Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä leikkasi pitkät hiuksensa kysymättä minulta

Vierailija
11.08.2023 |

Näyttää suoraan sanottuna teini-ikäiseltä pojalta nyt. Sitten veti vielä herneen nenään, kun kommentoin että oli paljon naisellisempi ennen. 🙄

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sinulle kuulu😂😂😂

Tottakai se kuuluu. Mikä kauhea itku olisi jos mies leikkaisi kaljun yht äkkiä. Mammojen mukaan kalju on vastenmielistä.

Mulla on kaveri, jolle pitkät hiukset olivat ylpeydenaihe ja tiesi tyttökaverinsa palvovan niitä. Jonkin riidan päätteeksi veti kännissä pään klaniksi, ihan tyttökaveriaan näpäyttääkseen. Eipä arvannut, etteivät hiukset enää kasvaneetkaan ja liuhuletti jäi haaveeksi. Kalju on sittemmin ollut. Tyttökaveri myös menneisyyttä, joskaan en tiedä paljonko hiusepisodi eroon vaikutti.

Hiusten leikkaaminen ei lopeta niiden kasvua 🙄. Melkoinen urbaanilegenda.

Hänellä saattui sattui se epäonninen ikä, kun hiusraja siirtyy ja kranssikalju alkaa muotoutua. Eivät hiukset toki kokonaan kieltäytyneet kasvamasta takaisin.

Tämä olisi tapahtunut pitkällekin tukalle. Eihän se hiusten lyhentäminen sitä aiheuttanut. Ja pitkät jouhet keskikaljulla nyt ovat ihan hirveät, eli hyvähän se vaan oli että leikkasi rumat sivupituudet pois.

Vierailija
82/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikiin päinhän sinä olet kallellasi, kaiken aikaa persseksiä ruinaamassa ja rasvaprosenttia kyttäämässä. Naisystäväsi on tajunnut sen, mikä on itseltäsi vielä hyväksymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan se leikata mutta sun ei ole mikään pakko jäädä pitää ja jäädä katselemaan sitä. Lyhyet hiukset ei sovi n. 99,99% naisista.

Vierailija
84/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa leikata hiuksensa. Tietysti. Mutta ei tee sitä kysymättä mielipidettä jos rakastaa miestä. Nainen ei siis rakasta sinua. Tällainen nainen ei välttämättä rakasta ketään koskaan vaan elää täysin omien mieltymysten varassa, elää itselleen.

Olen itse nainen. Olen kuullut sanottavan, että lihavat ja vanhat naiset muuttuvat näkymättömiksi. Minulle näkymättömiä ovat lyhythiuksiset naiset. Tiedä sitten mikä siinä on, mutta en erota heitä tapetista tai asfaltista. Se voi olla hyväkin, itsekin olisin mieluummin näkymätön, mutten raaski leikata kauniita hiuksiani.

Vierailija
85/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mitkä on hiukset, kantaja päättää, mutta kaikenlaiset hiuspidennykset kiinikkeineen tuntuvat ja näyttävätkin lisäkkeiltä. Paitsi jos sairauden tai hoitojen takia tarvitsee, se on ok. Aina on pään sisältö, ajatukset, äly tärkeämpiä kuin hiukset . Sekä miehellä että naisella.

Vierailija
86/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen lyhyillä hiuksilla on kuin urheiluauto missä nopeus rajoitettu 80 km/h. Ei mitään järkeä!

Mies sinun älylläsi on kuin urheiluauto missä nopeus rajoitettu 80 km/h. Ei mitään järkeä.

Vierailija
87/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata sä vuorostas pitkät hiukset.

Vierailija
88/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Jätä se sika.

Vierailija
89/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa leikata hiuksensa. Tietysti. Mutta ei tee sitä kysymättä mielipidettä jos rakastaa miestä. Nainen ei siis rakasta sinua. Tällainen nainen ei välttämättä rakasta ketään koskaan vaan elää täysin omien mieltymysten varassa, elää itselleen.

Olen itse nainen. Olen kuullut sanottavan, että lihavat ja vanhat naiset muuttuvat näkymättömiksi. Minulle näkymättömiä ovat lyhythiuksiset naiset. Tiedä sitten mikä siinä on, mutta en erota heitä tapetista tai asfaltista. Se voi olla hyväkin, itsekin olisin mieluummin näkymätön, mutten raaski leikata kauniita hiuksiani.

Onko sinun mielestä ohuet, päätä myöten menevät luirut hiukset kauniit pitkinä?

Vierailija
90/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä vaahtoaa (itse olen myös nainen, mutta pitkien hiusten kannalla), mutta auta armias, kun nainen rakastaa partoja ja valitsee miehen sen(kin) perusteella, että se on huikaisevan komea hyvin hoidetussa parrassaan. Tapailette joitakin kuukausia ja sitten hän yhtäkkiä ilmestyy ilman partaa ja näyttääkin ihan vauvalta. Aika tekopyhää väittää, että se olisi tälle naiselle ihan ok.

Ei vaan mies on lyhentänyt parran. Eihän aloituksessa nainenkaan vetänyt päätään kaljuksi.

Vierailija
91/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kauniiksi muutu vaikka ne leikkaa.

Vierailija
92/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin 10 koloa.

Mies on niin seko että on ehdottanut rasvaimus.

Mulla läski menee mahaan.

Vierailija
93/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että ei sinulta kysynyt. 

Sinua ei haittaisi jos miesystäväsi ottaisi naamatatuoinnin kysymättä sinulta?

AP

Ei tuollaisiin tarvitse muilta lupia kysyä. Ulkonäköasiat on henkilökohtaisia valintoja, koska ne ei vaikuta muihin. Kohteliain mies, ketä olen ikinä tavannut, on päästä tatuoitu. Todella kohtelias herrasmies. 

Ei vaikuta muihin? Totta hitossa vaikuttaa jos nainen tekee itsestään rumemman/pojan näköisen.

Aika yksinkertaista päättelyä. Kertoo vain sun hölmöydestä jos lyhyet hiukset tarkoittaa automaattisesti pojan näköistä. Suuri osa naisista ei edes voi kasvattaa pitkiä hiuksia koska hiukset ovat liian ohuet tai rasvoittuvat. Ei se hiusten mitta muuta naisen "naisellisuutta" miksikään.

Vierailija
94/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne siistimmät

Vierailija
95/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla päättelyllä pitkähiuksinen mies on automaattisesti nainen.

Vierailija
96/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ilmeisesti näytän miesten mielestä paremmalta pitkillä hiuksilla. No ei ole sitä miestä, joten pätkäisin hiukset. Nyt olen tyytyväinen lyhyttukkainen sinkku.

Tosiasia kuitenkin on, että ei täällä elämässä olla toisia ihmisiä miellyttämässä. Haluan tavata miehen, joka tykkää musta ylipainosta ja lyhyistä hiuksista huolimatta. Tai juuri niistä syistä.

Haluan miellyttää vastakkaista sukupuolta mahdollisuuksien mukaan ja yritän parhaani olla ulkoisesti niin hyvän näköinen mihin kykenen. Miehen ei kannata yrittää naisia miellyttää koska naiset eivät siitä pidä.

Olen koittanut kyllä miellyttää miehiä, mutta ei ole johtanut mihinkään tuloksiin. Joten päätin olla juuri sellainen, kuin itse haluan olla. Ruma tai kaunis, olen itseäni miellyttävä.

Tykkään lyhyistä hiuksistani. Helpommat arjessa. Laitan vieläpä permanentin, siinä on oikein kouvolatukka.

Minulla on aina ollut pitkät hiukset. Muistan, kun joskus erottuani oikein sisuunnuin, että nyt leikkautan ihanan eloisan polkkatukan ja sanon piut paut miehille, jotka aina olivat pitäneet hiuksiani viehättävyyteni mittana ja varoitelleet leikkaamasta niitä yhtään.

Kerroin tästä ajatuksesta sitten innoissani miespuoliselle ystävälleni, jonka arvelin ilman muuta tukevan ideaa, joka merkitsisi minulle paljon muutakin kuin vain hiustenleikkuuta. No, hän tyrmäsi idean täysin. Ja minä olin niin rohkea, itsevarma ja itsenäinen nainen, että enpä sitten leikannut hiuksiani. Joskus nauran itselleni, että niin, niin rohkea minä olen.

Vierailija
97/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne siistimmät

Miehet ovat sokeita sille, ovatko hiukset ohuet tai epäsiistit. He näkevät vain, että ne ovat pitkät ja silloin ne ovat heistä kauniit.

Vierailija
98/98 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai parisuhteessa pitäisi keskustella tai kertoa toiselle, jos tekee suuren muutoksen ulkonäköönsä, ei sillä ole luvan kysymisen kanssa mitään tekemistä. Provohan aloitus toki on, mutta silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi