Naisystävä leikkasi pitkät hiuksensa kysymättä minulta
Näyttää suoraan sanottuna teini-ikäiseltä pojalta nyt. Sitten veti vielä herneen nenään, kun kommentoin että oli paljon naisellisempi ennen. 🙄
Kommentit (98)
Ap käyttää päätoimisesti aikansa toisten ihmisten halveksumiseen, onpa he ketä tahansa muita. Koko aloituksen pointti on väheksyä lyhyttukkaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että ei sinulta kysynyt.
Sinua ei haittaisi jos miesystäväsi ottaisi naamatatuoinnin kysymättä sinulta?
AP
Ei tuollaisiin tarvitse muilta lupia kysyä. Ulkonäköasiat on henkilökohtaisia valintoja, koska ne ei vaikuta muihin. Kohteliain mies, ketä olen ikinä tavannut, on päästä tatuoitu. Todella kohtelias herrasmies.
Ei vaikuta muihin? Totta hitossa vaikuttaa jos nainen tekee itsestään rumemman/pojan näköisen.
Hiustenko perusteella joku on kaunis? Kuvittelin, että kasvojen.
Kyllä myös hiusten. Jos olisin mies, haluaisin ehdottomasti pitkähiuksisen naisen. Tosin tekisin sen myös selväksi ihailemalla ääneen hiuksia ja leikkimällä niillä.
Vierailija kirjoitti:
No pimeässä ei nää kuitenkaan mitään
Vähän vaikeaa rajoittaa yhdessäliikkumista vain pimeän aikaan, ja silloinkinhan on keinovaloja joka puolella, ainakin kaupungissa.
Naisystävä sheivasi alapehkon pois kysymättä minulta. En ollut tuntea enää häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sinulle kuulu😂😂😂
Tottakai se kuuluu. Mikä kauhea itku olisi jos mies leikkaisi kaljun yht äkkiä. Mammojen mukaan kalju on vastenmielistä.
Mulla on kaveri, jolle pitkät hiukset olivat ylpeydenaihe ja tiesi tyttökaverinsa palvovan niitä. Jonkin riidan päätteeksi veti kännissä pään klaniksi, ihan tyttökaveriaan näpäyttääkseen. Eipä arvannut, etteivät hiukset enää kasvaneetkaan ja liuhuletti jäi haaveeksi. Kalju on sittemmin ollut. Tyttökaveri myös menneisyyttä, joskaan en tiedä paljonko hiusepisodi eroon vaikutti.
Tuli mieleeni ex-seurustelukumppani, joka paheksui aikoinaan pyöreitä aurinkolaseja ("Lennon-lasit") naisilla, kun ei ollut vielä ehtinyt nähdä, että minulla on juuri sellaiset. Hänen naisihanteellaan oli myös pitkät hiukset, joten varmaan otti koville, että leikkasin omani lyhyiksi (en siksi, että olisin halunnut osoittaa mieltäni hänen naisihannettaan vastaan vaan ihan siksi, että itse halusin muuttaa tyyliäni).
Mutta kun erosin hänestä niin hän oli se, joka joutui hakemaan ihan ammattiapua päästäkseen yli erostamme.
Miksi naiset vaihtaa pitkän poninhännän polkkatukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei tuollaisiin tarvitse muilta lupia kysyä. Ulkonäköasiat on henkilökohtaisia valintoja, koska ne ei vaikuta muihin. Kohteliain mies, ketä olen ikinä tavannut, on päästä tatuoitu. Todella kohtelias herrasmies.
Ei vaikuta muihin? Totta hitossa vaikuttaa jos nainen tekee itsestään rumemman/pojan näköisen.
Vaikkei sillä periaatteessa ole väliä, niin sen verran voisi pysyä naisellisena, että kaverit ymmärtää, etten hengaile jonkun alaikäisen pojan=samaa sukupuolta kanssa. Äkkiä tulee joku pedosyytös suotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Vaikkei sillä periaatteessa ole väliä, niin sen verran voisi pysyä naisellisena, että kaverit ymmärtää, etten hengaile jonkun alaikäisen pojan=samaa sukupuolta kanssa. Äkkiä tulee joku pedosyytös suotta.
Lisään vielä että olisi kiva, ettei näyttäisi Tadziolta.
Ihanko olisi pitänyt herralta lupa kysyä hiusmallin muuttamiseen? Voi jukoliste. En yhtään ihmettele, että miehiä on niin paljon ilman parisuhdetta vastoin tahtoaan. Jos minun mieheni alkaisi inistä jostain ulkonäkööni liittyvistä ratkaisuistani, näyttäisin ovea. Samoin odottaisin hänen tekevän, jos menisin puuttumaan hänen päätöksiinsä ulkonäkönsä suhteen.
Aikuinen, täysjärkinen ihminen saa tatuoida vaikka silmämunansa ilman, että siihen tarvitsee kysyä kenenkään mielipidettä, kaikkein viimeiseksi jonkun tapailukumppanin.
No voi voi. Nehän kasvaa takas. Mun mies leikkasi kerran paksun partansa kysymättä lupaani. Mun mielestä se olin vain hauska yllätys. Mies näytti täysin erilaiselta,mutta totuin aika nopeasti.
Tämä aloitus on täällä aina silloin tällöin, ei ole eka kerta. Samat vastauksetkin.
Miehet on kyllä tosi outoja tämän asian suhteen. Muistan kun siskoni sen aikainen poikaystävä veti suoraan sanottuna kilarit kun siskoni leikkasi hiuksensa polkaksi
Hiusten vuoksiko oletkin naisen kanssa, luulisi luonteen ja käytöksen vaikuttavan enemmän valintaan.
Olet aika typerä.
Eikö ole enää riittävä sinulle?
Manipulointi haiskahtaa.
Anna olla.
Hiusten kanssako sinä seurustelet?
Aika törkeetä leikata mieheltä kysymättä.
Ei vissiin sänkyhommat enää huvita klanipään lepakon kanssa.
No pimeässä ei nää kuitenkaan mitään