauhoissa? Ruisjauhoissa? Ohrajauhoissa? Grahamjauhoissa? Täysjauhoissa? Karkeissa jauhoissa? Sämpyläjauhoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan ja katson mitä tulee. Vihasin viime hallituksen touhuja. Ihan tarkoituksella äänestin nyt toisin.
Näillä näkymin en tule äänestämään vassareita enää sillä ne ei ole enää oikea työväenpuolue.
Kokkarit ja persut ovat? Entäs Kristallipuolue?
Bensahan ei ole nyt erityisen halpaa eikä varmaan ole loppuvuodestakaan. Aika jännä taktiikka väittää, että ilman persuja olisi vielä kalliimpaa.
Ei mua haittaa "riikan" muinaiset kommentit. En pidä tietyistä muuhantulijoista itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella, että niistä pyörän rikkojista ja varastajista aika iso osa on persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen oiekasti asiasta päättää eduskunta.
Vierailija kirjoitti:
Kepu on tässä kyllä aivan oikeassa. Ei tullut halpaa pensaa. Tuli vaan persuloidien halpaa uhriutumista ja ulinaa. Mutta sitähän hallalahkolaiset äänestivät.
Pitäisikö niiden töiden alkaa ennen kuin tuomitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan mutta ketään tässä maassa ei kiinnosta mitä kepu ja varsinkaan sen johtonsa on mieltä yhtään mistään.
Ei edes kepun äänestäjiä kuten noiden kannatusprosentista nähdään. Kannattaisiko ehkä vaihtaa johtoa eikä pönöttää nurkassa toivomassa että kyllä se kannatus sieltä jostain putkahtaa itsekseen ja mitään muuttamatta? Annikan egolle tää voi olla kova paikka mutta kepun olisi kysyttävä että onko tässä kohtaa tärkeämpää annikan ego vai puoleen olemassaolo.
Alkaa kiinnostamaan kun käy ilmi kenen asioita persut hallituksessa oikeasti edistää.
Ainut puolue joka puolustaa omaa maata ja sen kulttuuria ja kansalaisia. Heijaa Persut!
Tosiasiahan on, että Purra kusetti persujen äänestäjiä, mutta osa äänestäjistä ei uskalla myöntää sitä, kun hävettää niin helvetisti oma tyhmyys.