Naisystävä leikkasi pitkät hiuksensa kysymättä minulta
Näyttää suoraan sanottuna teini-ikäiseltä pojalta nyt. Sitten veti vielä herneen nenään, kun kommentoin että oli paljon naisellisempi ennen. 🙄
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sinulle kuulu😂😂😂
Tottakai se kuuluu. Mikä kauhea itku olisi jos mies leikkaisi kaljun yht äkkiä. Mammojen mukaan kalju on vastenmielistä.
Mulla on kaveri, jolle pitkät hiukset olivat ylpeydenaihe ja tiesi tyttökaverinsa palvovan niitä. Jonkin riidan päätteeksi veti kännissä pään klaniksi, ihan tyttökaveriaan näpäyttääkseen. Eipä arvannut, etteivät hiukset enää kasvaneetkaan ja liuhuletti jäi haaveeksi. Kalju on sittemmin ollut. Tyttökaveri myös menneisyyttä, joskaan en tiedä paljonko hiusepisodi eroon vaikutti.
Hiusten leikkaaminen ei lopeta niiden kasvua 🙄. Melkoinen urbaanilegenda.
Hänellä saattui sattui se epäonninen ikä, kun hiusraja siirtyy ja kranssikalju alkaa muotoutua. Eivät hiukset toki kokonaan kieltäytyneet kasvamasta takaisin.
Nuorempana miesystävät vannottivat, että en saa leikata hiuksiani tai he eivät enää näe minua viehättävänä. Edellinen taas sanoi aina, että voisin tehdä hiuksilleni mitä vain, leikata vaikka söpösti aika lyhyesti. Mutta kun lyhensin hiukset lapamittaan, näytti järkyttyneeltä ja sanoi että näytän omituiselta. Käyttäytyi pitkään ihan ihmeellisesti eikä kehunut ulkonäköäni kuten tavallista, mutta kai silmä lopulta tottui lyhempään kuontalooni.
Ulkonäönkö mukaan naisesi valitset? Hyvä ei lupia sinulta kysy hiusten leikuu ymm.On itsenäinen vahva nainen.Jonka koko keho,aivot on hänen omat ei sinun!
Ajatko tai kasvatatko partaa/viiksiä ilman, että kysyt tyttöystävältä onko se ok hänelle?
Mä jaksan aina hämmästyä siitä, millaisia ihmiset parisuhteessa ovat. Ettekö te keskustele? En minäkään tietysti lupaa kysyisi, mutta kyllä mä asiaa ääneen pohtisin ja varmaan miehen mielipidettä kysyisin. Varmasti antaisin painoarvoa sille, mitä hän sanoo. Toisaalta jos olisin varma, että haluan hiukset leikata, niin kyllä mä perustelisin miksi ja mies kunnioittaisi päätöstä.
Hiukset etenkin naisella on iso osa ulkonäköä, joten ei se kynsien leikkaukseen vertaudu kuten joku tällä ehdotti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen lyhyillä hiuksilla on kuin urheiluauto missä nopeus rajoitettu 80 km/h. Ei mitään järkeä!
Ohi aiheen menee mutta... Mitä järkeä on valmistaa autoja, joilla voi ajaa yli 100km/h enemmän, mitä missään Saksan moottoriteitä lukuunottamatta saa lain mukaan ajaa? Mitä järkeä on ostaa urheiluauto Suomessa?
Ps. Saa korjata jos tiedätte missä muualla saa ajaa yli 200km/h.
Vierailija kirjoitti:
Ajatko tai kasvatatko partaa/viiksiä ilman, että kysyt tyttöystävältä onko se ok hänelle?
Kyllä koska haluan miellyttää naistani. Kaikki naiset eivät pidä naamakarvoista suudellessa ja pillua nuollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koska haluan miellyttää naistani. Kaikki naiset eivät pidä naamakarvoista suudellessa ja pillua nuollessa.
Miten se miellyttää naista, jos häneltä kysymättä menet leikkaamaan tai kasvattelemaan naamakarvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se miellyttää naista, jos häneltä kysymättä menet leikkaamaan tai kasvattelemaan naamakarvoja?
Oops, aamulla silmät ja aivot sumeena. Siis kysyn tietysti.
Minäkin ilmeisesti näytän miesten mielestä paremmalta pitkillä hiuksilla. No ei ole sitä miestä, joten pätkäisin hiukset. Nyt olen tyytyväinen lyhyttukkainen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ilmeisesti näytän miesten mielestä paremmalta pitkillä hiuksilla. No ei ole sitä miestä, joten pätkäisin hiukset. Nyt olen tyytyväinen lyhyttukkainen sinkku.
Tosiasia kuitenkin on, että ei täällä elämässä olla toisia ihmisiä miellyttämässä. Haluan tavata miehen, joka tykkää musta ylipainosta ja lyhyistä hiuksista huolimatta. Tai juuri niistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia kuitenkin on, että ei täällä elämässä olla toisia ihmisiä miellyttämässä. Haluan tavata miehen, joka tykkää musta ylipainosta ja lyhyistä hiuksista huolimatta. Tai juuri niistä syistä.
Haluan miellyttää vastakkaista sukupuolta mahdollisuuksien mukaan ja yritän parhaani olla ulkoisesti niin hyvän näköinen mihin kykenen. Miehen ei kannata yrittää naisia miellyttää koska naiset eivät siitä pidä.
Ei hänen tartte sulta lupaa kysellä. IHme kuvitelma sulla moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan miellyttää vastakkaista sukupuolta mahdollisuuksien mukaan ja yritän parhaani olla ulkoisesti niin hyvän näköinen mihin kykenen. Miehen ei kannata yrittää naisia miellyttää koska naiset eivät siitä pidä.
Olen koittanut kyllä miellyttää miehiä, mutta ei ole johtanut mihinkään tuloksiin. Joten päätin olla juuri sellainen, kuin itse haluan olla. Ruma tai kaunis, olen itseäni miellyttävä.
Tykkään lyhyistä hiuksistani. Helpommat arjessa. Laitan vieläpä permanentin, siinä on oikein kouvolatukka.
Naisystäväsi ajatteli, että hänellä voi hyvin olla lyhyt tukka, koska sinullakin on niin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut kyllä miellyttää miehiä, mutta ei ole johtanut mihinkään tuloksiin. Joten päätin olla juuri sellainen, kuin itse haluan olla. Ruma tai kaunis, olen itseäni miellyttävä.
Tykkään lyhyistä hiuksistani. Helpommat arjessa. Laitan vieläpä permanentin, siinä on oikein kouvolatukka.
Haluan olla persoonallisen näköinen ennemmin kuin perusnätti. Pukeutua persoonallisesti ja tukka on persoonallinen. Nyt on muotia kirkkaat värit hiuksissa, Alma, Sanni, Tuuli jne. Minulle sopisi erinomaisesti vaalean violetit hiukset. Raitoja nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että ei sinulta kysynyt.
Sinua ei haittaisi jos miesystäväsi ottaisi naamatatuoinnin kysymättä sinulta?
AP
Naisella on oikeus päättää hiustensa pituudesta/lyhyydestä.
Ja jos haluat kokonaamatatuoinnin, niin siitä vain. Muista myös silmät.
Mieheni taas pyytää , on pyytänyt vuosikausia, että leikkaisin hiukseni lyhyeksi. Hänestä ne ovat nimenomaan sexyt, vahvan naisen merkki. Itse olen sen verran käytännöllinen, etten viitsi leikata, koska se vaatisi kerran kuukaudessa kampaamokäynnin, että leikkaus olisi siisti.
Miksi pitäisi olla semmonen hiustyyli, josta ei itse pidä? Onko miehet oikeasti näin pinnallisia?
Ihminen kehittyy parisuhteenkin aikana, ehkäpä hiuksensa leikkauttanut nainen on huomannut olevansa lyhyttukkainen tyyppi eikä halua enää sitä tusinaponnaria pitää?
Jos mun mies leikkais kaljun, ottais naamatatskan tai vetäis vaikka hameen päälle ihan yhtäkkiä, en mä siitä kriisiintyis vaan ymmärtäisin et tuo on hänen juttunsa, selkeästi tärkeä hälle. Katsotaan, mitä se seuraavaksi keksii. Eihän kaikki ulkonäkömuutokset edes ole ikuisia.
Ei naurattanut, pystyt varmasti parempaan